Je kijkt geen voetbal?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:22 schreef Kopsterk het volgende:
Was mij compleet ontgaan dat Benfica in de kwartfinale zit
Onze voorspellingen verschillen niet veel van elkaarquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liefst een pittige tegenstander voor RMA. Met dit kutvoetbal verdienen ze geen semi finals.
Real-Wolfsburgquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:23 schreef Kopsterk het volgende:
Op zijn minst twee leuke kwartfinales.
Laten we het hopen. Het liefst zie ik Real ook eruit vliegen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liefst een pittige tegenstander voor RMA. Met dit kutvoetbal verdienen ze geen semi finals.
City-Barca is wel leuk, vooral omdat City weer neergezet zal worden als een Engelse vijfde klasser.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Real-Wolfsburg
City-Barca
Bayern-Benfica
Heb je maar 1 leuke dus je lult
En dan nog uit in Camp Nou mocht Barça een gelijkspel eruit halen(wat ik dus betwijfel) die winnen ze gewoon met 2 vingers in de neus.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
City-Barca is wel leuk, vooral omdat City weer neergezet zal worden als een Engelse vijfde klasser.
wacht watquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En dan nog uit in Camp Nou mocht Barça een gelijkspel eruit halen(wat ik dus betwijfel) die winnen ze gewoon.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop zelf op
Real Madrid - FC Barcelona
Atletico Madrid - Bayern München
Benfica - Wolfsburg
Manchester City - Paris St. Germain
Wat jij hoopt boeit ze nietquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop zelf op
Real Madrid - FC Barcelona
Atletico Madrid - Bayern München
Benfica - Wolfsburg
Manchester City - Paris St. Germain
Die panna van Messi tegen die houthakker van City vorig seizoen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:25 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
City-Barca is wel leuk, vooral omdat City weer neergezet zal worden als een Engelse vijfde klasser.
Milner. Wat Messi die avond heeft laten zien, vergeet ik nooit meer.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die panna van Messi tegen die houthakker van City vorig seizoen.
1 x FRansquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:26 schreef DonRaja het volgende:
3x Spaans
2x Duits
1x Portugees
1x Engels
1x Frans
Serie A telt niet meer mee.
Pik jij dit, Kopsterk?quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:28 schreef bianconeri het volgende:
Wie heeft zo'n amateur de topic laten starten
De club is toch Fr.... ach laat maar. Ook de club is niet meer Frans.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1 x FRansLoopt verdomme geen Franse speler in joh
Rabiot, Matuidiquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1 x FRansLoopt verdomme geen Franse speler in joh
Real Madrid - Barcelona in de finale is voor de Uefa, financieel gezien het mooiste.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De winnaar is conform policy van de UEFA al lang bekend.
En toch speelde Juventus vanavond vele malen beter dan Bayern.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:26 schreef DonRaja het volgende:
3x Spaans
2x Duits
1x Portugees
1x Engels
1x Frans
Serie A telt niet meer mee.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:15 schreef Rauzer het volgende:
Krijg je in Europa geen geel voor shirt uittrekken?
Real Madrid gaat de finale toch niet halen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Real Madrid - Barcelona in de finale is voor de Uefa, financieel gezien het mooiste.
Eruit is eruit.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En toch speelde Juventus vanavond vele malen beter dan Bayern.
Dus schrijf de Serie A nou niet zo maar weg.
Buiten dat ze vorig seizoen in de finale stonden.
Het was gewoon op zijn Duits dat Bayern door ging. Verdienden niets.
met nadruk op zwarte natuurlijk.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je staat op de zwarte lijst van Don en Roland.
Dat lijkt mij ook niet nee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Real Madrid gaat de finale toch niet halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |