Prima tijd. Kan daarna gelijk door naar de voetbalquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:40 schreef KingRadler het volgende:
morgen om 7 uur Kwalificatie, wel erg vroeg
had niet gezien, dat ik de laatste was. Sorryquote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:46 schreef WEST het volgende:
[..]
Prima tijd. Kan daarna gelijk door naar de voetbal
En open je ook een nieuw deeltje als je er één sluit.
maakt niet uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:04 schreef KingRadler het volgende:
[..]
had niet gezien, dat ik de laatste was. Sorry
zat meer aan de galg te denkenquote:
Ik heb vannacht al intens kut geslapen (lees: 1.5 uur ofzo) dus ik vrees dat ik morgen tot 11 uur in een coma lig ofzo..quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeleken met de race niks aan het handje
Of je gaat vanavond gewoon vroeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb vannacht al intens kut geslapen (lees: 1.5 uur ofzo) dus ik vrees dat ik morgen tot 11 uur in een coma lig ofzo..
Herkenbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat werkt helaas bij mij gewoon niet
*boks*quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Herkenbaar
Vroeg is bij mij 23:45, hoe slecht ik ook geslapen heb.
Race wel. Kwali is afhankelijk van of er andere (belangrijkere) sporten zijn die ze willen uitzenden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 08:18 schreef F1gamer het volgende:
[..]
kwali is wel op ziggo sports. Ik had gelezen dat kwali en race wel altijd op het gratis kanaal is
Ze gaan wel vooruit. Ze hebben sinds kort een eigen youtube kanaal. Dus misschien na de GP dat er highlights op komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 10:48 schreef Dauthi het volgende:
Ik vind de informatie voorziening van F1 echt niet meer van deze tijd. Een highlight filmpje op youtube van de trainingen en kwalificatie kan er toch wel vanaf...
Qua moderne communicatie kan er nog wel een hoop veranderen.
alleen embedden voor een website mag dan weer nietquote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze gaan wel vooruit. Ze hebben sinds kort een eigen youtube kanaal. Dus misschien na de GP dat er highlights op komen.
Gewoon zaak aanspannen. Valt onder fair use.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:20 schreef Beach het volgende:
[..]
En een uur later is je video verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |