Jawel. Real Madrid is een team zonder enige vorm van tactiek, het is onsamenhangende prut, alleen de individuele kwaliteit geeft de doorslag.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Op Barca na is de rest echt niet heel veel beter
Die titel zit wel diep hequote:Op woensdag 16 maart 2016 23:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het voetbal heeft verloren.
Duitse onterechte overwinning.
En je niet kloppende titel.
Aldus kopsterk die elke wedstrijd vanaf fok beleeft van Ajaxquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:33 schreef Kopsterk het volgende:
Dat Juventus daarvoor elk jaar meedeed om het kampioenschap, is puur toeval! bianconeri heeft een zwart-wit hart!
Ik proef de bittere teleurstelling terug in je posts na de uitschakeling van Juve.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ik heb geen voorkeur voor welke club dan ook, heb wel een afkeer van Pep. Dan maar juichen voor de underdogs. (Al twijfel ik over PSG, want David L.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:32 schreef hafcfan het volgende:
Er is nog tijd zat joh. En tegen Benfica/Wolfsburg is dat wel genoeg.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel. Real Madrid is een team zonder enige vorm van tactiek, het is onsamenhangende prut, alleen de individuele kwaliteit geeft de doorslag.
Welke club heeft nog nooit iemand omgekocht?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:33 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens, beetje respect voor bianconeri. Echte die hard Juventus supporter die man. Is gewoon fan gebleven toen ze in de serie B speelden (omdat ze een vieze omkoopclub bleken te zijn).
Dat Juventus daarvoor elk jaar meedeed om het kampioenschap, is puur toeval! bianconeri heeft een zwart-wit hart!
Je zegt het goed teleurgesteld. Kan ik niet naar de finale dit jaarquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik proef de bittere teleurstelling terug in je posts na de uitschakeling van Juve.
Feyenoord. Want, geen geld.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welke club heeft nog nooit iemand omgekocht?
Ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ik heb geen voorkeur voor welke club dan ook, heb wel een afkeer van Pep. Dan maar juichen voor de underdogs. (Al twijfel ik over PSG, want David L.)
En ja ook Ajax heeft vieze handen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:33 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens, beetje respect voor bianconeri. Echte die hard Juventus supporter die man. Is gewoon fan gebleven toen ze in de serie B speelden (omdat ze een vieze omkoopclub bleken te zijn).
Moet zondag zelf voetballen dus een seizoenskaart heeft niet zoveel zin.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aldus kopsterk die elke wedstrijd vanaf fok beleeft van Ajax
Je kunt altijd nog naar Heracles - Ado binnenkort.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je zegt het goed teleurgesteld. Kan ik niet naar de finale dit jaar
Iedere Barcafeitsjist op Twitter zit te bidden voor de loting Real Madrid - FC Barcelona omdat ze als de dood zijn dat Real Madrid allerlei clubs als Benfica/Wolfsburg loten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er is nog tijd zat joh. En tegen Benfica/Wolfsburg is dat wel genoeg.
Wat is er met mis met Luiz? Lijkt me juist een hele sympathieke kerel. Ik juich voor Atleti en PSG trouwens.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ik heb geen voorkeur voor welke club dan ook, heb wel een afkeer van Pep. Dan maar juichen voor de underdogs. (Al twijfel ik over PSG, want David L.)
Bedoel je sideshow bob?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een blèrbraziliaan. Ik HAAT blèrbrazilianen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is er met mis met Luiz? Lijkt me juist een hele sympathieke kerel. Ik juich voor Atleti en PSG trouwens.
Dat boeit echt niemandquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog naar Heracles - Ado binnenkort.
quote:
Kopsterk moet wel hafcfan, met Ajax valt toch niets beleven. Vliegen altijd direct uit Europa.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:34 schreef hafcfan het volgende:
Aldus kopsterk die elke wedstrijd vanaf fok beleeft van Ajax
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |