echt, iedereenquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:43 schreef JimmyDean het volgende:
Eerst deden mijn leerlingen het, die zijn 14, maar nu doen mijn leeftijdsgenoten het ook constant
Neu, ik blijf nog even in de transitiefasequote:Op donderdag 17 maart 2016 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, iedereen
en wordt het niet tijd om je ui weer aan te passen?
Hm, misschien toch maar laten invriezenquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:40 schreef Etsu het volgende:
NWS / Puppy van 12.000 jaar oud tot leven wekken!
He wat
klonen =/= tot leven wekken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:40 schreef Etsu het volgende:
He wat
Oud zweet hoef je niet per se lekker te vinden, gaat om vers zweet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Het blijkt dat als je een zweetshirt van je date/vriend/man lekker vindt ruiken dat jullie beste match ever zijn, biologisch gezien.
okequote:Op donderdag 17 maart 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Het blijkt dat als je een zweetshirt van je date/vriend/man lekker vindt ruiken dat jullie beste match ever zijn, biologisch gezien.
oud zweet is zuur, dat is de ultieme match voor opsoquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Oud zweet hoef je niet per se lekker te vinden, gaat om vers zweet.
Zorg dat je zaterdag goed gezweet hebt, dan zal ik even ruiken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Oud zweet hoef je niet per se lekker te vinden, gaat om vers zweet.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
oud zweet is zuur, dat is de ultieme match voor opso
Oh.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Black 2.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet niet welke Pokémon game ik wil spelen op de DS
Geen idee hoe hij het gaat doen, ken die man niet. Maar lijkt mij niet dat hij gaat klonenquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, of denk je dat dit beest weer gaat leven?
Dit kan ik bevestigen, maar McG heeft nog nooit aan m'n zweetshirt geroken dus ik ben nog wel even singlequote:Op donderdag 17 maart 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen, maar McG heeft nog nooit aan m'n zweetshirt geroken dus ik ben nog wel even single
Uiteraard wel... dat is waar dat hele artikel over gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij het gaat doen, ken die man niet. Maar lijkt mij niet dat hij gaat klonen
ja eigenlijk moet je altijd extra voorzichtig zijn, maar als je bezig bent, het is druk, sluipen er nog wel eens gewoontes in en daar schuilen de gevaren. Maar ach wat littekens op de handen is ook wel ruigquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
1 keer gehad met een paar druppels op mijn duim, tievusdom
„De hond is voor 70 à 80 procent intact”quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:40 schreef Etsu het volgende:
He wat
Black 2 > Black.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die staat er wel op. En gewone black en heartgold denk ik.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
oud zweet is zuur, dat is de ultieme match voor opso
Ik ga vandaag wel een begin maken aan Black 2.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Black 2 > Black.
SoulSilver![]()
![]()
![]()
HeartGold
HAHAHAHAquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen, maar McG heeft nog nooit aan m'n zweetshirt geroken dus ik ben nog wel even single
Als jij het zegtquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard wel... dat is waar dat hele artikel over gaat.
„Het is het eerste intacte brein van een roofdier uit het Pleistoceen.” De Zuid-Koreaanse kloondeskundige Hwang Woo-suk hoopt het dier daarom opnieuw tot leven te kunnen wekken.quote:
waar?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:53 schreef HPLC het volgende:
Ik lees net dat Hermann een afgetraind lichaam heeft
Heb picsquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:53 schreef HPLC het volgende:
Hij heeft jaren geïncasseerd en we krijgen allemaal klappen straks.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:53 schreef HPLC het volgende:
Wel voor jezelf houden hoorquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja dank je wel voor het doorsturen nog.
Afspraak gemaakt bij Specsaversquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:53 schreef SideEffect het volgende:
[..]
„Het is het eerste intacte brein van een roofdier uit het Pleistoceen.” De Zuid-Koreaanse kloondeskundige Hwang Woo-suk hoopt het dier daarom opnieuw tot leven te kunnen wekken.
Hey SG ik zag een film van de week waarin mensen vreemdgingenquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:57 schreef -supergirl- het volgende:
Stoppen met zoutzuurgrappen! Heb een waargebeurd boek gelezen over zuuraanvallen
welk boek?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:57 schreef -supergirl- het volgende:
Stoppen met zoutzuurgrappen! Heb een waargebeurd boek gelezen over zuuraanvallen
tot maandagquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben vrij doei bitches tot morgen
sorry bbyquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:57 schreef -supergirl- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |