Hartelijk bedankt!quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:57 schreef The_Temp het volgende:
[..]
http://www.barentskrans.n(...)viseur%2012%2015.pdf
Casus vanaf pagina 2. Oftewel: een verplichting om client tijdig te wijzen op het verstrijken van de financieringstermijn en de gevolgen (boete) daarvan.
denk dat de verkoper en verkopende makelaar er beiden een zak centjes aan over houden. M'n adviseur is juist ontzettend boos, dat de makelaar zo zit te stokken en loopt te zeggen dat de verkoper dit geld moet pakken.quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:01 schreef blomke het volgende:
[..]
Zeg Thomasju, krijg jij niet het gevoel dat je adviseur en de verkoper, onder één hoedje spelen?
Wauw, mooie uitspraak man...quote:Op donderdag 17 maart 2016 17:22 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Een laagopgeleide 22 jarige komt bij een adviseur voor een complex product / process. De zorgplicht mag dan wel wat voorstellen m.i.
TS is niet handig geweest maar was ook niet op de hoogte van deze gevolgen.
Maar er staat ook dat TS verantwoordelijk blijft.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:34 schreef Thomasju het volgende:
[..]
Hartelijk bedankt!
Eindelijk iets wat van toepassing is op mijn probleem.
Voor nu is betalen de enige optie.quote:
Dat blijkt wel uit de OPquote:Op donderdag 17 maart 2016 19:40 schreef Thomasju het volgende:
Hbo is denk ik nog altijd een zeer oke niveau.
Je Gaat dus wederom niet in overleg met de verkoper voor een oplossing, maar focust liever op met je vingertje naar een ander wijzen... Nog helemaal niets geleend dus.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:47 schreef Thomasju het volgende:
[..]
Voor nu is betalen de enige optie.
Eerst kijken hoe mijn adviseur dit proces gaat afmaken. Lukt het hem bekentenis te halen bij SVN, dan zijn we klaar. Mocht het zo zijn dat dit niet lukt, dan heb ik een back up plan liggen bij het Juridisch Lokt met een advocaat. want 2 betalen is beter dan 10 denk ik maar zo.
Hoe dik is dat stuk beton voor je kop wel niet man?quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:47 schreef Thomasju het volgende:
[..]
Eerst kijken hoe mijn adviseur dit proces gaat afmaken. Lukt het hem bekentenis te halen bij SVN, dan zijn we klaar. Mocht het zo zijn dat dit niet lukt, dan heb ik een back up plan liggen bij het Juridisch Lokt met een advocaat. want 2 betalen is beter dan 10 denk ik maar zo.
toepasselijke versprekingquote:Op donderdag 17 maart 2016 20:17 schreef dodoria het volgende:
[..]
Je Gaat dus wederom niet in overleg met de verkoper voor een oplossing, maar focust liever op met je vingertje naar een ander wijzen... Nog helemaal niets geleend dus.
"Bekentenis".. really?quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:47 schreef Thomasju het volgende:
[..]
Ik zou een pro-actievere houding aannemen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:47 schreef Thomasju het volgende:
[..]
Ik zou nu direct naar het juridisch loket gaan.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:47 schreef Thomasju het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik waardeer het wel dat TS, ondanks de negatieve reacties hier, terug blijft komen. Ik hoop dat hij de hele voortgang hier blijft melden want ik ben wel benieuwd hoe het afloopt.
Waar ben jij in godsnaam mee bezig? Ben je wel helemaal lekker, of wat?quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:47 schreef Thomasju het volgende:
[..]
Waarom? Er is ook nog een component 'eigen schuld/schadebeperkingsplicht' die mee wordt gewogen bij het vaststellen van de hoogte van de schadevergoeding en dan ga je alsnog nat.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:47 schreef Thomasju het volgende:
[..]
Die gaan je nu niet meer helpen en de hulp daar is ook niet van een hoog niveau (aldus mijn ervaring), maar ik raad het iedereen wel aan om lid te worden.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 11:11 schreef potjecreme het volgende:
Lid worden van Vereniging eigen huis en de casus aan hun juristen voorleggen.
Prima, dan is het je wel allemaal gewoon aan te rekenen.quote:Op donderdag 17 maart 2016 19:40 schreef Thomasju het volgende:
[..]
Wauw, mooie uitspraak man...![]()
Beetje respect a.u.b., vraag anders eerst eens naar de opleiding voordat je onzin brabbelt.
Hbo is denk ik nog altijd een zeer oke niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |