Ik heb ook sterk het vermoeden dat Nicolò het wel zat was om in de schaduw van een dode echtgenoot te blijven staan. En daarom de relatie verbrak.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, als je iets krampachtig vasthoudt is het moeilijk loskomen.
Overigens had ze tot vlak voor z'n dood weinig moeite met loskomen....
[..]
http://www.telegraaf.nl/prive/20489127/__null__.html
In 2008 (4 jaar na de dood van Hazes) werd ze verliefd.... het zal allemaal wel meevallen met het niet los kunnen komen van Hazes.
Edit; na een paar keer aan en uit, en een afgewezen huwelijksaanzoek in september 2009 lijkt het sinds 2011 echt helemaal uit met Nicolò: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)en-vriend-uit-elkaar
Waarbij dat huwelijksaanzoek wel heel odd is, want dat bericht is van 30 september 2009, en daarin staat dat hij haar een week eerder ten huwelijk vroeg.... beetje raar als je bedenkt dat Hazes een week eerder precies 5 jaar dood was.
Andre was ook gewoon een alcoholist.. Dat benoemde zn dochter ook dat het heus niet altijd zo gezellig was met papa.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:42 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik weet het ze buit het allemaal heel mooi uit.
Te bedenken dat vlak voor zijn dood de papieren voor de scheiding klaar lagen om getekend te worden. Daarom zei ik al eerder André is te vroeg gegaan .
Gelukkig dat Dre Jr. zijn eigen weg loopt en niet die van zijn moeder.
Dan had ik ook zijn geld niet gewildquote:Op donderdag 21 april 2016 11:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Andre was ook gewoon een alcoholist.. Dat benoemde zn dochter ook dat het heus niet altijd zo gezellig was met papa.
Terecht dat Rachel er klaar mee was, hij koos keer op keer voor de alcohol.
Dat is een ander verhaal. Dat is om op Andre te teren.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:48 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Dan had ik ook zijn geld niet gewild
Als hij toen niet doodgegaan was dan waren ze ook gewoon gescheiden.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Andre was ook gewoon een alcoholist.. Dat benoemde zn dochter ook dat het heus niet altijd zo gezellig was met papa.
Terecht dat Rachel er klaar mee was, hij koos keer op keer voor de alcohol.
quote:Op donderdag 21 april 2016 11:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal. Dat is om op Andre te teren.
Dit dus en dan had ze nooit de zwarte weduwe kunnen uithangen.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij toen niet doodgegaan was dan waren ze ook gewoon gescheiden.
Ik vind haar een geld wolf . Maar is mijn mening , jij ziet het anders en dat magquote:Op donderdag 21 april 2016 11:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat ze bij scheiding ook wel een aardig bedrag had gekregen.
Maar fout gedrag? Als in de fans voeren wat ze willen? Bakken geld binnenslepen ter ere van Andre?
Ze is gewoon een erg goede zakenvrouw. Ze kreeg in handen waar ze op dat moment recht op had en weet dat uit te bouwen naar een imperium van heb ik jou daar. Ik vraag me af of hazes het ooit zover in leefde lijf had geschopt.
Ik zie haar niet anders hoor. Maar zie wel dat ze dondergoed weet hoe het spelletje werkt.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:03 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik vind haar een geld wolf . Maar is mijn mening , jij ziet het anders en dat mag
Mwah, de manier waarop ze de andere kinderen van Hazes buitenspel heeft gezet qua erfenis is verre van fatsoenlijk.quote:Op donderdag 21 april 2016 11:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat ze bij scheiding ook wel een aardig bedrag had gekregen.
Maar fout gedrag? Als in de fans voeren wat ze willen? Bakken geld binnenslepen ter ere van Andre?
Ze is gewoon een erg goede zakenvrouw. Ze kreeg in handen waar ze op dat moment recht op had en weet dat uit te bouwen naar een imperium van heb ik jou daar. Ik vraag me af of hazes het ooit zover in leefde lijf had geschopt.
Je zou bijna denken dat Rachel er tijdens hun huwelijk voor heeft gezorgd dat dat contact met zijn oudste kinderen verbroken werd.quote:Hazes' oudste twee kinderen kregen kort voor zijn overlijden, in een periode dat er sprake was van een scheiding met Rachel, weer contact met hun vader, die hen jarenlang niet wilde zien.
dit stukje was ik alweer vergeten.quote:Op donderdag 21 april 2016 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, de manier waarop ze de andere kinderen van Hazes buitenspel heeft gezet qua erfenis is verre van fatsoenlijk.
Ze is gehaaid, en ik heb niet de illusie dat ze de intentie heeft gehad dat voor de kinderen van Hazes netjes te regelen, ze heeft er alleen voor haar eigen kinderen het maximale willen uitslepen, en daarbij bewust de belangen van zijn andere kinderen onderuit gehaald.
Ik verwacht eigenlijk ook wel dat ze op huwelijkse voorwaarden getrouwd waren (het was zijn 3de huwelijk al, en hij had uit zijn 2 eerdere huwelijken al kinderen), dus de vraag is maar of ze in handen kreeg waar ze recht op had, of dat ze zichzelf heeft toegeëigend wat ze te pakken kon krijgen.
Helemaal triest als je dit leest:
[..]
Je zou bijna denken dat Rachel er tijdens hun huwelijk voor heeft gezorgd dat dat contact met zijn oudste kinderen verbroken werd.
Dat mens gaat over lijken.
Dit heb ik altijd gedacht. Alleen haar eigen kinderen tellen voor haar in hoe verre ze dan in haar pas lopenquote:Op donderdag 21 april 2016 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, de manier waarop ze de andere kinderen van Hazes buitenspel heeft gezet qua erfenis is verre van fatsoenlijk.
Ze is gehaaid, en ik heb niet de illusie dat ze de intentie heeft gehad dat voor de kinderen van Hazes netjes te regelen, ze heeft er alleen voor haar eigen kinderen het maximale willen uitslepen, en daarbij bewust de belangen van zijn andere kinderen onderuit gehaald.
Ik verwacht eigenlijk ook wel dat ze op huwelijkse voorwaarden getrouwd waren (het was zijn 3de huwelijk al, en hij had uit zijn 2 eerdere huwelijken al kinderen), dus de vraag is maar of ze in handen kreeg waar ze recht op had, of dat ze zichzelf heeft toegeëigend wat ze te pakken kon krijgen.
Helemaal triest als je dit leest:
[..]
Je zou bijna denken dat Rachel er tijdens hun huwelijk voor heeft gezorgd dat dat contact met zijn oudste kinderen verbroken werd.
Dat mens gaat over lijken.
Oh mijn god... Ze loopt alleen maar te sneren, en steken onder water te geven, maar guttegut wat is ze chic.quote:Volgens Rox is er véél meer aan de hand "maar daar ga ik niks over zeggen want ik ben heel chic", aldus de 'dochter van' en zangeres tegen Shownieuws.
Ja dat bedoel ik dus , ze doet niets anders als steken onder water geven vorige keer was het al dat haar vader met 80 % van de familie ruzie had en nu dit weer.quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oh mijn god... Ze loopt alleen maar te sneren, en steken onder water te geven, maar guttegut wat is ze chic.
je vergeet "wees zuinig op mn meissie"quote:Op vrijdag 22 april 2016 07:18 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Dit heb ik altijd gedacht. Alleen haar eigen kinderen tellen voor haar in hoe verre ze dan in haar pas lopen. Ook het lied "zij geloofd in mij " heeft Andre destijds geschreven voor Ellen . Kleine jongen werd geschreven voor Melvin zijn zoon die hij met Ellen kreeg.
Rachel doet alsof beide liedjes voor haar en Dre zijn geschreven. Ik blijf bij mijn mening dat ze als 13 jarig oppas dat in bed duikt met een getrouwde veel oudere man erg ordinair vinden
Klopt die was ik vergeten en was inderdaad voor Nathalie geschreven , mevr Rachel heeft te veel hoogmoed .quote:Op vrijdag 22 april 2016 16:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je vergeet "wees zuinig op mn meissie"
gaat over oudste dochter nathalie en niet roxeanne
Ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2016 17:01 schreef roos85 het volgende:
Die Rox
Had ze nou werkelijk serieus verwacht dat Dre haar zou bellen om het nieuws te vertellen?? Kind is niet wijs.
#teamdreetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |