Triest dat hij hierom is ontslagen of triest dat hij zuipt met de vriendengroep van zijn zoon?quote:Op maandag 18 april 2016 23:47 schreef probeer het volgende:
Zuipen met de vriendengroep van je zoon.
Verdomme wat triest.
Dat tweede.quote:Op maandag 18 april 2016 23:56 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Triest dat hij hierom is ontslagen of triest dat hij zuipt met de vriendengroep van zijn zoon?
Hmm ja oke. Er zijn ook wel andere dingen gaande momenteel.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:11 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat tweede.
Dat ontslag, tsja .. geen idee wat ik er van vind. Boeit me niet genoeg denk ik. Geen zin om een mening te vormen.
Met dank aan die burgemeester zelf. Die reageerde iedere keer op zijn minst onhandig op alle vragen over hem.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:16 schreef Leandra het volgende:
Triest dit... waarbij het punt vooral zou moeten zijn dat hij piketdienst had, en daarom niet had mogen drinken, maar daar ging dit hele verhaal eigenlijk niet over.
Maar goed, degene die de foto's gepubliceerd heeft is geslaagd in z'n opzet de man te schaden.
Gefeliciteerd, en nou zorgen dat je de rest van je leven zelf niet zo te kakken wordt gezet.
Ja, z'n reacties waren niet handig.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Met dank aan die burgemeester zelf. Die reageerde iedere keer op zijn minst onhandig op alle vragen over hem.
Ben je die oelewapper die bewuste avond nog tegengekomen bij Juicy Lucy?quote:
Hij heeft gewoon glashard staan liegen/ details bewust verzwegen m.b.t. zijn piketdienst.quote:
Zit een hoop poen in die buurt daar. Voornamelijk oud geld.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:10 schreef Morendo het volgende:
Macht erotiseert, maar de burgemeester van godbetert Renkum?
Of een wijze les dat je als burgemeester een voorbeeld functie hebt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:16 schreef Leandra het volgende:
Triest dit... waarbij het punt vooral zou moeten zijn dat hij piketdienst had, en daarom niet had mogen drinken, maar daar ging dit hele verhaal eigenlijk niet over.
Maar goed, degene die de foto's gepubliceerd heeft is geslaagd in z'n opzet de man te schaden.
Gefeliciteerd, en nou zorgen dat je de rest van je leven zelf niet zo te kakken wordt gezet.
Er was weinig aan de hand, als hij geen piketdienst had gehad, maar dat hij piketdienst had was niet de reden dat die foto's openbaar gemaakt werden.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:01 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of een wijze les dat je als burgemeester een voorbeeld functie hebt.
Drinken onder diensttijd is reden genoeg om op te stappen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 00:16 schreef Leandra het volgende:
Hoe calvinistisch moralistisch.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:06 schreef Elzies het volgende:
[..]
Drinken onder diensttijd is reden genoeg om op te stappen.
Als ik dronken op mijn werk verschijn kan ik ook mijn koffers pakken. Waarom zou voor een burgemeester een uitzondering gelden?quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe calvinistisch moralistisch.
[mierenneuken]Piketdienst geld niet als werktijd, pas als er een oproep is, is er sprake van diensttijd, hij heeft geen oproep gehad en dus niet gedronken onder diensttijd.[/mierenneuken]quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:06 schreef Elzies het volgende:
[..]
Drinken onder diensttijd is reden genoeg om op te stappen.
Uitgaan terwijl je aan het werk zou moeten zijn zeker als bekende burger lijkt me niet slim. En zegt wellicht ook wat hoe serieus deze burgemeester was over zijn baan. Opgerot is netjes dus.quote:Op dinsdag 19 april 2016 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er was weinig aan de hand, als hij geen piketdienst had gehad, maar dat hij piketdienst had was niet de reden dat die foto's openbaar gemaakt werden.
De foto's zijn openbaar gemaakt met het doel de burgemeester (en wellicht zelfs het meisje) te schaden of voor schut te zetten, daarbij is gesuggereerd dat er veel meer aan de hand was dan er werkelijk aan de hand was.
Maar volgens jou mag iemand vanaf een bepaalde functie dus niet eens meer een avondje stappen en daarbij ook nog wat drankjes nuttigen?
Want oeh, het goede voorbeeld?
Als hij geen piketdienst had gehad zou ik niet weten wat hij "fout" zou hebben gedaan.
Ik heb een kennis die bij de brandweer werkt en als hij oproepbaar is, dan drinkt hij nog geen biertje. Of hij nu op een feestje is of thuis zit.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
[mierenneuken]Piketdienst geld niet als werktijd, pas als er een oproep is, is er sprake van diensttijd, hij heeft geen oproep gehad en dus niet gedronken onder diensttijd.[/mierenneuken]
Heul niet, dan kan de Telegraaf zich morgen opdoeken. Beetje respect voor de roddelpers jongen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:16 schreef heywoodu het volgende:
Burgemeester zegt: niks aan de hand
Meid zegt: niks aan de hand
Case closed toch
Straalbezopen je storingsdienst induikenquote:Op dinsdag 19 april 2016 11:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
[mierenneuken]Piketdienst geld niet als werktijd, pas als er een oproep is, is er sprake van diensttijd, hij heeft geen oproep gehad en dus niet gedronken onder diensttijd.[/mierenneuken]
Je bedoelt nadat je "iets" vergeten bent op de fiets heen. Via de porto sorry zeggen dat het even duurde, en nadat je iets weer ingeschakeld hebt over de porto zeggen dat het zo goed is en dat je eigenlijk haast hebt en zonder je te melden er gelijk weer vandoor gaat. Terwijl je enorm blij en opgelucht bent dat het iets zeer simpels was...quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Straalbezopen je storingsdienst induiken
Als monteur zou je een biertje kunnen drinken ligt een beetje aan de klanten. Er zijn klanten die je gerust bij steekproef laten blazen en bij teveel lig je levenslang van het terrein af. Zelf vond ik een biertje geen probleem, brandweer is iets ander verhaal. En ik had vaak met ovens te maken (tot 6 verdiepingen hoog) en dan zweet je door dat ene biertje zo een halve liter extra.quote:Op dinsdag 19 april 2016 17:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die bij de brandweer werkt en als hij oproepbaar is, dan drinkt hij nog geen biertje. Of hij nu op een feestje is of thuis zit.
Maar ik weet niet in hoeverre dat vergelijkbaar is.
Deze burgemeester was oproepbaar in zijn functie en had in die hoedanigheid voor beslissingen kunnen komen te staan. Dan ben je niet geloofwaardig als je dronken bent en openlijk flirt met een meisje die je dochter had kunnen zijn. Niks mierenneuker, dan ben je gewoon niet geschikt voor die functie en moet je opstappen.quote:Op dinsdag 19 april 2016 11:27 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ja, waar zeg ik dat dit niet zo zou moeten zijn?quote:Op woensdag 20 april 2016 05:52 schreef Elzies het volgende:
[..]
Deze burgemeester was oproepbaar in zijn functie en had in die hoedanigheid voor beslissingen kunnen komen te staan. Dan ben je niet geloofwaardig als je dronken bent en openlijk flirt met een meisje die je dochter had kunnen zijn. Niks mierenneuker, dan ben je gewoon niet geschikt voor die functie en moet je opstappen.
In dat soort functies leef je in een glazen huis. En dat hoort ook zo. Hij had in Antwerpen in de anonimiteit moeten gaan (b)(f)eesten dan was er niets aan de hand geweest.quote:Op woensdag 20 april 2016 05:52 schreef Elzies het volgende:
[..]
Deze burgemeester was oproepbaar in zijn functie en had in die hoedanigheid voor beslissingen kunnen komen te staan. Dan ben je niet geloofwaardig als je dronken bent en openlijk flirt met een meisje die je dochter had kunnen zijn. Niks mierenneuker, dan ben je gewoon niet geschikt voor die functie en moet je opstappen.
Ik denk dat het nog minder gewaardeerd wordt als je tijdens je piketdienst naar Antwerpen gaat.quote:Op woensdag 20 april 2016 12:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
In dat soort functies leef je in een glazen huis. En dat hoort ook zo. Hij had in Antwerpen in de anonimiteit moeten gaan (b)(f)eesten dan was er niets aan de hand geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |