SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shit...

quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:35 schreef najra1990 het volgende:
Dat is geen verrassing als ik eerlijk moet zijn. Wel slecht hoor, die heeft het nog geen jaar volgehouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shit...

quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:35 schreef najra1990 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.shit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:11 schreef MSR het volgende:
[..]Als je doorzoekt is het inderdaad een vreemde. Alleen de naam van het Administratiekantoor al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stonden er in de pitch ook namen van eigenaren? Want ik ben bang dat we de naam wel vaker tegen gaan komen bij pitches.
Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar de originele pitch.Tot nooit .......

Ook vervelend voor GvE, dit was wel een voorbeeldproject en heeft veel publiciciteit gekregen (en werd door GvE ook gebruikt in hun eigen presentaties).quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:53 schreef MSR het volgende:
[..]
Dat is geen verrassing als ik eerlijk moet zijn. Wel slecht hoor, die heeft het nog geen jaar volgehouden.

Pitch zit (nog) geheel in de presentatie hierbovenquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:33 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Als je doorzoekt is het inderdaad een vreemde. Alleen de naam van het Administratiekantoor al.
Stonden er in de pitch ook namen van eigenaren? Want ik ben bang dat we de naam wel vaker tegen gaan komen bij pitches.
Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar de originele pitch.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.

quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:45 schreef Speekselklier het volgende:
Gevonden inderdaad.
jammer dat er geen naam van de directeur in staat. Leuk om die even te goochelen en te onthouden (die vraagt natuurlijk weer geld aan voor een nieuwe BV). Vervder wordt er gevraagd naar de organsatie structuur en daar staat niet dat het onderdeel is van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is ook bekend bij Radar: https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=82&t=78821
http://www.kwakzalverij.nl/nieuws/quress-in-staat-van-ontbinding/

quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:47 schreef djh77 het volgende:
[..]Als het dezelfde is hebben we een klassiek gevalletje hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is ook bekend bij Radar: https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?f=82&t=78821
http://www.kwakzalverij.nl/nieuws/quress-in-staat-van-ontbinding/

Het is dezelfde. Beide bedrijven vallen onder de holding:quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:52 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Als het dezelfde is hebben we een klassiek gevalletje hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Die bedoelde ik inderdaad. Quress Leiden BV wordt ook geleid door ene Anton J.H. Jongbloed. Verder staat Quress BV bij hetzelfde administratiekantoor waaronder ook Serigas valt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:52 schreef rockenfeller het volgende:
[..]
Als het dezelfde is hebben we een klassiek gevalletje hier

Waarschijnlijk weinig. Dit ziet eruit als zo'n oplichtingsprofessional.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:00 schreef MSR het volgende:
Nu is de vraag in hoeverre er bij Jongbloed nog te halen valt wegens hoofdelijke aansprakelijkheid en zijn diverse andere bv's.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit geen oplichter is weet ik het ook niet meer.
Hm,, wacht ff, zal eens kijken waar ik dat adres vandaan had. Als je op google zoekt kom je bij dit adres in Wassenaar uit. Twijfel wel een beetje of dit klopt. Kom Voorschoten en een adres in Wassenaar tegen.
Bij KVK vind ik ook een verwijzing naar Wassenaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind nog een link die alles bevestigt. Hij woonde in elk geval vorige maand nog op dit adres. Er is namelijk snachts een ambulance daar geweest, voor c-finance Jongbloed. KVK 27130333.
[ Bericht 4% gewijzigd door OOST op 23-03-2016 15:46:12 ]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nooit .......

Ja: Het snelle geld. Over graaiers en grabbelaars.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:31 schreef rockenfeller het volgende:
Was hij niet een keer in een programma van Jort Kelder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot nooit .......

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |