Zeker buren die geluid maken, moet de GYM knokploeg je helpen broeder?quote:Op donderdag 17 maart 2016 10:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
slaap kkslecht de laatste tijd
en dan denk ik ana jullie
DM voor slaapmiddelen prijslijstquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Met de toevoeging van 14 nieuwe acts is het langste weekend van het jaar zojuist nóg langer geworden!quote:
ik ook vriend word elke ochtend om 6 uur wakker :squote:Op donderdag 17 maart 2016 10:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:09 schreef seto het volgende:
[..]
ik ook vriend word elke ochtend om 6 uur wakker :s
ik denk dan altjid wat heb ik toch ook en kk leven maar dan herinner ik me dat ik niet 1m78 ben en dan valt het weer mee
maar wel spleetoogquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:09 schreef seto het volgende:
[..]
ik ook vriend word elke ochtend om 6 uur wakker :s
ik denk dan altjid wat heb ik toch ook en kk leven maar dan herinner ik me dat ik niet 1m78 ben en dan valt het weer mee
ook nietquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
maar wel spleetoog
is dat even balen
eens een blaue altijd een blauequote:Op donderdag 17 maart 2016 11:35 schreef smegmanus het volgende:
Ja, het is gelukt.
Ik ben zwart.
Maar ook blank.
Voelt goed.
Ben je nu duopenottiquote:Op donderdag 17 maart 2016 11:35 schreef smegmanus het volgende:
Ja, het is gelukt.
Ik ben zwart.
Maar ook blank.
Voelt goed.
Dat is bruin/wit toch?quote:
nee, gewoon waterquote:Op donderdag 17 maart 2016 10:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wegspoelen met een glaasje pils?
Denk niet.quote:
Goede line-up wel.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Met de toevoeging van 14 nieuwe acts is het langste weekend van het jaar zojuist nóg langer geworden!
UNDERWORLD ⚡ DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG ⚡ BAKERMAT ⚡ LOST FREQUENCIES
Black Sun Empire / Joost van Bellen / HVOB / The Subs / San Holo / Elliphant / Zwart Licht / Kid Simius / Rachel Green / Will Oirson
Vergeet de witte Scandinaviers niet!quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Bruin, zwart, geel. is allemaal buitenlander tog
Moet ik nu terug naar m'n eigen land?quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Vergeet de witte Scandinaviers niet!
Zeg dat maar niet te hard, dadelijk denkt Beach dat je een ander front bedoeld.quote:Op donderdag 17 maart 2016 11:54 schreef VMSDKR het volgende:
stop elkaar te roasten faggots wij zouden 1 front moeten vormen
David August ⚡ Cari Lekebusch ⚡ Benny Rodrigues & Michel de Hey (official) ⚡ Dekmantel Soundsystem ⚡ Weval (DJ set) ⚡ Joran van Pol ⚡ Mirella Kroes & Doka ⚡ Ici Sans Merciquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |