SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Muzikant zijn is liefde en oud papierquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:45 schreef ToT het volgende:
Heeft Caro Emerald maar 2 cent? Die verdient dan ook niet veel aan d'r muziek!
Maar ze heeft haar gezondheid nogquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:45 schreef ToT het volgende:
Precies wat het waard isquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:45 schreef ToT het volgende:
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
Die ziet niet eens wat ie draait.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies de blinde orgeldraaier niet meer
[ afbeelding ]
En als die ff telefoon krijgt:quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies de blinde orgeldraaier niet meer
[ afbeelding ]
dat zijn die bendes die komen even informeren offie al genoeg heeft gebedeldquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En als die ff telefoon krijgt:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had om 15:35 uur een afspraak staan, werd ik zomaar om 15:30 uur al binnengeroepen.
De mensen voor mij zullen wel afgeschreven zijn.
Zou nog kunnenquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:51 schreef ToT het volgende:
[..]
En als die ff telefoon krijgt:
[ afbeelding ]
quote:
Is je spijkerbroek kapot?quote:
jij nog niet dusquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik had om 15:35 uur een afspraak staan, werd ik zomaar om 15:30 uur al binnengeroepen.
De mensen voor mij zullen wel afgeschreven zijn.
Nee hoor, helemaal tiptop in orde.quote:
Officieel nog niet.quote:
Cyanide & Happinessquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Of het waren simpele gevalletjes als:
[ afbeelding ]
Ach met d'r relatief iele stemmetje kan ze bepaalde artiesten tot op zekere hoogte wel redelijk imiteren, maar het is idd meer kijk- dan luistermateriaal.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Ariana Grande moet je zien, niet beluisteren.
ik kijk altijd naar heinquote:Op woensdag 16 maart 2016 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]Ik kijk elke dag!
Op dit moment zijn gast-schrijvers bezig.
Hoe is die in the name of all what is cute and fluffy bekend geraakt?quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Ariana Grande moet je zien, niet beluisteren.
Nét te kleine outfits.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoe is die in the name of all what is cute and fluffy bekend geraakt?
quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kijk altijd naar hein
http://www.parool.nl/foto/hein-de-kort~p14822/
Hein de Kortquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kijk altijd naar hein
http://www.parool.nl/foto/hein-de-kort~p14822/
quote:
Idd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:18 schreef Karzai het volgende:
ik mag lijen dat die gasten ook een keer in de crisis zitten
Daarom hoef je ze nog niet te kleineren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:21 schreef Karzai het volgende:
Toen ik in Barcelona was stikte het er wel van de proffesionele bedelaars die mensen kiezen daarvoor
Ze hoeven het ook niet te pakken, tenminste ik zou het niet doenquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daarom hoef je ze nog niet te kleineren.
Als de keus is om je kind te eten te geven of niet...quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze hoeven het ook niet te pakken, tenminste ik zou het niet doen
Ja ik heb daar een beetje mijn twijfels over of dat het geval isquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als de keus is om je kind te eten te geven of niet...
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat erom gejuicht wordt. Puur om die mensen te kleineren.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:23 schreef Karzai het volgende:
Als je euro's gaat strooien op de dam zal er ook een gekkenhuis ontstaan denk ik
Voetbalsupporters he, maar ik keur het ook afquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat erom gejuicht wordt. Puur om die mensen te kleineren.
Maar goed. Ik ga shoppen.
Of op de A2quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:23 schreef Karzai het volgende:
Als je euro's gaat strooien op de dam zal er ook een gekkenhuis ontstaan denk ik
* just me springt in de houdingquote:
Hij heeft een vriendin jaquote:
* knokkels kijkt wat om zich heen en ziet iedereen in de houding staanquote:
Sinds wanneer zit er eigen risisco op een fiets?quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jou eigen risico is
Als je een (verkeers)risico op de fiets bent.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er eigen risisco op een fiets?
Ligt er aan hoe beroerd je zelf fietst...quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er eigen risisco op een fiets?
Ik trek mijn kleren toch niet uitquote:
Ben ik heulniequote:Op woensdag 16 maart 2016 18:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je een (verkeers)risico op de fiets bent.
rechttoe rechtaanquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe beroerd je zelf fietst...
Vunzige nedernoor is het toch ookquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij dacht dat je een andere houding bedoelde!
Hij kan heul niet weten wat ik bedoelquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij dacht dat je een andere houding bedoelde!
Jij had een goede naam?quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:38 schreef just me het volgende:
[..]
Hij kan heul niet weten wat ik bedoel
daar gaat mijn goeie naam
had inderdaad....quote:
Ik ben wetenschapper. Mijn werk is dingen weten.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:38 schreef just me het volgende:
[..]
Hij kan heul niet weten wat ik bedoel
daar gaat mijn goeie naam
You're okay in my bookquote:
Sounds plausiblequote:Op woensdag 16 maart 2016 18:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben wetenschapper. Mijn werk is dingen weten.
ik ben vrouw en weet beterquote:Op woensdag 16 maart 2016 18:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben wetenschapper. Mijn werk is dingen weten.
Onderbuikgevoelensquote:
Ah.. de wetten der natuurquote:
ik heb niet, ik herhaal, niets met jouw onderbuikgevoelens te makenquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik vul even aan tot Muis d'r Top of Flop...
Ja, toen ging het hard downhillquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, toen ging het hard downhill
Beetje muntjes gooien naar DJ's enzo....
Dank je, ik begin nu pas...quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:59 schreef robdriessen het volgende:
DJ draait Jamiroquai.
El Presidente approves
Wat is er nou belangrijker dan een Top Of Flop van ons Muizedraaiertjequote:Op woensdag 16 maart 2016 18:57 schreef just me het volgende:
[..]kan ik nog mooi even luisteren totdat ik weg moet
Ik had al een afspraak om mijn wilde haren eraf te laten halenquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Wat is er nou belangrijker dan een Top Of Flop van ons Muizedraaiertje!
Daar ben je toch niet zo lang mee bezig?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had al een afspraak om mijn wilde haren eraf te laten halen
Minder, minder, minder...quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar ben je toch niet zo lang mee bezig?
Of ben jij wilders dan ik dacht
quote:
kapster is een golfvriendin van mij dus dat wordt ook even ouwehoerenquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar ben je toch niet zo lang mee bezig?
Of ben jij wilder dan ik dacht
Wat in het vat zit verzuurd nietquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:00 schreef just me het volgende:
[..]Jammer dat de muntput vol blijft omdat er niets meer te gooien valt
Meldtquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Wei heeft er, behalve ToT, een tijdje geleden mijn 'MadMaster Hoort Stemmen' show gehoord?
Met radio49 op de achtergrondquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:11 schreef just me het volgende:
[..]
kapster is een golfvriendin van mij dus dat wordt ook even ouwehoeren
dan spaar ik nog even doorquote:
quote:
tenzij het ranzige boter isquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 'm nog eens 's avonds ga doen...
Ik had toen 2 luisteraars + ik zelf als mijn eigen monitor van de stream.quote:
Of meerquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had toen 2 luisteraars + ik zelf als mijn eigen monitor van de stream.
Niet dat dat me boeide op zaterdagmiddag, maar er zit wel leuk materiaal tussen. Denk ik.
Misschien haal ik wel weer 2 luisteraars dan...
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had toen 2 luisteraars + ik zelf als mijn eigen monitor van de stream.
Niet dat dat me boeide op zaterdagmiddag, maar er zit wel leuk materiaal tussen. Denk ik.
Misschien haal ik wel weer 2 luisteraars dan...
Een knokkelsje...quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:21 schreef just me het volgende:
Ik denk wat hoor ik toch rare muziekjes tussendoor.... staat er nog 'n spelletje op de achtergrond aan
ik heb nog niet mijn neus opgehaald voor de micquote:
De neus of de mic?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog niet mijn neus opgehaald voor de mic![]()
ow wacht die heb ik nog nooit gebruikt
Gewoon een heel nummer je mic open laten staan. That's the thingquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog niet mijn neus opgehaald voor de mic![]()
ow wacht die heb ik nog nooit gebruikt
Gewoon afzeggen wegens sufheid. Van de vergadering natuurlijk, niet van jou.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had graag naar "Hot or Not" willen luisteren, maar moet helaas weg naar een suffe vergadering. Ik ben wel benieuwd naar de playlist
Ik haal mijn neus regelmatig op en de mic heb ik hier nog nooit gebruikt en gaat ook niet gebeuren, ik heb geen mic stemquote:
Drente was het, hè?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Hey joe, electric koe
Melkst doe nog of hoe zit dat noe?
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had graag naar "Hot or Not" willen luisteren, maar moet helaas weg naar een suffe vergadering. Ik ben wel benieuwd naar de playlist
quote:Geachte voorzitter,
Helaas kan ik heden niet op komen dagen bij de vergadering. Muis draait.
Ik zie de notulen wel verschijnen![]()
Mvg,
Elf
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Hey joe, electric koe
Melkst doe nog of hoe zit dat noe?
Ik eind vorig jaar.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:39 schreef knokkels het volgende:
Barracuda![]()
Die hebben mijn nichtjes deze afgelopen weken ook in het echt gezien.
Niet dit liedje, maar die vissen
"Was je bang voor die barracudas?"quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik eind vorig jaar.
Stukje met ze opgezwommen...
Ken je Technofax?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Hey knokkels, die egozentrale (?) (die minimalistische zooi) van vanmiddag heeft o.a. DAF (en Kraftwerk) als voorbeeld.
Die Egozentrischen 2 dus
Nope. Moet dat?quote:
'n moggequote:
da's mogge pasquote:
quote:
Flop.quote:
Ik tune nu pas in.quote:
Parodie van de mannen van Jiskefet...quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Flop.
Oh wacht, dat mag nog niet
Ja dat was ergens diep wel te horen. Heel... HEEL diepquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Hey knokkels, die egozentrale (?) (die minimalistische zooi) van vanmiddag heeft o.a. DAF (en Kraftwerk) als voorbeeld.
Die Egozentrischen 2 dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |