Nope plaszakje idd. Hebben een reserve mee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
hoe doe je zoiets eigenlijk chanty? Lever je dan een volle plasluier in?
Hopelijk is je frupje snel weer in z'n oude doen!
Ah goed om te horenquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:45 schreef Malteser het volgende:
[..]
Goede keuze! Hier de Joolz Day Quadro ook met de Mutsy mand erbij. Nu 6 maanden in gebruik en zo fijn!!
Ik weet het type niet uit mijn hoofd, maar ik kan thuis wel voor je kijken. Het zit bij ons allemaal nog ingepakt als bouwpakket dus een foto van wagen + mandje gaat niet lukken, maar ik hoop dat er ergens een typenummer van dat mandje op staat. Van wat ik me kan herinneren kon je 2 steunen/adapters of iets kopen waar je dat Mutsy mandje dan aan kan hangen en dat mandje past dan precies om die Joolz kinderwagen. Ik wist ook niet dat dat kon, maar het werd ons bij de babydump verteld en gedemonstreerd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:50 schreef Fien10 het volgende:
Ik kom even binnenvallen. Ik ben niet helemaal bijgelegen maar ik ving iets op over een Joolz day kinderwagen met een muts boodschappenmand. Wij hebben de Joolz day earth en het nadeel van de wagen vind ik inderdaad het opbergmandje. Kan iemand misschien een foto sturen van hoe dat dan zit met een mutsymandje? En van welke mutsy is dat mandje dan?
Jemig, dat is zowat een hele dag ziekenhuis geweest dusquote:Op woensdag 16 maart 2016 15:38 schreef Chanty het volgende:
Weer 2,5 uur gezeten in het ziekenhuis. Hij wilde maar niet plassen. Bloeduitslag was nu wel goed. Moeten nog wel urine inleveren zodra hij geplast heeft maar mochten gaan. Nu hopelijk een leuke pretechoEn Lucas slaapt ondertussen in de maxi cosi, die was zo moe. Arm ding.
Dat is de mutsy four rider.quote:Op woensdag 16 maart 2016 16:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah goed om te horen
[..]
Ik weet het type niet uit mijn hoofd, maar ik kan thuis wel voor je kijken. Het zit bij ons allemaal nog ingepakt als bouwpakket dus een foto van wagen + mandje gaat niet lukken, maar ik hoop dat er ergens een typenummer van dat mandje op staat. Van wat ik me kan herinneren kon je 2 steunen/adapters of iets kopen waar je dat Mutsy mandje dan aan kan hangen en dat mandje past dan precies om die Joolz kinderwagen. Ik wist ook niet dat dat kon, maar het werd ons bij de babydump verteld en gedemonstreerd.
Heb jij er ook zo eentje.quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:09 schreef Marjolijntje het volgende:
F. noemt dr broertje stug Olaf trouwens. Dat wordt ook nog een uitdaging om haar te overtuigen dat dat toch niet zijn echte naam gaat zijn.
Datquote:Op woensdag 16 maart 2016 17:56 schreef Twinkle20 het volgende:
En ik wil zohooo graag ook het geslacht weten boehoe .. geduld .. I haz it not
Jee voor de naam! Geen Olaf?quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:09 schreef Marjolijntje het volgende:
Chanty, wat een dag! Hopelijk lukt het met urine opvangen en had je een fijne echo.
Ik geloof dat wij eruit zijn qua naamEn er wordt richting mn blaas gestuiterd, nu al. Minder fijn.
UWV heeft gebeld, die bellen over 8 weken nog eens terug om te vragen hoe het gaat, dat geeft ook wel wat rust. Ben benieuwd of ik nog wat van de arbo hoor. En morgen weer vk afspraak, gewoon weer bij mijn eigen vk en veel tijd vrij gemaakt (en F. gaat naar oma) dus ik kijk er naar uit, weer even normaal kunnen praten.
F. noemt dr broertje stug Olaf trouwens. Dat wordt ook nog een uitdaging om haar te overtuigen dat dat toch niet zijn echte naam gaat zijn.
Veel te bang dat het kind straks een oranje neus heeft anders.
h&mquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ooohhh mijn man komt net thuis met 2 tassen vol babykleertjes van een collega en ze zijn zo leuk![]()
Hoef zo goed als niks meer te halen, zoveel is het
Weet iemand waar je goedkoop bh verlengstukjes kunt kopen? Ik had al eerder het idee dat mijn bh vrij strak zat maar vandaag was het echt pijnlijk. Mijn rug doet nu nog zeer
Ik mag meestal Anna zijn, tenzij ze haar Anna jurk aan heeft, dan ben ik Elsa (ja, ze heeft een Anna en een Elsa jurkquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heb jij er ook zo eentje.Otje kan leven met een broertje als we hem Sven noemen. (En mij noemt ze al maanden Elsa. Ook buitenshuis )
Klopt je cupmaat verder nog wel?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ooohhh mijn man komt net thuis met 2 tassen vol babykleertjes van een collega en ze zijn zo leuk![]()
Hoef zo goed als niks meer te halen, zoveel is het
Weet iemand waar je goedkoop bh verlengstukjes kunt kopen? Ik had al eerder het idee dat mijn bh vrij strak zat maar vandaag was het echt pijnlijk. Mijn rug doet nu nog zeer
Ja volgens mij wel. De beugels zitten nog gewoon goed om de borst heen, prikken er aan de zijkant niet in of zo. Alleen drukken de beugels heel erg tegen mijn ribben aan en de rest van de band snijdt in mijn rug en aan de voorkant tussen de beugels in. Zelfs nu ik mijn bh al 2 uur uit heb doet het nog pijnquote:
Dat is irritantquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wat efficiënt van die combinatietest Crump, ik moet van mijn vk juist echo en bloed prikken op dezelfde dag en dan een week op de uitslag wachten.
Leuk dat het een mooie echo wasquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:09 schreef Chanty het volgende:
Urine was in orde. Kijken hoe het morgen is. Vanavond wisselde het tussen huilen en vrolijk.
Mooie pretecho gehadZe ligt vooralsnog net als haar broer in onvolkomen stuit wel
Ik heb zo'n setje bij cheap ass winkel hier gekocht en gebruik het niet, kan het wel opsturen als je wilt? Past makkelijk in enveloppe.quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. De beugels zitten nog gewoon goed om de borst heen, prikken er aan de zijkant niet in of zo. Alleen drukken de beugels heel erg tegen mijn ribben aan en de rest van de band snijdt in mijn rug en aan de voorkant tussen de beugels in. Zelfs nu ik mijn bh al 2 uur uit heb doet het nog pijn![]()
Maar ik ga denk ik naar de Hunkemöller en dan laat ik me daar eerst wel weer ff opmeten. Doe ik eigenlijk standaard als ik voor nieuwe bh's ga. Ben tot nu toe 1 cup gegroeid (dat ik weet), valt wel mee eigenlijk
Ik ben ook wel benieuwd ja!quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:23 schreef Malteser het volgende:
Fien, wil je dat ik morgen even een foto maak en hier neer zet van de Mutsy mand op de Joolz? Hier is de wagen al een half jaar in gebruik en dan hoeft Miss Congeniality nog niets in elkaar te zetten.
Super lief, een zoektocht op Google leerde mij al hoe het precies zit dus m'n vraag is beantwoord. Wel bedankt voor t meedenken maar niet meer nodig dusquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:23 schreef Malteser het volgende:
Fien, wil je dat ik morgen even een foto maak en hier neer zet van de Mutsy mand op de Joolz? Hier is de wagen al een half jaar in gebruik en dan hoeft Miss Congeniality nog niets in elkaar te zetten.
Ik maak morgen een foto voor je!quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:30 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd ja!
Chanty, alweer een stuit, zegt nog niets, maar ik zou er ook benieuwd naar zijn hoor... Bij mij lag ze in elk geval vanaf 28 weken onafgebroken in stuit vorige keer (maar halve baarmoeder, dus minder bewegingsvrijheid). Herken je het ook met de bewegingen? Beterschap met Lukas trouwens!
Ik had vorige zwangerschap eerst ook bh verlengstukjes, die kwamen van livera. Wel fandag om de breedte van je bh/aantal sluitingen erbij te houden.
Dot, weer pannenkoeken vandaag? Of ananas? Of...
Ja ze kan nu nog alle kanten op. Ik ga me ook nergens druk om maken, doe er toch niks aan (behalve draaipogingen dan tzt). Lucas lag idd ook vanaf 28 weken in stuit. Ze ligt ook echt PRECIES zoals Lucas toenquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:30 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd ja!
Chanty, alweer een stuit, zegt nog niets, maar ik zou er ook benieuwd naar zijn hoor... Bij mij lag ze in elk geval vanaf 28 weken onafgebroken in stuit vorige keer (maar halve baarmoeder, dus minder bewegingsvrijheid). Herken je het ook met de bewegingen? Beterschap met Lukas trouwens!
Ik had vorige zwangerschap eerst ook bh verlengstukjes, die kwamen van livera. Wel fandag om de breedte van je bh/aantal sluitingen erbij te houden.
Dot, weer pannenkoeken vandaag? Of ananas? Of...
Hm vervelend zeg! Je kunt overdag ook groente eten he! Komkommertje en tomaatjes bij je boterham, (rauwe) worteltjes, koude gekookte bietjes met feta.. Genoeg mogelijkheden hoor!quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:56 schreef Nazil het volgende:
[..]
h&m
Twinkle goede uitslagwat fijn!
Lamb beterschap met je griep. Hopelijk knap je snel op.
Ik heb er net mijn avondeten uitgegooidweet niet waarom eigenlijk. Onder het eten moest ik ineens overgeven, terwijl ik dat al weken niet meer gedaan heb en al helemaal niet 's avonds. Erg raar. Maak mij wel elke keer zorgen dat ik te weinig groente eet (avondeten is niet mijn favoriet) en nu had ik groente en dan gooi ik het er weer uit
Avondfoto is het geworden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je klikt op beide buizen een knop en aan die twee knoppen hangt de mand.
Ik heb de mand er alleen op als ik boodschappen ga doen. Je pakt hem er heel makkelijk af (en die twee knoppen kun je altijd laten zitten).
Ja ik pak te snel andere dingen want lekkerderquote:Op woensdag 16 maart 2016 22:22 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Hm vervelend zeg! Je kunt overdag ook groente eten he! Komkommertje en tomaatjes bij je boterham, (rauwe) worteltjes, koude gekookte bietjes met feta.. Genoeg mogelijkheden hoor!
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:33 schreef Malteser het volgende:
[..]
Avondfoto is het geworden:Geen last van met het lopen dat je er tegenaan schopt? Ik wil zooooo graag een Joolz, ik vraag mij alleen heel erg af of vriend dat gaat accepteren want die vindt dat eentje van 400 euro ook voldoet. Ik vind dat als we voor de rest veel tweedehands doen, ik best een Joolz magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je klikt op beide buizen een knop en aan die twee knoppen hangt de mand.
Ik heb de mand er alleen op als ik boodschappen ga doen. Je pakt hem er heel makkelijk af (en die twee knoppen kun je altijd laten zitten).![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2016 22:33 schreef Malteser het volgende:
[..]
Avondfoto is het geworden:Wat handig zeg! Ik hou hem in gedachten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je klikt op beide buizen een knop en aan die twee knoppen hangt de mand.
Ik heb de mand er alleen op als ik boodschappen ga doen. Je pakt hem er heel makkelijk af (en die twee knoppen kun je altijd laten zitten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |