echt, iedereenquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:43 schreef JimmyDean het volgende:
Eerst deden mijn leerlingen het, die zijn 14, maar nu doen mijn leeftijdsgenoten het ook constant
Neu, ik blijf nog even in de transitiefasequote:Op donderdag 17 maart 2016 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, iedereen
en wordt het niet tijd om je ui weer aan te passen?
Hm, misschien toch maar laten invriezenquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:40 schreef Etsu het volgende:
NWS / Puppy van 12.000 jaar oud tot leven wekken!
He wat
klonen =/= tot leven wekken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:40 schreef Etsu het volgende:
NWS / Puppy van 12.000 jaar oud tot leven wekken!
He wat
Oud zweet hoef je niet per se lekker te vinden, gaat om vers zweet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Het blijkt dat als je een zweetshirt van je date/vriend/man lekker vindt ruiken dat jullie beste match ever zijn, biologisch gezien.
okequote:Op donderdag 17 maart 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Het blijkt dat als je een zweetshirt van je date/vriend/man lekker vindt ruiken dat jullie beste match ever zijn, biologisch gezien.
oud zweet is zuur, dat is de ultieme match voor opsoquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Oud zweet hoef je niet per se lekker te vinden, gaat om vers zweet.
Zorg dat je zaterdag goed gezweet hebt, dan zal ik even ruiken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Oud zweet hoef je niet per se lekker te vinden, gaat om vers zweet.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
oud zweet is zuur, dat is de ultieme match voor opso
Oh.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Black 2.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet niet welke Pokémon game ik wil spelen op de DS
Geen idee hoe hij het gaat doen, ken die man niet. Maar lijkt mij niet dat hij gaat klonenquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, of denk je dat dit beest weer gaat leven?
Dit kan ik bevestigen, maar McG heeft nog nooit aan m'n zweetshirt geroken dus ik ben nog wel even singlequote:Op donderdag 17 maart 2016 13:46 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen, maar McG heeft nog nooit aan m'n zweetshirt geroken dus ik ben nog wel even single
Uiteraard wel... dat is waar dat hele artikel over gaat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij het gaat doen, ken die man niet. Maar lijkt mij niet dat hij gaat klonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |