Je hebt New York Morning gemistquote:
jazeker!! heb ik ook maar even gemeld aan de studio, maar dat had de oplettende luisteraar vast al gehoordquote:
Congrats!quote:
Ik vind er echt geen één klap aan... Die van vorige week overigens ook niet.quote:
oja, er zingen vrouwenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind er echt geen één klap aan... Die van vorige week overigens ook niet.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:09 schreef minthy het volgende:
[..]
wat is de megahit dan? Geen zin om op te zoekequote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:09 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 17:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat is de megahit dan? Geen zin om op te zoeke
terecht punt in veel gevallenquote:
slijmbalquote:
dank jequote:Op zondag 20 maart 2016 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met hem eens!
ow, je bedoelt rolfjequote:
ik ben het soms ook met rolf eensquote:Op zondag 20 maart 2016 00:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Al ben ik het ook vaak met jou eens.
RE:quote:
REET: hihaho.quote:
wel knap als dat soort geluiden eruit komtquote:
Ah, bij jou ook een soort van semi-vloeibare substantie?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah, bij jou ook een soort van semi-vloeibare substantie?
Dat was lekker he!quote:
Het eerste wat ik hoorde toen ik de radio aanzette. Heul fijn!quote:
Echt? De radio staat nu als behang aan en ik heb dat niet meegekregen... Hm. Vaag.quote:
Ik wist wel dat het Eefje Visser was omdat Timur het zei, maar van het begin verstond ik niks. Moest me echt even concentreren om er wijs uit te raken.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt? De radio staat nu als behang aan en ik heb dat niet meegekregen... Hm. Vaag.
Er zit bij jou inmiddels een goede regelmaat in!quote:
ja gaat lekker zo!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 07:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er zit bij jou inmiddels een goede regelmaat in!
Gisteren was bij EditieNL oid een item over welk beroep kinderen later willen uitoefenen. En dat was vlogger.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:44 schreef Marcoss het volgende:
Giel is wel enorm geforceerd bezig om de jongeren aan te spreken he? Met al die Youtubers, vloggers en weet ik veel wat-allemaal.. En dan allemaal moeizame gesprekken met kinderen tussendoor die fan zijn..
quote:
Muisje!quote:
Wanhopige mensen in alle soorten kleuren en maten hebben andere mensen meegenomen in hun wanhoop of aanslagen gepleegd om aandacht te eisen. Het is niet alleen iets van van de Islam of van de Arabische staten. Het is van alle geloven en alle culturen. We leven alleen nu in een tijd waarin de mensen in de Islamitische/Arabische cultuur zitten veel wanhoop hebben.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeft niks met islam te maken, maar met wanhoop.
Want wanhopige boeddisten, christenen, hindoes en joden blazen zichzelf immers ook massaal op
De man die deze onzin verkondigt, is niet zomaar iemand, maar de hoofdredacteur van het NRC.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wanhopige mensen in alle soorten kleuren en maten hebben andere mensen meegenomen in hun wanhoop of aanslagen gepleegd om aandacht te eisen. Het is niet alleen iets van van de Islam of van de Arabische staten. Het is van alle geloven en alle culturen. We leven alleen nu in een tijd waarin de mensen in de Islamitische/Arabische cultuur zitten veel wanhoop hebben.
Ja serieus.quote:
Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar de laatste tijd boeit het me totaal niet wat 3FM doet. Zou ik voorheen al in januari zitten te springen om Zeroes Request, nu weet ik pas dat ik het heb gemist omdat jij het linkje post.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 22:28 schreef Evertjan het volgende:
luistercijfers dalen nog steeds bij 3FM en ook geen zeroes request dit jaar
http://www.mediacourant.n(...)-score-in-tien-jaar/
https://www.radiofreak.nl/geen-zeroes-request-op-3fm/
RE:quote:
Dat is snel!quote:
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:36 schreef Cee het volgende:
Country House![]()
Dit een onbekend nummer noemen.
Maar hoeveel wanhopige boeddisten, jehova's getuigen, yezidi's of orthodoxe joden organiseren zich en plannen vervolgens wekenlang van te voren terreurdaden om zoveel mogelijk onschuldigen de dood in te jagen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja serieus.
Wanhopige mensen in USA bijvoorbeeld die in het wilde weg gaan rond schieten. Of een wanhopige Duitse natie die Joden vervolgd.
Veel misdaden in de geschiedenis zijn gedaan door wanhopige mensen. Ik vind niet dat we daar een bepaalde cultuur of religie op kunnen aanspreken. Het is gewoon in algemeen de mensheid die aan het verrotten is.
Er zijn genoeg moslims die deze daden van terroisme die gedaan worden in de naam van de islam afkeuren en het vreselijk vinden dat hun godsdienst daarvoor wordt misbruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |