abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160695460
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee dat heb ik niet. Had wel last van enorme moeheid en futloosheid maar dat kwam duidelijk door de pillen (toen klaarde het op). Slaapgebrek half, ga op tijd slapen maar kom lastig in slaap, veel tobben, nadenken, dus merk dat ik wakker ben, maar dat komt ook doordat ik veel nadenk deze maanden (en dat is juist goed, want dan merk je dat je verandering nodig hebt / wilt)
Bij een manie is het eerder dat je niet kunt slapen vanwege de energie. Niet door piekeren, dat past meer bij een depressie of angsten.

Maar goed, je gaat hulp krijgen dus dan wordt er hopelijk gekeken naar waar je last van hebt en wat daar aan gedaan kan worden, of het nou enkel autisme is of meer dan dat.
pi_160695918
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 21:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

merk dat ik wakker ben, maar dat komt ook doordat ik veel nadenk deze maanden (en dat is juist goed, want dan merk je dat je verandering nodig hebt / wilt)
Maar in hoeverre is dat goed als je niks tot weinig onderneemt om die verandering in werking te stellen?
  dinsdag 15 maart 2016 @ 22:11:59 #103
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_160697403
waarom zou iemand jou, boven zijn vriendin zetten?
pi_160698685
Je moet gewoon eens een pilsje (of 2) drinken, dan til je er niet zo zwaar aan. Moet niet te vaak gebeuren maar toch
pi_160700516
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 22:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
Je moet gewoon eens een pilsje (of 2) drinken, dan til je er niet zo zwaar aan. Moet niet te vaak gebeuren maar toch
Herkenbaar wel ^O^
pi_160700879
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 22:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
Of boeddhist worden.
pi_160700999
Ik heb ook al vaker alcohol geadviseerd. Zonder dat magische spul zouden toch heel veel mensen een muurbloempje blijven.
pi_160702372
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 23:18 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb ook al vaker alcohol geadviseerd. Zonder dat magische spul zouden toch heel veel mensen een muurbloempje blijven.
Ja joh, lekker gevoelens onderdrukken.
pi_160702556
wat een smerige narcist ben je

echt een vieze vieze

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2016 23:37:37 ]
pi_160705954
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 15:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haha, maar waarom heb je zo'n hekel aan die praatjes dan? Heb je dat alleen met bekenden of ook met nieuwe mensen die je niet kent?
Omdat ik faal in een praatje houden. :')
pi_160706248
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 23:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja joh, lekker gevoelens onderdrukken.
Je onderdrukt niks, je grenzen worden wat verlegd. In jouw geval is dat helemaal niet erg.
pi_160706269
Nog zoiets: kom sinds enkele dagen iemand tegen op de datingapps die letterlijk een paar huizen verderop woont en ik ook bij de bushalte etc. zie. Geen match, terwijl ze duidelijk op zoek is naar een date vanwege alle opties. Moet ik niet persoonlijk opvatten uiteraard want normaal ook niet echt contact, maar hoe kan je iets niet persoonlijk maken als ze jou als persoon of profiel afwijzen?
pi_160706274
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:49 schreef Deezertje het volgende:
Nog zoiets: kom sinds enkele dagen iemand tegen op de datingapps die letterlijk een paar huizen verderop woont en ik ook bij de bushalte etc. zie. Geen match, terwijl ze duidelijk op zoek is naar een date vanwege alle opties. Moet ik niet persoonlijk opvatten uiteraard want normaal ook niet echt contact, maar hoe kan je iets niet persoonlijk maken als ze jou als persoon of profiel afwijzen?
Nogmaals: door ballen te kweken en professionele hulp te zoeken.
pi_160706417
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:50 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nogmaals: door ballen te kweken en professionele hulp te zoeken.
Nah, ik zit er niet zo erg mee dat ze mij afwijst. Maar weinig matches, zelfs lokale, is ook niet echt lekker voor je zelfvertrouwen.
pi_160706423
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:49 schreef Deezertje het volgende:
Door te bedenken of jij ook iedereen leuk vindt die voorbij komt op zo'n app. Dat ze een paar huizen verderop woont is dan ook helemaal niet relevant. Niet geïnteresseerd zijn op een datingsapp is trouwens geen afwijzing.
pi_160706439
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:06 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Door te bedenken of jij ook iedereen leuk vindt die voorbij komt op zo'n app. Dat ze een paar huizen verderop woont is dan ook helemaal niet relevant. Niet geïnteresseerd zijn op een datingsapp is trouwens geen afwijzing.
Ik heb ook mensen die ik volgens de app 50x ben tegengekomen en altijd een paar minuten geleden actief.. die zien mij ook 50x voorbij komen als het goed is. Tja, geen interesse is geen interesse. Natuurlijk vind ik veel mensen in eerste opzicht leuk qua uiterlijk of uitstraling, maar dat zegt lang niet alles.
pi_160706511
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb ook mensen die ik volgens de app 50x ben tegengekomen en altijd een paar minuten geleden actief.. die zien mij ook 50x voorbij komen als het goed is. Tja, geen interesse is geen interesse. Natuurlijk vind ik veel mensen in eerste opzicht leuk qua uiterlijk of uitstraling, maar dat zegt lang niet alles.
Waarom kwel je jezelf dan met die apps? Je weet inmiddels dat je nog lang niet klaar bent voor een date.
pi_160706519
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:18 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Waarom kwel je jezelf dan met die apps? Je weet inmiddels dat je nog lang niet klaar bent voor een date.
De hoop is er, als je geen hengeltje uitwerpt weet je dat je sowieso niks krijgt. En ja ook die apps dragen voor een groot gedeelte bij aan mijn stemming (he, weer 10 minuten kwijt en 0 matches). Ik heb behoefte aan nieuwe mensen ontmoeten, en via de kanalen en locaties die ik nu bezoek lukt dat niet (meer).
pi_160706536
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De hoop is er, als je geen hengeltje uitwerpt weet je dat je sowieso niks krijgt. En ja ook die apps dragen voor een groot gedeelte bij aan mijn stemming (he, weer 10 minuten kwijt en 0 matches). Ik heb behoefte aan nieuwe mensen ontmoeten, en via de kanalen en locaties die ik nu bezoek lukt dat niet (meer).
Je kan die behoefte wel hebben, maar wat ga je eraan doen om te zorgen dat het ook daadwerkelijk lukt?
pi_160706553
quote:
5s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:22 schreef Etsu het volgende:

[..]

Je kan die behoefte wel hebben, maar wat ga je eraan doen om te zorgen dat het ook daadwerkelijk lukt?
Spetterende foto's maken?
pi_160706561
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En dan slagen je dates?
pi_160706565
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ben je serieus?

Volgens mij is dit weer een kreet om aandacht en een dagboektopic waar je lekker kan huilen. Dacht dat je eerdere reeksen gesloten waren.
pi_160706588
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 08:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe lang is die hoop er al?
pi_160706626
Ook weer typisch dat Deezertje de vragen/posts negeert die hem niet bevallen.
pi_160706642
Man man man man, wat een kuttopic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')