ben zeker niet van mening dat Anders het slecht heeft hoorquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is nogal zinloos.
En in andere gevallen worden meningen over rechten van bepaalde gevangenen dan weer als tokkiemening weggezet.
Maar het staat je altijd vrij om een mening te hebben, maar die zou je dan eerder op de rechtstaat daar kunnen hebben.
Moeten we iedereen die moslim is en in de gevangenis zit ook maar isoleren dan?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brieven ontvangen zou iedereen mogen. Versturen is wel war anders. Zeker naar neo nazi-groeperingen
Ik denk dat iedereen wel weet dat ie het slechter had kunnen treffen. In vrijwel elk land buiten Scandinavie.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben zeker niet van mening dat Anders het slecht heeft hoor
hij had het veel slechter kunnen treffen
Tsja, dat word ook niet heel lastig met jouw posts sorry hoor maar mijn hemel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik praat niks goed jij begint gelijk persoonlijk.
Echt hé. Een verschrikking dit topic op dit moment.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen jullie het niet over iets leuks hebben?
Laten we discussie vooral bannen van een internetforum ja.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen jullie het niet over iets leuks hebben?
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we discussie vooral bannen van een internetforum ja.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
Of op een normale manier met elkaar in discussie gaan?
valt allemaal wel mee tochquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
Of op een normale manier met elkaar in discussie gaan?
Kijk naar de mens achter de mening is moeilijk voor je begrijp ik.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, dat word ook niet heel lastig met jouw posts sorry hoor maar mijn hemel.
Met je politieke partij, je vind het of heerlijk om te provoceren of je houdt er echt een raar gedachtegoed op na.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is natuurlijk wel eens moeilijke discussies, van bepaalde extreem linkse groeperingen wordt over het algemeen veel meer gedoogd. Zou ie daar wel brieven naar mogen schrijven
Dank u Inso god.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Of een moslim die brieven schrijft aan dubieuze islamitische organisaties die nog niet als terroristisch zijn aangestempeld.
Ik denk dat je wat aan je verwoordingen moet doen Mikeyquote:
Hahaquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk naar de mens achter de mening is moeilijk voor je begrijp ik.
Dingen los van elkaar kunnen zien.
ik vind dat geen rare post van hem hoor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk naar de mens achter de mening is moeilijk voor je begrijp ik.
Dingen los van elkaar kunnen zien.
Tristan van der Vquote:Op woensdag 16 maart 2016 14:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha
Mikey die zijn tijd voorbij gestreven is qua intellectje zult je nu ook wel niet begrepen voelen? Met wie voel je wel verbonden Mikey? Napoleon? Aristoteles? Einstein?
Ik heb Zul'Aman geraid met Breivik he.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
Nou ander onderwerp dan
welke call of duty zou breivik het beste vinden?
Het is zo makkelijk om iemand voor debiel uit te maken en daarmee elke argumentering weg te halen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik vind dat geen rare post van hem hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |