Proficiat kerel! Dat heb je heel netjes gedaan! Super!!!quote:Op zondag 8 mei 2016 11:25 schreef CornflakesXL het volgende:
90 dagen zonder P jongens! Ik ben er erg blij mee en hoop dat het jullie ook lukken gaat.
Ik ben van plan dit gewoon door te zetten. Met Nofap zit ik nu op dag 5 en het gaat aardig goed. Koude douches nemen met dit weer is wat makkelijker en dan helpt ook.
dan maar op naar de 3 maanden :pquote:Op vrijdag 13 mei 2016 00:06 schreef Cue_ het volgende:
Ondertussen alweer ruim 3 weken zonder PMO. Mis t nog altijd niet heel erg. Wel af en toe voor t slapen gaan. Verder geen enkele verandering te merken hier.
oh haha van mij mag jequote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie niet in waarom danZodra het weer kan ga ik weer aan de slag
Ow hehe, tnx dan!quote:Op vrijdag 13 mei 2016 14:03 schreef jen__ het volgende:
oh haha van mij mag jemeer dan een jeej-proficiat-opmerking was het niet
Met een rl chick gedaan of een virtuele?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 15:42 schreef Gary_Oak het volgende:
Gisteren gefaald. Chick was wel lekker, maar klaarkomen niet. Alsof ik moest pissen.Vraag me af of seks ook nog goedkomt.
Nee, msschien. Hoeveel kosten ze per stuk?quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, wel een lekkere gelukkig.
Tokens gegeven?
Geen idee. Als ik de loterij win ga ik iig flink ermee strooien, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, msschien. Hoeveel kosten ze per stuk?
Hou me op de hoogte. Ik wil namelijk wel al haar filmpjes en haar Snapchat.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik de loterij win ga ik iig flink ermee strooien, gewoon omdat het kan
Op xvideos posten users ook wel eens wat filmpjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:27 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte. Ik wil namelijk wel al haar filmpjes en haar Snapchat.
Weet ik, hoop gezien van haar daar ook. Maar gewoon, voor de heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 16:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Op xvideos posten users ook wel eens wat filmpjes.
"quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:50 schreef CornflakesXL het volgende:
Ik heb ook weer pmo gedaan. Had een best lange geen P streak. Maar ik ben er positief over doordat ik kijk naar de hoeveel dagen ik het niet gedaan heb.
Loser.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:02 schreef Cue_ het volgende:
De dag van m'n vorige post ben ik er ook mee gestopt![]()
![]()
Ik ga er gewoon weer rustig van genieten![]()
Ow das minder, dat agressieve. Hopelijk verdwijnt dat snelquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:03 schreef PSVCL het volgende:
Loser.
Ontopicag 3 vandaag .
Heb eerder een streak gehad van 30 dagen , voelde me toen heerlijk .
Nu ben ik na 3 dagen fucking agressief voor geen reden.
Komt wel goed
Ja is alweer verdwenen gelukkig.quote:Op maandag 23 mei 2016 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow das minder, dat agressieve. Hopelijk verdwijnt dat snel
Tja, zoals ik al zei, ik ervaar geen voordelen aan het niet doen, dus waarom dan blijven stoppen als het niet hoeft
Mooi zoquote:Op maandag 23 mei 2016 13:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja is alweer verdwenen gelukkig.
Hoelang had je het volgehouden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |