Je bent gewoon een feeder voor je baby, more food, moreeeee!!!quote:Op donderdag 17 maart 2016 14:49 schreef Fieder het volgende:
Piekie wat vreselijk![]()
Buikbaby is goedgekeurd bij de 20 weken echoalleen mijn placenta blijkt uit 2 delen te bestaan. Ik hoefde me er geen zorgen om te maken maar dat doe ik nu dus wel
maar aan de vk vragen volgende keer hoe dat zit
Salade iddquote:Op donderdag 17 maart 2016 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pizza's zijn immers groenten![]()
Enorme babytsunami straks in augustus hier
Aardappel= groentequote:Op donderdag 17 maart 2016 17:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Salade idd
Dat biedt perspectief voor vanavond, patat olé olé!
Ik ga *nu* bestellenquote:Op donderdag 17 maart 2016 09:47 schreef Malteser het volgende:
[..]
Ja! De Joolz Day is exact even breed als een Mutsy en de vorm van de buizen is ook gelijk. Vandaar dat dat op elkaar past.
Och wat ergquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:51 schreef Piekie81 het volgende:
Even een binnenval.
Vanmorgen kregen wij het bericht dat een kindje uit de straat, van net 5 weken oud, is overleden aan kinkhoest. En nu weet ik het even allemaal niet meer...![]()
Ik zit op mijn werk, maar kan mijn hoofd er echt niet goed bij houden. 5 weken, waarvan 2 weken ziekenhuis, en nu is ze er dus niet meer. En dan overleden aan kinkhoest. Daar zijn pasgeborenen niet tegen beschermd.
Ik ben er echt helemaal ondersteboven van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |