Nope plaszakje idd. Hebben een reserve mee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
hoe doe je zoiets eigenlijk chanty? Lever je dan een volle plasluier in?
Hopelijk is je frupje snel weer in z'n oude doen!
Ah goed om te horenquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:45 schreef Malteser het volgende:
[..]
Goede keuze! Hier de Joolz Day Quadro ook met de Mutsy mand erbij. Nu 6 maanden in gebruik en zo fijn!!
Ik weet het type niet uit mijn hoofd, maar ik kan thuis wel voor je kijken. Het zit bij ons allemaal nog ingepakt als bouwpakket dus een foto van wagen + mandje gaat niet lukken, maar ik hoop dat er ergens een typenummer van dat mandje op staat. Van wat ik me kan herinneren kon je 2 steunen/adapters of iets kopen waar je dat Mutsy mandje dan aan kan hangen en dat mandje past dan precies om die Joolz kinderwagen. Ik wist ook niet dat dat kon, maar het werd ons bij de babydump verteld en gedemonstreerd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:50 schreef Fien10 het volgende:
Ik kom even binnenvallen. Ik ben niet helemaal bijgelegen maar ik ving iets op over een Joolz day kinderwagen met een muts boodschappenmand. Wij hebben de Joolz day earth en het nadeel van de wagen vind ik inderdaad het opbergmandje. Kan iemand misschien een foto sturen van hoe dat dan zit met een mutsymandje? En van welke mutsy is dat mandje dan?
Jemig, dat is zowat een hele dag ziekenhuis geweest dusquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:38 schreef Chanty het volgende:
Weer 2,5 uur gezeten in het ziekenhuis. Hij wilde maar niet plassen. Bloeduitslag was nu wel goed. Moeten nog wel urine inleveren zodra hij geplast heeft maar mochten gaan. Nu hopelijk een leuke pretechoEn Lucas slaapt ondertussen in de maxi cosi, die was zo moe. Arm ding.
Dat is de mutsy four rider.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah goed om te horen
[..]
Ik weet het type niet uit mijn hoofd, maar ik kan thuis wel voor je kijken. Het zit bij ons allemaal nog ingepakt als bouwpakket dus een foto van wagen + mandje gaat niet lukken, maar ik hoop dat er ergens een typenummer van dat mandje op staat. Van wat ik me kan herinneren kon je 2 steunen/adapters of iets kopen waar je dat Mutsy mandje dan aan kan hangen en dat mandje past dan precies om die Joolz kinderwagen. Ik wist ook niet dat dat kon, maar het werd ons bij de babydump verteld en gedemonstreerd.
Heb jij er ook zo eentje.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:09 schreef Marjolijntje het volgende:
F. noemt dr broertje stug Olaf trouwens. Dat wordt ook nog een uitdaging om haar te overtuigen dat dat toch niet zijn echte naam gaat zijn.
Datquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:56 schreef Twinkle20 het volgende:
En ik wil zohooo graag ook het geslacht weten boehoe .. geduld .. I haz it not
Jee voor de naam! Geen Olaf?quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:09 schreef Marjolijntje het volgende:
Chanty, wat een dag! Hopelijk lukt het met urine opvangen en had je een fijne echo.
Ik geloof dat wij eruit zijn qua naamEn er wordt richting mn blaas gestuiterd, nu al. Minder fijn.
UWV heeft gebeld, die bellen over 8 weken nog eens terug om te vragen hoe het gaat, dat geeft ook wel wat rust. Ben benieuwd of ik nog wat van de arbo hoor. En morgen weer vk afspraak, gewoon weer bij mijn eigen vk en veel tijd vrij gemaakt (en F. gaat naar oma) dus ik kijk er naar uit, weer even normaal kunnen praten.
F. noemt dr broertje stug Olaf trouwens. Dat wordt ook nog een uitdaging om haar te overtuigen dat dat toch niet zijn echte naam gaat zijn.
Veel te bang dat het kind straks een oranje neus heeft anders.
h&mquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ooohhh mijn man komt net thuis met 2 tassen vol babykleertjes van een collega en ze zijn zo leuk![]()
Hoef zo goed als niks meer te halen, zoveel is het
Weet iemand waar je goedkoop bh verlengstukjes kunt kopen? Ik had al eerder het idee dat mijn bh vrij strak zat maar vandaag was het echt pijnlijk. Mijn rug doet nu nog zeer
Ik mag meestal Anna zijn, tenzij ze haar Anna jurk aan heeft, dan ben ik Elsa (ja, ze heeft een Anna en een Elsa jurkquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heb jij er ook zo eentje.Otje kan leven met een broertje als we hem Sven noemen. (En mij noemt ze al maanden Elsa. Ook buitenshuis )
Klopt je cupmaat verder nog wel?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ooohhh mijn man komt net thuis met 2 tassen vol babykleertjes van een collega en ze zijn zo leuk![]()
Hoef zo goed als niks meer te halen, zoveel is het
Weet iemand waar je goedkoop bh verlengstukjes kunt kopen? Ik had al eerder het idee dat mijn bh vrij strak zat maar vandaag was het echt pijnlijk. Mijn rug doet nu nog zeer
Ja volgens mij wel. De beugels zitten nog gewoon goed om de borst heen, prikken er aan de zijkant niet in of zo. Alleen drukken de beugels heel erg tegen mijn ribben aan en de rest van de band snijdt in mijn rug en aan de voorkant tussen de beugels in. Zelfs nu ik mijn bh al 2 uur uit heb doet het nog pijnquote:
Dat is irritantquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wat efficiënt van die combinatietest Crump, ik moet van mijn vk juist echo en bloed prikken op dezelfde dag en dan een week op de uitslag wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |