SPOILER: foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Nog een paar foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook als ze dicht zijn?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:02 schreef bsure het volgende:
als ik in die (engelse) programma's van die vouwdeuren zie, woooww, zoooo mooi!
Eerste gedachte is dan de eettafel. Veel verder had ik nog niet gedachtquote:Combinatie met hout wordt altijd stuk mooier. Misschien andere elementen toevoegen met hout?
Ik kan me er eigenlijk niet goed een voorstelling van maken (van een pui in 8 stukken). Lastig is dat zeg. In die programma's op tv zie je dat wel, maar niet heel lang, dus het lijkt mooi.quote:
Ja, de eettafel en misschien de vloer?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 21:15 schreef Loopfiets het volgende:
[..]
Eerste gedachte is dan de eettafel. Veel verder had ik nog niet gedacht
Je zou ook nog een gietvloer kunnen overwegen. Die is qua kleur niet direct warmer, maar geeft wel een heel andere uitstraling dan beton.quote:De kozijnen worden daar overigens ws donker. Naar t nu lijkt met een betonnen vloer en donkere keuken, dus we moeten nog bedenken wat we kunnen doen om de ruimte niet te kil te maken. Een warmhouten keuken zou natuurlijk werken, maar ik vind die juist in antraciet of zwart zo gaaf..
Ontzettend veel liefhebbers daarvoor denk ik ook.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:02 schreef usernaamvergeten het volgende:
Lees ik het nou goed dat de suite eruit gaat? Zonde! Maar als je dat toch doorzet, verkoop de deuren dan compleet met ombouw, zonder heb je er weinig aan. Voorzichtig demonteren dus.
Je ziet dat ze vaak zonder ombouw worden aangeboden, dan heb je er net niks aan. Met ombouw zijn ze meer geld waard, die kan je namelijk zo weer ergens terugplaatsen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:19 schreef archito het volgende:
[..]
Ontzettend veel liefhebbers daarvoor denk ik ook.
Ik zou ze ook wel willen hebben! Voor mijn denkbeeldige toekomstige jaren 30 huis.
Ja dat is nog een twijfelpunt. Met twee kleine kinderen vind ik het sowieso aantrekkelijk dat het niet zo hard is als beton. Alleen zagen we zo'n beetje overal waar we een gietvloer zagen (openbare gelegenheden, dat wel) echt veel beschadigingen erop en dat vind ik dan weer niet zo sexy.quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:58 schreef archito het volgende:
[..]
Je zou ook nog een gietvloer kunnen overwegen. Die is qua kleur niet direct warmer, maar geeft wel een heel andere uitstraling dan beton.
Keukenkleuren liggen nog niet vast. Waarschijnlijk wel hetzelfde.quote:En wat zou je kleurstelling voor de keuken zijn? Kastjes en blad in dezelfde kleurtoon of bijvoorbeeld kastjes grijs en blad warmer (of andersom)?
Belangrijk om bij de vouwdeuren over na te denken is wat voor vorm de deuren hebben. Bij 8 delen worden je deuren ongeveer 1 meter breed en 2,5 meter hoog, behoorlijk verticaal dus. Als je veel minder stijlen wil worden ze vierkant, een vrij neutrale richting. Je architect kan daar vast wel een aantal simpele impressies van geven?
quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:02 schreef usernaamvergeten het volgende:
Lees ik het nou goed dat de suite eruit gaat? Zonde! Maar als je dat toch doorzet, verkoop de deuren dan compleet met ombouw, zonder heb je er weinig aan. Voorzichtig demonteren dus.
Fixed that for youquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:59 schreef Puala het volgende:
Doordat de helft hier geen UI heeft heb ik het gevoel dat TS met zichzelf aan t praten is
Ik moet zeggen dat ik het kozijn naast het huis op je plaatje een beetje gek uit vind zien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:57 schreef JanB het volgende:
Ik weet niet hoe de aanbouw straks is en hoeveel ruimte je ernaast hebt. Maar wat ik erg gaaf vind, is een schuifpui die helemaal naar buiten schuift.
[ afbeelding ]
Begrijpelijk, ik zie zo ook geen mogelijke aanpassingen om het zicht te verbeteren zonder het hele meubel te slopen.quote:Maar ze gaan er voorzichtig uit en de opbrengst gaat ongetwijfeld direct weer terug het huis inArchito je mag ze wel kopen hoor, voor je toekomstig huis
Maar waar laat je ze he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |