Moet de Cauberg er persé inzitten?quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:31 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ben wel benieuwd. Wel een km of 75 max
Niet per se, maar mocht het niet teveel km om zijn dan zou het wel mooi zijnquote:Op donderdag 24 maart 2016 15:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Moet de Cauberg er persé inzitten?
Precies 75 km: https://www.strava.com/routes/4445951quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:05 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Niet per se, maar mocht het niet teveel km om zijn dan zou het wel mooi zijn
Ivo is een keurige jongen, dus z'n adviezen kunnen niet dubieus zijn.quote:
Onthouden van de silk road 1200 verhalen?quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:45 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Onthouden van de silk road 1200 verhalen?
Ik ook. Hopelijk zijn het een beetje mooie wegen.quote:Ben benieuwd hoe je route bevalt!
Dat geloof ik, maar het feit dat kano een condoom inpakt en direct daarna zegt: "bizkit, tot morgen" vind ik dubieus. Maar dat kan natuurlijk ook mijn twisted mind zijnquote:Op donderdag 24 maart 2016 20:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ivo is een keurige jongen, dus z'n adviezen kunnen niet dubieus zijn.
Ja in zijn stinkende reflectiehesjequote:Op donderdag 24 maart 2016 21:12 schreef Gripper het volgende:
Kano gaat gewoon een leuke Duitse aan z'n peddel rijgen deze week![]()
Plezier!
Denk het. Als ik er niets achter zoek, is het vast onschuldig...ik ben toch de resident dirty mind hier?quote:[b]Op donderdag 24 maart 2016 21:06 schreef cafca het Maar dat kan natuurlijk ook mijn twisted mind zijn
Tnx. Hier zit alles in wat ik zoek met zo min mogelijk dubbele stukken. En een goede afstand. Bedankt!!quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Precies 75 km: https://www.strava.com/routes/4445951
Beknopte omschrijving:
- Keutenberg (daarna Doodeman afdaling)
- Gulperberg vanuit Partij
- Loorberg
- Camerig
- Wolfhaag
- Vaalserberg (drielandenpunt) vanuit Belgie
- Lemierserberg
- Kruisberg
- Eyserbosweg
- Doodeman (daarna richting Cauberg via Daalhemmer afdaling)
- Cauberg (daarna terug naar Schin op Geul via Sibbergrubbe afdaling)
Bereid de route wel goed voor, doordat je dubbele stukjes hebt, kun je je vergissen als je alleen een lijntje volgt op je navigatie.
Natuurlijk. Spatborden, andere bandjes en je kan gewoon door.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:32 schreef lammegiraf het volgende:
ben eigenlijk wel benieuwd of jullie in de winter allemaal doorfietsen. Merk zelf dat ik in de winter me door nattigheid / glibberigheid / rommel op de weg niet snel op mijn racer stap.
Met andere banden wel, al is het natuurlijk wel anders dan een racefiets.quote:Zit wel te denken aan een MTB maar vraag me af of ik zo'n bos type ben. Andere optie is een cyclocrosser maar vraag me af of dat niet ook net niks is. Kun je daar goed mee op de weg fietsen?
Ja maja, dan moet je ook bij elke toertocht er af na 50 km.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:45 schreef kaasplankje het volgende:
Ik raak m ijn defy sora niet aan voor het juni is.
Mij te koud hoor.
Inderdaad in de winter gewoon doorfietsen. Zo vaak zijn de wegen nou ook weer niet nat en glibberig, zeker als je op normale doorgaande wegen rijdt en niet op half verharde bospaden is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:32 schreef lammegiraf het volgende:
ben eigenlijk wel benieuwd of jullie in de winter allemaal doorfietsen. Merk zelf dat ik in de winter me door nattigheid / glibberigheid / rommel op de weg niet snel op mijn racer stap.
Zit wel te denken aan een MTB maar vraag me af of ik zo'n bos type ben. Andere optie is een cyclocrosser maar vraag me af of dat niet ook net niks is. Kun je daar goed mee op de weg fietsen?
Ik ga wel met Buzz trainen voor de najaarsklassiekers.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja maja, dan moet je ook bij elke toertocht er af na 50 km.
Ik zou je toch aanraden om wat meer te trainen in de winter
tacx?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:32 schreef lammegiraf het volgende:
Zit wel te denken aan een MTB maar vraag me af of ik zo'n bos type ben. Andere optie is een cyclocrosser maar vraag me af of dat niet ook net niks is. Kun je daar goed mee op de weg fietsen?
Volle lengte spatborden, banden die niet snel lek gaan, goede kleding en htfuquote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:32 schreef lammegiraf het volgende:
Banden met meer profiel?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 09:57 schreef Andyy het volgende:
[..]
Volle lengte spatborden, banden die niet snel lek gaan, goede kleding en htfu
Nee, met meer grip. Dus winterbanden als de fortezza senso extreme weather. Die heb ik er zelf onder en meer dan tevreden over.quote:
maar er is wel wat mis met het productie proces. Alle senso's die ik tot nu toe heb gehad krijgen na minder dan een halfjaar grote scheuren over de hele lengte van het loopvlak, net waar het loopvlak overgaat in de zijwang.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:40 schreef Z het volgende:
Die fortezza senso extreme weather zijn inderdaad uitstekende banden voor in de winter.
Hmm. Ik geloof niet dat die van mij daar last van hebben, maar ik zal het straks eens even controleren.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
maar er is wel wat mis met het productie proces. Alle senso's die ik tot nu toe heb gehad krijgen na minder dan een halfjaar grote scheuren over de hele lengte van het loopvlak, net waar het loopvlak overgaat in de zijwang.
Er is tot nu toe nog geen band uit elkaar gevallen, maar er gaan wel steentjes en meuk in die barst zitten natuurlijk.
een vriend van me werkt bij Vredstein...die kan ze vast voor een zacht prijsje voor me meenemenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
maar er is wel wat mis met het productie proces. Alle senso's die ik tot nu toe heb gehad krijgen na minder dan een halfjaar grote scheuren over de hele lengte van het loopvlak, net waar het loopvlak overgaat in de zijwang.
Er is tot nu toe nog geen band uit elkaar gevallen, maar er gaan wel steentjes en meuk in die barst zitten natuurlijk.
Lekker als het nat is alle singletracks aan puin rijden zeker.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 11:30 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
Ik neig er toch naar om maar een instap MTB aan te schaffen om eens door de modder te kunnen ploegen als ik daar zin in heb...
Noem eens een reden om het niet te doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:08 schreef Blik het volgende:
Vraagje over klimverzet voor Alpe D'huzes. Ik heb een triple op mijn fiets zitten (105, 10-speed) en het lichtste verzet is 30-25. Normaal gesproken zou dit natuurlijk prima moeten zijn om een keer die Alpe omhoog te fietsen. Maar aangezien ik minimaal 3x die berg op ga en mijn klimsnelheid daardoor ook wat lager zal zijn zit ik te twijfelen of ik niet een bergcassette met kleinste kransje van 28 zal monteren speciaal hiervoor. Dan kan ik net wat meer cadans houden t.o.v. mijn huidige verzet.
Aanrader of niet? Om de kosten hoef ik het niet perse te laten, cassette is ongeveer 30 euro.
Ehh, die 30 euro en omdat ik het alleen voor deze trip nodig ga hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:29 schreef muzas het volgende:
[..]
Noem eens een reden om het niet te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |