Nou, dan kan jij Hwang Woo-suk nog niet goed genoeg.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:40 schreef Apekoek het volgende:
Tof, maar 70 a 80% intact lijkt mij niet voldoende voor een reanimatie.
Ik heb zombies gezien die met minder rondliepen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:40 schreef Apekoek het volgende:
Tof, maar 70 a 80% intact lijkt mij niet voldoende voor een reanimatie.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:48 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb zombies gezien die met minder rondliepen.
Waar?quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:48 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb zombies gezien die met minder rondliepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Stel je voor dat we in de toekomst mensen weer tot leven kunnen wekken.
Heb een keer ergens gezien dat er in Amerika mensen zijn die zich nu laten invriezen in de hoop dat ze weer tot leven gewekt kunnen worden :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Michel Houellebecq heeft er in een van zijn boeken (Mogelijkheid van een eiland) ook veel aandacht voor, is wel interessant leeswerk.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb een keer ergens gezien dat er in Amerika mensen zijn die zich nu laten invriezen in de hoop dat ze weer tot leven gewekt kunnen worden :p
Dan hoop ik voor hen dat ze dat niet in California gedaan hebben, daar wil nog wel eens de stroom uitvallen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb een keer ergens gezien dat er in Amerika mensen zijn die zich nu laten invriezen in de hoop dat ze weer tot leven gewekt kunnen worden :p
idd; de mensen die vandaag de dag ingevroren worden lopen al een dusdanige celbeschadiging op dat het momenteel nog onmogelijk is dat te herstellen. Laat staan dat men het bij een dier probeert dat al 12.000 jaar ingevroren is geweest.quote:
Fraude, schandalen....okee ik ben overtuigd!quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, dan kan jij Hwang Woo-suk nog niet goed genoeg.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Stel je voor dat we in de toekomst mensen weer tot leven kunnen wekken.
Wel klonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best mogelijk dat men over een tijdje uitgestorven menssoorten kan klonen. Het DNA in een eicel stoppen en bij iemand in de baarmoeder implanteren.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |