Je kijkt geen voetbal?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:22 schreef Kopsterk het volgende:
Was mij compleet ontgaan dat Benfica in de kwartfinale zit
Onze voorspellingen verschillen niet veel van elkaarquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liefst een pittige tegenstander voor RMA. Met dit kutvoetbal verdienen ze geen semi finals.
Real-Wolfsburgquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:23 schreef Kopsterk het volgende:
Op zijn minst twee leuke kwartfinales.
Laten we het hopen. Het liefst zie ik Real ook eruit vliegen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liefst een pittige tegenstander voor RMA. Met dit kutvoetbal verdienen ze geen semi finals.
City-Barca is wel leuk, vooral omdat City weer neergezet zal worden als een Engelse vijfde klasser.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Real-Wolfsburg
City-Barca
Bayern-Benfica
Heb je maar 1 leuke dus je lult
En dan nog uit in Camp Nou mocht Barça een gelijkspel eruit halen(wat ik dus betwijfel) die winnen ze gewoon met 2 vingers in de neus.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
City-Barca is wel leuk, vooral omdat City weer neergezet zal worden als een Engelse vijfde klasser.
wacht watquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En dan nog uit in Camp Nou mocht Barça een gelijkspel eruit halen(wat ik dus betwijfel) die winnen ze gewoon.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop zelf op
Real Madrid - FC Barcelona
Atletico Madrid - Bayern München
Benfica - Wolfsburg
Manchester City - Paris St. Germain
Wat jij hoopt boeit ze nietquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop zelf op
Real Madrid - FC Barcelona
Atletico Madrid - Bayern München
Benfica - Wolfsburg
Manchester City - Paris St. Germain
Die panna van Messi tegen die houthakker van City vorig seizoen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
City-Barca is wel leuk, vooral omdat City weer neergezet zal worden als een Engelse vijfde klasser.
Milner. Wat Messi die avond heeft laten zien, vergeet ik nooit meer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die panna van Messi tegen die houthakker van City vorig seizoen.
1 x FRansquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:26 schreef DonRaja het volgende:
3x Spaans
2x Duits
1x Portugees
1x Engels
1x Frans
Serie A telt niet meer mee.
Pik jij dit, Kopsterk?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:28 schreef bianconeri het volgende:
Wie heeft zo'n amateur de topic laten starten
De club is toch Fr.... ach laat maar. Ook de club is niet meer Frans.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1 x FRansLoopt verdomme geen Franse speler in joh
Rabiot, Matuidiquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1 x FRansLoopt verdomme geen Franse speler in joh
Real Madrid - Barcelona in de finale is voor de Uefa, financieel gezien het mooiste.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De winnaar is conform policy van de UEFA al lang bekend.
En toch speelde Juventus vanavond vele malen beter dan Bayern.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:26 schreef DonRaja het volgende:
3x Spaans
2x Duits
1x Portugees
1x Engels
1x Frans
Serie A telt niet meer mee.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:15 schreef Rauzer het volgende:
Krijg je in Europa geen geel voor shirt uittrekken?
Real Madrid gaat de finale toch niet halen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Real Madrid - Barcelona in de finale is voor de Uefa, financieel gezien het mooiste.
Eruit is eruit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En toch speelde Juventus vanavond vele malen beter dan Bayern.
Dus schrijf de Serie A nou niet zo maar weg.
Buiten dat ze vorig seizoen in de finale stonden.
Het was gewoon op zijn Duits dat Bayern door ging. Verdienden niets.
met nadruk op zwarte natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je staat op de zwarte lijst van Don en Roland.
Dat lijkt mij ook niet nee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid gaat de finale toch niet halen.
Wereldwijd wel, in Europa niet. De meesten zijn Clasico-moe.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Real Madrid - Barcelona in de finale is voor de Uefa, financieel gezien het mooiste.
Barca moequote:Op woensdag 16 maart 2016 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wereldwijd wel, in Europa niet. De meesten zijn Clasico-moe.
Dat weet je niet. Op Barca na is de rest echt niet heel veel beterquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid gaat de finale toch niet halen.
Welke van de 8 overgebleven clubs zie jij het liefst in de finale?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wereldwijd wel, in Europa niet. De meesten zijn Clasico-moe.
Benfica en PSG.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welke van de 8 overgebleven clubs zie jij het liefst in de finale?
Jawel. Real Madrid is een team zonder enige vorm van tactiek, het is onsamenhangende prut, alleen de individuele kwaliteit geeft de doorslag.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Op Barca na is de rest echt niet heel veel beter
Die titel zit wel diep hequote:Op woensdag 16 maart 2016 23:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het voetbal heeft verloren.
Duitse onterechte overwinning.
En je niet kloppende titel.
Aldus kopsterk die elke wedstrijd vanaf fok beleeft van Ajaxquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:33 schreef Kopsterk het volgende:
Dat Juventus daarvoor elk jaar meedeed om het kampioenschap, is puur toeval! bianconeri heeft een zwart-wit hart!
Ik proef de bittere teleurstelling terug in je posts na de uitschakeling van Juve.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ik heb geen voorkeur voor welke club dan ook, heb wel een afkeer van Pep. Dan maar juichen voor de underdogs. (Al twijfel ik over PSG, want David L.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:32 schreef hafcfan het volgende:
Er is nog tijd zat joh. En tegen Benfica/Wolfsburg is dat wel genoeg.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel. Real Madrid is een team zonder enige vorm van tactiek, het is onsamenhangende prut, alleen de individuele kwaliteit geeft de doorslag.
Welke club heeft nog nooit iemand omgekocht?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:33 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens, beetje respect voor bianconeri. Echte die hard Juventus supporter die man. Is gewoon fan gebleven toen ze in de serie B speelden (omdat ze een vieze omkoopclub bleken te zijn).
Dat Juventus daarvoor elk jaar meedeed om het kampioenschap, is puur toeval! bianconeri heeft een zwart-wit hart!
Je zegt het goed teleurgesteld. Kan ik niet naar de finale dit jaarquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik proef de bittere teleurstelling terug in je posts na de uitschakeling van Juve.
Feyenoord. Want, geen geld.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welke club heeft nog nooit iemand omgekocht?
Ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ik heb geen voorkeur voor welke club dan ook, heb wel een afkeer van Pep. Dan maar juichen voor de underdogs. (Al twijfel ik over PSG, want David L.)
En ja ook Ajax heeft vieze handen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:33 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens, beetje respect voor bianconeri. Echte die hard Juventus supporter die man. Is gewoon fan gebleven toen ze in de serie B speelden (omdat ze een vieze omkoopclub bleken te zijn).
Moet zondag zelf voetballen dus een seizoenskaart heeft niet zoveel zin.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aldus kopsterk die elke wedstrijd vanaf fok beleeft van Ajax
Je kunt altijd nog naar Heracles - Ado binnenkort.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je zegt het goed teleurgesteld. Kan ik niet naar de finale dit jaar
Iedere Barcafeitsjist op Twitter zit te bidden voor de loting Real Madrid - FC Barcelona omdat ze als de dood zijn dat Real Madrid allerlei clubs als Benfica/Wolfsburg loten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er is nog tijd zat joh. En tegen Benfica/Wolfsburg is dat wel genoeg.
Wat is er met mis met Luiz? Lijkt me juist een hele sympathieke kerel. Ik juich voor Atleti en PSG trouwens.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ik heb geen voorkeur voor welke club dan ook, heb wel een afkeer van Pep. Dan maar juichen voor de underdogs. (Al twijfel ik over PSG, want David L.)
Bedoel je sideshow bob?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een blèrbraziliaan. Ik HAAT blèrbrazilianen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is er met mis met Luiz? Lijkt me juist een hele sympathieke kerel. Ik juich voor Atleti en PSG trouwens.
Dat boeit echt niemandquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog naar Heracles - Ado binnenkort.
quote:
Kopsterk moet wel hafcfan, met Ajax valt toch niets beleven. Vliegen altijd direct uit Europa.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:34 schreef hafcfan het volgende:
Aldus kopsterk die elke wedstrijd vanaf fok beleeft van Ajax
Heeft Wang nou al betaald?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog naar Heracles - Ado binnenkort.
Hafc, wees gerust. Die verliezen toch wel van Barça.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:38 schreef hafcfan het volgende:
Maar je moet er toch niet aan denken dat die Pep de cl wint
Ik was serieus joh gek. Wat boeit dat nou beide spelen toch nergens omquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga slapen, je bent niet te benijden.
Hopelijk loten ze elkaar voor de finale. Met 1 wedstrijd weet je het nooitquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hafc, wees gerust. Die verliezen toch wel van Barça.
Nee, natuurlijk niet. De tweeluiken tussen die twee ploegen zeiden genoeg.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hopelijk loten ze elkaar voor de finale. Met 1 wedstrijd weet je het nooit
Dus... ben ik nou wél of niet een successupporter?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Kopsterk moet wel hafcfan, met Ajax valt toch niets beleven. Vliegen altijd direct uit Europa.
Spelen slaapverwekkend voetbal en kunnen zelfs in Nederland geen prijs meer pakken.
Je bent een masochist.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dus... ben ik nou wél of niet een successupporter?
Ok. Dat is normaal bij jullie. Dat is hetzelfde als naar buiten brengen dat er nog geen duidelijkheid is over het stadiondossier bij ons.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er is veel onenigheid. Was het laatste bericht.
Precies.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok. Dat is normaal bij jullie. Dat is hetzelfde als naar buiten brengen dat er nog geen duidelijkheid is over het stadiondossier bij ons.
Hoor je verschil?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:45 schreef Pascalus het volgende:
Nu Cocu die nagesynchroniseerd wordt in 't Duits.
Iedereen die het Nederlands elftal een warm hart toedraagt hoopt toch dat de beste speler mee kan doen?quote:
Ik vind oefenwedstrijden zo extreem nietszeggend.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen die het Nederlands elftal een warm hart toedraagt hoopt toch dat de beste speler mee kan doen?
Voor de ploegen die wel naar het EK gaan zijn dit toch wel relevante wedstrijden, want het is wel een indicatie of je op de goede weg bent of niet.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind oefenwedstrijden zo extreem nietszeggend.
Das een flinke sneer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Pep "It was difficult for us to deal with Morata, but when Mandzukic came on we were able to control it better"
Morata is sowieso onderschat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Pep "It was difficult for us to deal with Morata, but when Mandzukic came on we were able to control it better"
Klopt, ridicuul dat Real deze verrukkelijke voetballer heeft afgedankt.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morata is sowieso onderschat.
Juve ook wel hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2016 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morata is sowieso onderschat.
Nouja allang blij dat bayern door is die zouden op een goeie dag barca kunnen bedreigen
Pep en Mandzukic hebben in het verleden vaker wat bonje gehad. Vandaar die sneer.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Juve ook wel hoor.
Beetje kinderachtig van Pep om Mandzukic zo aan te vallen. Zat nog wat frustratie nadat Mandzukic de heenwedstrijd juist omkeerde, zo lijkt het.
Dat lijkt me ook de dieper liggende oorzaak inderdaad.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Pep en Mandzukic hebben in het verleden vaker wat bonje gehad. Vandaar die sneer.
'Guardiola stelde me teleur, hij behandelde me niet met respect', vertelde Mandzukic enkele maanden na zijn transfer naar Atlético Madrid in Kroatische media. 'Hij wilde niet dat ik topscorer zou worden, daarom mocht ik niet spelen. Voor mij waren dingen twee keer zo goed toen Jupp Heynckes nog de baas was. Zou ik nog eens een kop koffie kunnen drinken met Guardiola? Dat gaat niet gebeuren. Als ik negatieve energie voel bij iemand, probeer ik die persoon te vermijden.'
Dat was wel vrij bizar ja. Zeldzaam foutje van Neuer trouwens.quote:Op donderdag 17 maart 2016 12:39 schreef hafcfan het volgende:
Juve is trouwens ook bestolen gisteren. Die 0-2 van Morata had nooit afgekeurd mogen worden. Maarja thuisvoordeel he.
Bij de 0-1 ook in de fout, had daar niet uit moeten komen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was wel vrij bizar ja. Zeldzaam foutje van Neuer trouwens.
Het had eigenlijk 0-3 moeten staan en dan was het klaarquote:Op donderdag 17 maart 2016 12:39 schreef hafcfan het volgende:
Juve is trouwens ook bestolen gisteren. Die 0-2 van Morata had nooit afgekeurd mogen worden. Maarja thuisvoordeel he.
Eens. Walgelijk club vind ik het sinds Pep daar zit. Gooien ook hun hele identiteit weg met al die buitenlanders. Ik mis het Bayern van onder Joepquote:Op donderdag 17 maart 2016 13:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het had eigenlijk 0-3 moeten staan en dan was het klaar
Helaas, van mij mag Bayern de volgende ronde direct tegen Barça
Beetje overdreven. Er zitten genoeg Duitsers in de selectie die in de basis staan of vaak spelen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. Walgelijk club vind ik het sinds Pep daar zit. Gooien ook hun hele identiteit weg met al die buitenlanders. Ik mis het Bayern van onder Joep
Die wordt daar echt verneukt, had lekker bij BVB moeten blijven de ratquote:
No bet op Anderson, ik heb nu Chizzy, Wade en MvG.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hey FA no dart tips qua betten? Ik neig naar Wade en Anderson winst.
Hmm heb je gelijk in. Ik zit nu op MVG, Wade, Lazio en Sevilla. Twijfel nog over Dortmund, want die vinden het waarschijnlijk wel goed zo. Anderson laat ik dan ook voor wat het is.quote:Op donderdag 17 maart 2016 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
No bet op Anderson, ik heb nu Chizzy, Wade en MvG.
MvG heeft een uitstekende streak tegen Taylor, iedereen wint van labiele Thornton, Chizzy is wellicht een gok. Maar Barney komt op mij niet zo gemotiveerd over nu.
Anderson gooide vorige week 102 avg, Lewis en Wright 106+. Maar week daarvoor gooide #viesdik 93 avg, Wright 109 avg.
Lazio en Sevilla is wel aannemelijk op zich, uit is Sevilla erg zwak, thuis sterk. Dortmund zou ik inderdaad niet nemen, geen idee of ze 100% gaan. Tottenham zal het misschien helftje proberen en kijken waar ze staan. Als het dan nog 0-0 is geven ze het op. Premier League is belangrijkerquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hmm heb je gelijk in. Ik zit nu op MVG, Wade, Lazio en Sevilla. Twijfel nog over Dortmund, want die vinden het waarschijnlijk wel goed zo. Anderson laat ik dan ook voor wat het is.
Chizzy ga ik mijn vingers ook niet aan branden. Je weet het nooit met feboquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lazio en Sevilla is wel aannemelijk op zich, uit is Sevilla erg zwak, thuis sterk. Dortmund zou ik inderdaad niet nemen, geen idee of ze 100% gaan. Tottenham zal het misschien helftje proberen en kijken waar ze staan. Als het dan nog 0-0 is geven ze het op. Premier League is belangrijker
Bij darts wed ik vooral live, dan zie je vaak wel of het goed gaat of niet. Zoals ik al zei, het is een gok bij Chizzy. De quotes liggen dan ook niet voor niets rond 2. Het is een beetje fifty fifty matchquote:Op donderdag 17 maart 2016 16:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Chizzy ga ik mijn vingers ook niet aan branden. Je weet het nooit met febo
Darten is live inderdaad wel wat makkelijker. Bij het voetbal zie je het vaak van tevoren wel aankomen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij darts wed ik vooral live, dan zie je vaak wel of het goed gaat of niet. Zoals ik al zei, het is een gok bij Chizzy. De quotes liggen dan ook niet voor niets rond 2. Het is een beetje fifty fifty match
Ze hebben een terugkoopclausule in het contract laten opnemen. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:22 schreef AQUILA. het volgende:
[..]
Klopt, ridicuul dat Real deze verrukkelijke voetballer heeft afgedankt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |