Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Oerdom natuurlijk om deze rechter hier neer te zetten.
Ik hoorde nog bij Van Liempt Live dat die rechter bij Kijken In De Ziel was geweestquote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Waarom maakt Wilders zich zo druk? Hij wordt echt niet veroordeeld.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:25 schreef luxerobots het volgende:
Sorry dat ik heb teleurgesteld. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:27 schreef n00b13 het volgende:
De TT is kut.
Tot zover mijn bijdrage aan dit topic.
Geen probleem. Ik ben niet boos.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry dat ik heb teleurgesteld. Volgende keer beter.
Zit vast wel een knap ding in het publiek.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk niet dat Pauw vanavond gasten van het programma mee naar huis neemt.
Pechtold heeft die paar zeteltjes aan Wilders te danken, dat wordt vrijspraak.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Eens met Spong. Ze hadden juist een D66-rechter moeten aanstellen.
Je hoort zijn bloed gewoon sneller door de aderen stromen door de sterke vasoconstrictie die optreedt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Spong klinkt altijd een beetje overspannen als hij het over Wilders heeft.
Voor het eerst stil water in de Amsterdamse grachten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk niet dat Pauw vanavond gasten van het programma mee naar huis neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |