abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160758933
Maar in dat tweede artikel van viva lees ik als ik het goed gelezen heb dat er een tekort is toch? Dus al zoubje het willen en zelf betalen enzo, hoe groot is dan de kans dat je de boost krijgt?

Ik vind het wel een interessant dingetje overigens.
pi_160759021
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 09:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Je zou denken dat ik het nog wist maar niet dus, maar jullie vast wel :D

Mag je je haar verven in het 1e trimester?
Ja je mag gewoon verven. Dat kleuren anders uitvallen valt opzich wel mee. Alleen kan het zo zijn dat omdat jij wat warmer van temperatuur bent je kleur ook wat warmer (roder) wordt, of dat indien er met blondeer gewerkt wordt deze veel sneller werkt door de warmte en de inwerktijd korter is. Wat je eventueel zou kunnen doen is kijken naar een kapsalon die ammonia vrije verf heeft. Ik ben zelf kapper en wij werken hiermee. Deze verf ruik je ook helemaal niet waardoor ik dus ook niet het idee heb dat ik vervelende stoffen inadem de hele dag. Zelf heb ik bij zwangere klanten nooit gehad dat een kleur anders uitviel overigens.
pi_160760267
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:37 schreef Fien10 het volgende:

[..]

Ja je mag gewoon verven. Dat kleuren anders uitvallen valt opzich wel mee. Alleen kan het zo zijn dat omdat jij wat warmer van temperatuur bent je kleur ook wat warmer (roder) wordt, of dat indien er met blondeer gewerkt wordt deze veel sneller werkt door de warmte en de inwerktijd korter is. Wat je eventueel zou kunnen doen is kijken naar een kapsalon die ammonia vrije verf heeft. Ik ben zelf kapper en wij werken hiermee. Deze verf ruik je ook helemaal niet waardoor ik dus ook niet het idee heb dat ik vervelende stoffen inadem de hele dag. Zelf heb ik bij zwangere klanten nooit gehad dat een kleur anders uitviel overigens.
S. 2014
J. 2016
pi_160760286
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar in dat tweede artikel van viva lees ik als ik het goed gelezen heb dat er een tekort is toch? Dus al zoubje het willen en zelf betalen enzo, hoe groot is dan de kans dat je de boost krijgt?

Ik vind het wel een interessant dingetje overigens.
Geen idee, ik wil dat dus gaan overleggen met mijn huisarts.
Ik vind het wel vreemd dat in de landen om ons heen wel gevaccineerd wordt bij zwangeren. Het moet dus wel ergens verkrijgbaar zijn.

Ik vind het ook erg interessant.
Hopelijk keuren ze het 1 deze weken/maanden goed en is het voor iedereen die het wil beschikbaar
  vrijdag 18 maart 2016 @ 14:21:57 #205
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160761434
Ik weet ook eigenlijk niet hoe groot de kans is om kinkhoest te krijgen (als ouder en als kind).

Heeft er iemand trouwens een tip tegen die jeuk? Ik word er inmiddels gallisch van |:( Ik heb al een aantal goedjes in huis (ik geloof wel 4 types olie; sommigen gekregen, sommigen zelf gehaald), maar misschien heeft iemand hier een gouden tip? Het is vooral jeuk op den buick }:|
pi_160761618
Mentholgel?
pi_160762095
Oprekjeuk? Ik smeer er op dit moment de Bepanthen op die we toch voor Peuter hebben liggen of mijn behoorlijk vette bodylotion van Burt's Bees. Bij allergische jeuk e.d. is mentholgel idd geniaal.
pi_160762728
Ik heb skin oil van de action, zwangerschapsolie van palmer's en bodyoil van kruidvat (die ruikt naar vanille O+) en het is maar net waar ik zin in heb en die smeer ik op. Minstens elke dag een keer. Tussendoor staat er een pot bodylotion en een tube cetomacrogolcreme beneden :+

olie is wel het enige wat iets doet, die smeer ik 's avonds na het douchen, dat trekt dan gedurende de nacht in. Voor overdag ben ik bang dat die olie in mijn kleding gaat zitten dus dat durf ik niet. Alleen bodylotion trekt echt te snel in, dat werkt niet. Dus andere tips dan die jij al had, heb ik niet. Mentholgel durf ik niet, schijnt nogal pijn te doen als je het al hebt opengekrabt en ik heb een ontzettend gevoelige huid.

Nog ruim een halve kilo en dan zit ik weer op mijn startgewicht! Dan kan het (netto)aankomen eindelijk beginnen na 16 weken haha.
pi_160763072
Kokosolie trekt niet in je kleding.
  vrijdag 18 maart 2016 @ 16:00:42 #210
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160763218
Thanks voor de suggesties. Mmm....ja ik heb dus al allemaal olietjes. Blijven smeren dan maar, tot ik een ons weeg o nee

Nazil, ben je dan afgevallen?
Ik ben dus vanmorgen dan eindelijk 300 gram :') aangekomen. Verder zit ik ook echt onder mijn normale gewicht. Ik vind het allemaal prima. Het loopt zoals het loopt. Die kilo's komen vanzelf :)
pi_160763541
Ja begin van de zwangerschap 3 kilo. Nu zitten er eindelijk bijna 2,5 weer bij aan. Ik vond mijzelf echt te mager een tijdje geleden. Hele dunne armen en benen, ingevallen gezicht. Maar omdat eten nog geen favoriete bezigheid van mij is ben ik blij dat mijn lichaam wel weer wat vasthoudt :)
pi_160765014
Ooh die jeuk, heel herkenbaar en ik werd er ook gek van. Alles geprobeerd: olie, dikke bodybutter, Palmers, cocos/sheabotergedoe... Uiteindelijk op aanraden van de vk een tube mentholgel gehaald bij de Kruidvat en voor het eerst in weken tijd weer goed geslapen :D

Voor droge huid en striae doet het niks, maar tegen die jeuk (en een verstopte neus als je teveel smeert :P) deed het voor mij echt zoveel meer dan die andere smeersels :Y
pi_160765830
Zoooo spoed gezet achter vaccinatie en m'n hormonen ingezet om me niet meer van kastje naar de muur te laten sturen, en ineens was het geregeld. Maandag word ik ingeënt bij de huisarts. Geeft nu al een fijn gevoel!
pi_160765856
Jeuk herken ik van de eerste. Ook op de buik, heel lastig.
Nu gelukkig geen last van.
pi_160765886
Dot, gefeliciteerd!!!! Geniet ervan. En wat een toffe naam <3
  Manager PR/Moderator vrijdag 18 maart 2016 @ 18:19:13 #216
269689 crew  Viv
pi_160766200
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 17:59 schreef Leonietje83 het volgende:
Zoooo spoed gezet achter vaccinatie en m'n hormonen ingezet om me niet meer van kastje naar de muur te laten sturen, en ineens was het geregeld. Maandag word ik ingeënt bij de huisarts. Geeft nu al een fijn gevoel!
Wat fijn! O+
pi_160768475
quote:
Super ^O^
pi_160768826
Nazil, maak je niet te druk over weinig aankomen, echt, komt vanzelf :'). Bij mijn eerste plofte ik pas na week 22 oid.

Buikjeuk is stom :(

Insmeren heb ik misschien eens per week tijd voor :') alle andere dagen is het snel snel in de kleren want er wordt op me gewacht.

Vanochtend SEO gehad, alles in orde, ik krijg een zoon! O+ *O*
pi_160768853
quote:
Fijn dat ze nu zo snel handelen! Als het goed is komt mijn vaccin maandag binnen bij de apotheek (hadden ze niet op voorraad) en daarna mag ik een afspraak maken bij de huisarts om de inenting te doen.

Crumpette, fijn dat de SEO goed was! En een jochie, gefeliciteerd!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  vrijdag 18 maart 2016 @ 20:00:38 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160768909
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 19:57 schreef Crumpette het volgende:
Nazil, maak je niet te druk over weinig aankomen, echt, komt vanzelf :'). Bij mijn eerste plofte ik pas na week 22 oid.

Buikjeuk is stom :(

Insmeren heb ik misschien eens per week tijd voor :') alle andere dagen is het snel snel in de kleren want er wordt op me gewacht.

Vanochtend SEO gehad, alles in orde, ik krijg een zoon! O+ *O*
Leuk, een jongetje! En fijn dat alles goed was :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 18 maart 2016 @ 20:14:43 #221
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160769398
O Crumpette, leuk! O+

Leonietje, mooi geregeld!

Ik moet hier weer even een kriegel posten hoor. Die familie! :( Ik vraag me weleens af of ze nu zo blij voor ons zijn dat ik zwanger ben, of voor zichzelf, omdat ze weer een doel in hun leven hebben. Mijn ouders zijn heel lief hoor, maar lopen in de Ikea 'inspiratie op te doen' :? , vragen continu wanneer ze mogen komen klussen, en blijven zeggen 'dat ik maar eens moet gaan kijken welke kinderwagen we willen'. Als ik er zo over blijf denken mogen ze er gezellig eentje voor hen zelf kopen, want tot nu toe zie ik überhaupt de noodzaak niet van zo'n overpriced wagen. Ik wil trouwens toch vooral gaan dragen. En dan opa en oma, die me ineens bellen vanmiddag (dat doen ze nooit), 'dat ze iets leuks hebben gekocht'. Wanneer ik het kom halen? :{ Alsof ik zwem in de tijd ofzo.

Ik ga emigreren }:|
  vrijdag 18 maart 2016 @ 20:16:59 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160769473
Duidelijker grenzen aangeven dus ^O^

Kort en bondig: 'we vragen wel jullie hulp als we het nodig hebben en verder bepalen wij zelf wat er nodig hebben. Geen tips of hulp van jullie voor nodig. Bedankt daaaaag. Ktnxbye slotje *O* '
  vrijdag 18 maart 2016 @ 20:26:13 #223
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_160769751
Ja, I know. Ik geloof dat ik dat al eens heb gedaan, maar dan moet dat maar nog een keer gebeuren. En opa en oma zijn gewoon van de chantage, aangezien ik ze gruwelijk heb verwaarloosd qua bezoekjes. Ik snap gewoon niet waarom die mensen niet zelf wat leuke activiteiten opzoeken :N

Het is goed bedoeld ja, ik weet het.
pi_160770261
Jij en je baby zijn hun activiteiten quoi :D :P
Maar vervelend hoor, idd is duidelijk zijn waarschijnlijk het enige wat helpt.

Crump een goede seo *O*
En een jongetje O+

Mijn hormonen waren net voor het eerst boos!! Ik kan er niet tegen dat er niks gebeurt aan de babykamer. Man zegt steeds dat ik er niks aan mag doen want hij gaat dat doen maar ik ben net toch maar begonnen met het leeg halen van de kamer. En nu valt mijn bekken uit elkaar :')
wie niet luisteren wil... :7
  vrijdag 18 maart 2016 @ 20:43:55 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160770420
Quoi, ik vraag me altijd af of het zo goed bedoeld is voor :D
Voor wie dan? :D
Heerlijke dooddoener is het, gewoon eens snoeihard en bloedeerlijk zijn werkt gewoon goed. Jammer voor die mensen, want jij bedoelt het ook goed *)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')