HOE LANG MOET DIT DUREN?quote:
Voorbijquote:
De meeste van die lui hebben niet veel attributen nodig om er als een varken uit te zienquote:
Duitsland is ook echt een goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Berlijn met voorsteden heeft wel bijna 6 miljoen inwoners.
Kromme vergelijking.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Als ik die fans zo zie ben ik toch eigenlijk blij dat ze uitgeschakeld zijn.
1 hersencel voor alle Brabanders, toch lastig.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Brabantse mensen zijn geestelijk gehandicapt
Aktion T4 Genot nu meteen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Brabantse mensen zijn geestelijk gehandicapt
Putin is veel cooler.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:38 schreef luxerobots het volgende:
Obama is wel de ideale media-president. Jammer dat hij verder weinig bereikt.
Hij balt wel Fleur Agema godinquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:39 schreef Bolasie het volgende:
die kneus links zou ook vervolgd moeten worden
"Dit was de kampioenswedstrijd"quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:36 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het raakte mij heel diep, zei die bijna lachend
Vooral goed voor homo,s en joden iddquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:43 schreef Nielsch het volgende:
Het zou voor Nederland fijn zijn als er eens wat minder Pegida figuren zouden zijn.
Hij is 10 of zo manquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:43 schreef tralalala het volgende:
Geef je eigen mening ipv die van je vader
Wilders mag een paar goedgerichte tikken krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Ook altijd van die model Marokkanen bij Pauw en Nederlandse tokkies. Nooit eens een tribune vol kutmarokkanen die spugen naar netjes argumenteerde Nederlanders.
Eén woord: Framing.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Ook altijd van die model Marokkanen bij Pauw en Nederlandse tokkies. Nooit eens een tribune vol kutmarokkanen die spugen naar netjes argumenteerde Nederlanders.
Die hadden twee uur terug al hun wekelijkse show.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Natuurlijk is het wel te verdedigen. Zij doet het alleen niet goed.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:44 schreef gosschalks het volgende:
Dit is gewoon niet te verdedigen, Pegidavrouwtje
Pegida bestaat uit 12 man en een paardenkop!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:43 schreef Nielsch het volgende:
Het zou voor Nederland fijn zijn als er eens wat minder Pegida figuren zouden zijn.
Ghehe.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:45 schreef Schuimpjes het volgende:
Hebben we hier live met een TIA te maken? Die bakkes van d'r hangt scheef
En 3 varkensmutsenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pegida bestaat uit 12 man en een paardenkop!
Eigenlijk is fout zijn in de oorlog best chic.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haar familie was sowieso fout in de oorlog
prima, busje de noordzee inrijden...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pegida bestaat uit 12 man en een paardenkop!
Mee eenschquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een geneuzel allemaal, vermoeiend.
Jij hebt geen kinderen duidelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:44 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Hij is nog nooit zo gebroken geweest....
Heeft ook vrijwel niets meegemaakt in z'n leven dus.
En een paar volkse tokkies meestal.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:47 schreef Ties02 het volgende:
Grappig inderdaad dat ze altijd de meest welbespraakte mocro's uitnodigen
hihihihixDquote:
Je moet het zo'n Marokkaanse ook niet te moeilijk maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tokkie vrouwen uitkiezen die met keurige Marokkanen moeten discussiëren! Typisch Pauw.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tokkie vrouwen uitkiezen die met keurige Marokkanen moeten discussiëren! Typisch Pauw.
Ja, hij heeft wel een intellectueel zwaargewicht uitgekozen aan de linkerkant in de kookboekenschrijfsterquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
VNL is inderdaad van de pvvquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die kale van VNL, die tia heks in het publiek en die Pegida vrouw aan tafel...
Oh. Die tia mevrouw is trouwens een kasplantjequote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
het gaat erom dat die pegidavrouw niet alleen is om haar standpunt te verkondigen...
dictatuurquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:52 schreef Fylax het volgende:
Vrijheid van meningsuiting moet inderdaad verruimd worden.
Hier op FOK worden posts ook gewoon verwijderd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:52 schreef Fylax het volgende:
Vrijheid van meningsuiting moet inderdaad verruimd worden.
De grens ligt bij oproepen tot geweld.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:52 schreef Fylax het volgende:
Mensen die tegen absolute vrijheid van meningsuiting zijn zijn mensen die aan censuur doen. Bah, vieze mensen.
ja overal hoofden op de Nederlandse straten...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Ondertussen onthoofden de Marokkanen erop los maar maakt de gemeenschap zich druk over een paar woordjes van een man die al jaren zit ondergedoken om zijn mening.
D66-modjesquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier op FOK worden posts ook gewoon verwijderd.
ja, Kinderkopjesquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja overal hoofden op de Nederlandse straten...
Aan wat voor drugs zit jij?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:52 schreef DrDentz het volgende:
Ondertussen onthoofden de Marokkanen erop los maar maakt de gemeenschap zich druk over een paar woordjes van een man die al jaren zit ondergedoken om zijn mening.
Allemaal van die beunhazen die een proeftijd hebben. Kijk maar naar die Stijn. Die is ook compleet veranderd. Kun je toch niet serieus nemen?quote:
Kinderkopjes vooralquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja overal hoofden op de Nederlandse straten...
Amenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:56 schreef Joezi het volgende:
pegida moffenhoer, kop kaal pek veren!!!!!!
rustaaagquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:56 schreef Joezi het volgende:
pegida moffenhoer, kop kaal pek veren!!!!!!
Nou Harry , bedanktquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:56 schreef tralalala het volgende:
Is dit niet de "EEN GROTE PUINBAK" vrouwtje van Red mijn vakantie?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |