Doen! Tenzij je gewoon lekker in je vel zit en je er goed bij voelt, maar ik ben nu nog maar 2 weken bezig en het bevalt al super.quote:Op zaterdag 30 april 2016 18:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
Door drukte al een tijdje niet gefapt, weet niet precies hoelang maar ik denk 6 dagen. Wil het wel volhouden! Gaat wel lastig worden volgende week aangezien ik vrij ben
Proficiat kerel! Dat heb je heel netjes gedaan! Super!!!quote:Op zondag 8 mei 2016 11:25 schreef CornflakesXL het volgende:
90 dagen zonder P jongens! Ik ben er erg blij mee en hoop dat het jullie ook lukken gaat.
Ik ben van plan dit gewoon door te zetten. Met Nofap zit ik nu op dag 5 en het gaat aardig goed. Koude douches nemen met dit weer is wat makkelijker en dan helpt ook.
dan maar op naar de 3 maanden :pquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:06 schreef Cue_ het volgende:
Ondertussen alweer ruim 3 weken zonder PMO. Mis t nog altijd niet heel erg. Wel af en toe voor t slapen gaan. Verder geen enkele verandering te merken hier.
oh haha van mij mag jequote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie niet in waarom danZodra het weer kan ga ik weer aan de slag
Ow hehe, tnx dan!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:03 schreef jen__ het volgende:
oh haha van mij mag jemeer dan een jeej-proficiat-opmerking was het niet
Met een rl chick gedaan of een virtuele?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Gisteren gefaald. Chick was wel lekker, maar klaarkomen niet. Alsof ik moest pissen.Vraag me af of seks ook nog goedkomt.
Nee, msschien. Hoeveel kosten ze per stuk?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, wel een lekkere gelukkig.
Tokens gegeven?
Geen idee. Als ik de loterij win ga ik iig flink ermee strooien, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, msschien. Hoeveel kosten ze per stuk?
Hou me op de hoogte. Ik wil namelijk wel al haar filmpjes en haar Snapchat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik de loterij win ga ik iig flink ermee strooien, gewoon omdat het kan
Op xvideos posten users ook wel eens wat filmpjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte. Ik wil namelijk wel al haar filmpjes en haar Snapchat.
Weet ik, hoop gezien van haar daar ook. Maar gewoon, voor de heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Op xvideos posten users ook wel eens wat filmpjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |