Opeten, dan verander je namelijk in een paaseiquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb net een zak met witte paaseitjes gekocht en heb er nu al heel veel op, maar ik kan mij niet inhouden om alles op te eten. Wat moet ik nu doen?
KingRoland is er maar achquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zet hem op tjaptjoep! Er zijn geen mods vanavond.
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh.
ToeterJan bezoekt wel eens wedstrijden.
Stijn was er net ookquote:
Roland is een van ons. Die laat dat wel toe.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHAHAHAA!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Toeterjan gaat nog wel eens naar PSV
Te laat Harry.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Toeterjan gaat nog wel eens naar PSV
Doe niet zo stoer met je bochel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
KingFlopland nemen we niet serieus.
et PSVquote:
Hoe is dit relevantquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:25 schreef TLC het volgende:
Die Belgen hebben ook bij zo'n beetje iedere Europese topclub wat rondlopen, en bij Oranje moeten ze al blij zijn met Letscher van Utrecht en dadelijk Jansen van Az![]()
Er klopt geen ene reet van deze zin.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik dat we (ik support NL clubs natuurlijk) precies ongeveer 2% kans hebben om door te gaan. Daar moeten we voor gaan.
Ik vrees dat het na vanavond het ESF 2017 wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:26 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoop dat Tjaptjoep weer van de partij is bij het songfestival.
In vbl was hij aan vanmiddag.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
tjaptjoep kan beter maar meteen tetten posten ipv nog 3 uur te wachten dan heeft ie een ban
Wat een grappig gifje zeg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |