Ik hou van hazelnoot.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:26 schreef erodome het volgende:
[..]
De verstopeieren zijn van die holle dingen. Waarbij in de beschrijving staat, paaseieren om te verstoppen, nu met gouden ei!!!
Hou je dus van gekleurde stukjes folie dan zijn de verstopeieren misschien wat voor jou. Hou je meer van chocolade in (hopelijk) lekkere varianten dan zijn de paaseitjes een beter idee.
Ik ga voor de karamel-zeezout!
Hazelnoot, een oude bekende, zeer zeker geen verkeerde keuze!quote:
Hier gaat de voorkeur uit naar caramel-melk. Lekker hoorquote:
Nee, want ze hebben paas tatoeage's voor eieren. Nu proberen ze onze kinderen ook al te indoctrineren met tatoeage's ! Daar gaat onze samenleving...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier gaat de voorkeur uit naar caramel-melk. Lekker hoorHema heeft nog nooit zoveel gratis reclame voor de eiercollectie gehad als dit jaar.
Maar, ik ga vanavond gerust slapen. Jij ook?
Heb jij kinderen dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier gaat de voorkeur uit naar caramel-melk. Lekker hoorHema heeft nog nooit zoveel gratis reclame voor de eiercollectie gehad als dit jaar.
Maar, ik ga vanavond gerust slapen. Jij ook?
Voor zover ik weet niet. Hoezo?quote:
Verstopeieren toch alleen als je kinderen hebt?quote:
Of een te dikke vriendin, maar dan moet je ze wat beter verstoppen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Verstopeieren toch alleen als je kinderen hebt?.
Mijn vrouw raakt altijd alles kwijt, die zou een goeie zijn om de humanistische verstopeieren te verstoppen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of een te dikke vriendin, maar dan moet je ze wat beter verstoppen.
Misschien is het ook wel lachen met een paar maten en veel bierquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Verstopeieren toch alleen als je kinderen hebt?.
We hebben ooit beschilderde echte eieren verstopt in een bedrijfspand. Best vervelend als later blijkt dat je ze niet allemaal hebt teruggevonden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel lachen met een paar maten en veel bierAl moet ik deze pasen werken dus business as usual voor mij. Heb ook niet heel veel met dit soort feestdagen eigenlijk.
Ik heb er ook geen ene reet mee, vind eigenlijk dat voorjaarsfeest wel leuker, iedereen kijkt uit naar het voorjaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel lachen met een paar maten en veel bierAl moet ik deze pasen werken dus business as usual voor mij. Heb ook niet heel veel met dit soort feestdagen eigenlijk.
Dit viel ook achteraf gezien in de categorie hersenspinsels die waarschijnlijk nooit uitgevoerd gaan wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen ene reet mee, vind eigenlijk dat voorjaarsfeest wel leuker, iedereen kijkt uit naar het voorjaar.
Maar goed, ik kan me niet herinneren dat wij vroeger in het studentenhuis eieren gingen verstoppen... met bier en zo....
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Fantastisch uit zijn verband gerukt door GS ja. Uit de toon waarop hij het zegt maak ik op dat meneer de woordvoerder iets probeert te zeggen als "Het maakt niet uit hoe je het noemt, er zijn altijd wel weer mensen die iets te zeuren hebben". Dat is wel even heel wat anders dan wat GS er van maakt.
Dat zal idd.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit viel ook achteraf gezien in de categorie hersenspinsels die waarschijnlijk nooit uitgevoerd gaan worden
Wat doe je bijdehand met de smiley die je daar plaatst:quote:
Waarschijnlijk is dat een uiting van het feit dat ook hij het onverholen sarcasme van de woordvoerder niet doorheeft.quote:
Oh my.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:16 schreef snakelady het volgende:
Ah...En we beginnen weer opnieuw!
http://frontpage.fok.nl/w(...)rjaar-grgr-hema.html
Sjezusquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:16 schreef snakelady het volgende:
Die comments daarquote:Op woensdag 16 maart 2016 09:16 schreef snakelady het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop