Bij een manie is het eerder dat je niet kunt slapen vanwege de energie. Niet door piekeren, dat past meer bij een depressie of angsten.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet. Had wel last van enorme moeheid en futloosheid maar dat kwam duidelijk door de pillen (toen klaarde het op). Slaapgebrek half, ga op tijd slapen maar kom lastig in slaap, veel tobben, nadenken, dus merk dat ik wakker ben, maar dat komt ook doordat ik veel nadenk deze maanden (en dat is juist goed, want dan merk je dat je verandering nodig hebt / wilt)
Maar in hoeverre is dat goed als je niks tot weinig onderneemt om die verandering in werking te stellen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
merk dat ik wakker ben, maar dat komt ook doordat ik veel nadenk deze maanden (en dat is juist goed, want dan merk je dat je verandering nodig hebt / wilt)
Herkenbaar welquote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je moet gewoon eens een pilsje (of 2) drinken, dan til je er niet zo zwaar aan. Moet niet te vaak gebeuren maar toch
Of boeddhist worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 22:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je moet gewoon eens een pilsje (of 2) drinken, dan til je er niet zo zwaar aan. Moet niet te vaak gebeuren maar toch
Ja joh, lekker gevoelens onderdrukken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:18 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb ook al vaker alcohol geadviseerd. Zonder dat magische spul zouden toch heel veel mensen een muurbloempje blijven.
Omdat ik faal in een praatje houden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Haha, maar waarom heb je zo'n hekel aan die praatjes dan? Heb je dat alleen met bekenden of ook met nieuwe mensen die je niet kent?
Je onderdrukt niks, je grenzen worden wat verlegd. In jouw geval is dat helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja joh, lekker gevoelens onderdrukken.
Nogmaals: door ballen te kweken en professionele hulp te zoeken.quote:Op woensdag 16 maart 2016 07:49 schreef Deezertje het volgende:
Nog zoiets: kom sinds enkele dagen iemand tegen op de datingapps die letterlijk een paar huizen verderop woont en ik ook bij de bushalte etc. zie. Geen match, terwijl ze duidelijk op zoek is naar een date vanwege alle opties. Moet ik niet persoonlijk opvatten uiteraard want normaal ook niet echt contact, maar hoe kan je iets niet persoonlijk maken als ze jou als persoon of profiel afwijzen?
Nah, ik zit er niet zo erg mee dat ze mij afwijst. Maar weinig matches, zelfs lokale, is ook niet echt lekker voor je zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 07:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nogmaals: door ballen te kweken en professionele hulp te zoeken.
Door te bedenken of jij ook iedereen leuk vindt die voorbij komt op zo'n app. Dat ze een paar huizen verderop woont is dan ook helemaal niet relevant. Niet geïnteresseerd zijn op een datingsapp is trouwens geen afwijzing.quote:Op woensdag 16 maart 2016 07:49 schreef Deezertje het volgende:
Nog zoiets: kom sinds enkele dagen iemand tegen op de datingapps die letterlijk een paar huizen verderop woont en ik ook bij de bushalte etc. zie. Geen match, terwijl ze duidelijk op zoek is naar een date vanwege alle opties. Moet ik niet persoonlijk opvatten uiteraard want normaal ook niet echt contact, maar hoe kan je iets niet persoonlijk maken als ze jou als persoon of profiel afwijzen?
Ik heb ook mensen die ik volgens de app 50x ben tegengekomen en altijd een paar minuten geleden actief.. die zien mij ook 50x voorbij komen als het goed is. Tja, geen interesse is geen interesse. Natuurlijk vind ik veel mensen in eerste opzicht leuk qua uiterlijk of uitstraling, maar dat zegt lang niet alles.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:06 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Door te bedenken of jij ook iedereen leuk vindt die voorbij komt op zo'n app. Dat ze een paar huizen verderop woont is dan ook helemaal niet relevant. Niet geïnteresseerd zijn op een datingsapp is trouwens geen afwijzing.
Waarom kwel je jezelf dan met die apps? Je weet inmiddels dat je nog lang niet klaar bent voor een date.quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb ook mensen die ik volgens de app 50x ben tegengekomen en altijd een paar minuten geleden actief.. die zien mij ook 50x voorbij komen als het goed is. Tja, geen interesse is geen interesse. Natuurlijk vind ik veel mensen in eerste opzicht leuk qua uiterlijk of uitstraling, maar dat zegt lang niet alles.
De hoop is er, als je geen hengeltje uitwerpt weet je dat je sowieso niks krijgt. En ja ook die apps dragen voor een groot gedeelte bij aan mijn stemming (he, weer 10 minuten kwijt en 0 matches). Ik heb behoefte aan nieuwe mensen ontmoeten, en via de kanalen en locaties die ik nu bezoek lukt dat niet (meer).quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:18 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waarom kwel je jezelf dan met die apps? Je weet inmiddels dat je nog lang niet klaar bent voor een date.
Je kan die behoefte wel hebben, maar wat ga je eraan doen om te zorgen dat het ook daadwerkelijk lukt?quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De hoop is er, als je geen hengeltje uitwerpt weet je dat je sowieso niks krijgt. En ja ook die apps dragen voor een groot gedeelte bij aan mijn stemming (he, weer 10 minuten kwijt en 0 matches). Ik heb behoefte aan nieuwe mensen ontmoeten, en via de kanalen en locaties die ik nu bezoek lukt dat niet (meer).
Spetterende foto's maken?quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan die behoefte wel hebben, maar wat ga je eraan doen om te zorgen dat het ook daadwerkelijk lukt?
Ben je serieus?quote:
Hoe lang is die hoop er al?quote:Op woensdag 16 maart 2016 08:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De hoop is er, als je geen hengeltje uitwerpt weet je dat je sowieso niks krijgt. En ja ook die apps dragen voor een groot gedeelte bij aan mijn stemming (he, weer 10 minuten kwijt en 0 matches). Ik heb behoefte aan nieuwe mensen ontmoeten, en via de kanalen en locaties die ik nu bezoek lukt dat niet (meer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |