Doe niet zo stoer met je bochel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
KingFlopland nemen we niet serieus.
et PSVquote:
Hoe is dit relevantquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:25 schreef TLC het volgende:
Die Belgen hebben ook bij zo'n beetje iedere Europese topclub wat rondlopen, en bij Oranje moeten ze al blij zijn met Letscher van Utrecht en dadelijk Jansen van Az![]()
Er klopt geen ene reet van deze zin.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik dat we (ik support NL clubs natuurlijk) precies ongeveer 2% kans hebben om door te gaan. Daar moeten we voor gaan.
Ik vrees dat het na vanavond het ESF 2017 wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:26 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoop dat Tjaptjoep weer van de partij is bij het songfestival.
In vbl was hij aan vanmiddag.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
tjaptjoep kan beter maar meteen tetten posten ipv nog 3 uur te wachten dan heeft ie een ban
Wat een grappig gifje zeg!quote:
Onzin. Ik zat elke week weer met mijn broekje uit op de bank te kijken.quote:
Hij heeft weer nieuwe oogst binnen. Het was een zware winter, maar hij stelt nooit teleur.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:27 schreef tralalala het volgende:
Wacht, sinds wanneer is tjaptjoepgod weer terug?
Ik heb geen decodert.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:28 schreef Brammess het volgende:
Ik ben de enige die naar Pierre en Kieftgod kijkt op Sport 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |