Opeten, dan verander je namelijk in een paaseiquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb net een zak met witte paaseitjes gekocht en heb er nu al heel veel op, maar ik kan mij niet inhouden om alles op te eten. Wat moet ik nu doen?
KingRoland is er maar achquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zet hem op tjaptjoep! Er zijn geen mods vanavond.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh.
ToeterJan bezoekt wel eens wedstrijden.
Stijn was er net ookquote:
Roland is een van ons. Die laat dat wel toe.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAHAHAA!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Toeterjan gaat nog wel eens naar PSV
Te laat Harry.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Toeterjan gaat nog wel eens naar PSV
Doe niet zo stoer met je bochel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
KingFlopland nemen we niet serieus.
et PSVquote:
Hoe is dit relevantquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:25 schreef TLC het volgende:
Die Belgen hebben ook bij zo'n beetje iedere Europese topclub wat rondlopen, en bij Oranje moeten ze al blij zijn met Letscher van Utrecht en dadelijk Jansen van Az![]()
Er klopt geen ene reet van deze zin.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik dat we (ik support NL clubs natuurlijk) precies ongeveer 2% kans hebben om door te gaan. Daar moeten we voor gaan.
Ik vrees dat het na vanavond het ESF 2017 wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:26 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoop dat Tjaptjoep weer van de partij is bij het songfestival.
In vbl was hij aan vanmiddag.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
tjaptjoep kan beter maar meteen tetten posten ipv nog 3 uur te wachten dan heeft ie een ban
Wat een grappig gifje zeg!quote:
Onzin. Ik zat elke week weer met mijn broekje uit op de bank te kijken.quote:
Hij heeft weer nieuwe oogst binnen. Het was een zware winter, maar hij stelt nooit teleur.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:27 schreef tralalala het volgende:
Wacht, sinds wanneer is tjaptjoepgod weer terug?
Ik heb geen decodert.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:28 schreef Brammess het volgende:
Ik ben de enige die naar Pierre en Kieftgod kijkt op Sport 1?
denk dat ze niet meer komenquote:
kom sprinten dan!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Jetro scoort en zijn shirt uitdoet xD
ontspoord*quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:29 schreef GGMM het volgende:
Het duurt verdomme nog een kwartier voordat de wedstrijd begint.
En dit topic is nu al ontspoort.
*ontspoordquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:29 schreef GGMM het volgende:
Ik zal jullie weer eens even op de rails komen zetten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:29 schreef GGMM het volgende:
Het is nu reclame bij SBS6. Dan mag het gifje.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
Kutzooi.
Hopelijk blijf ik gespaard.
Blijkbaar is het ernstig verboden namelijk om dat gifje te posten.
#BLIJFVANGGMMAFquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:30 schreef GGMM het volgende:
Kutzooi.
Hopelijk blijf ik gespaard.
Blijkbaar is het ernstig verboden namelijk om dat gifje te posten.
DM geopenbaard denk ik.quote:
Ik wacht nog even totdat de mods dit officieel bevestigen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is nu reclame bij SBS6. Dan mag het gifje.
Meestal LET OP meestal is het geen probleem dat er wat offtopic plaatjes gepost worden als het nog niet begonnen is, maarja toen hadden we andere mods die het sfeertje goed aanvoelde en leuk meededen, ik wil verder niks zeggen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is nu reclame bij SBS6. Dan mag het gifje.
Slaat ook echt nergens op.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:32 schreef Pascalus het volgende:
Hij postte niet eens tieten en hij heeft al een ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |