En waarom woont deze niet meer in Meppel denk je?quote:
Omdat Boeing 100 jaar terug is opgericht en de beste man dood is.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En waarom woont deze niet meer in Meppel denk je?
Hij is gewoon gevlucht uit Meppol dus. Doen wel meer mensen, niks om je voor te hoeven schamen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat Boeing 100 jaar terug is opgericht en de beste man dood is.
Die brabo's moet je ook alles voorkauwen.
Ja, dat is het grootste nadeel. Je bent een magneet voor boze burgers met een mening over vaak een vrij specifiek onderwerp (vaak iets met uitkeringen).quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als mensen je zien lopen denken ze 'ha, eindelijk een kans om ze eens goed te zeggen hoe ik erover denk!' en dat zijn dan praktisch altijd boze mensen.
In dat geval is het devies gewoon glimlachend door te lopen, die mensen ga je toch niet overtuigen en als je ervoor stil blijft staan wordt het een nog grotere magneet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is het grootste nadeel. Je bent een magneet voor boze burgers met een mening over vaak een vrij specifiek onderwerp (vaak iets met uitkeringen).
In mei heb je een kans.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:19 schreef Reya het volgende:
Een uitgelegen kans om een D66-er in elkaar te tikken; zou ik ook niet laten lopen.
Topwoord.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:27 schreef Leandra het volgende:
Ik kom alleen maar even een woord posten...
Droeftoeter
Niet zo over je echtgenoot. Jij kan ook best eens koken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:27 schreef Leandra het volgende:
Droeftoeter
Dat is niet aardig. Reya heeft het al zo moeilijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:27 schreef Leandra het volgende:
Droeftoeter
Sinds wanneer mag je niet op andere mensen neerkijken? Dat is praktisch 80% van mijn dagbesteding. Ook zonder dat debiele HEMA topic.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:40 schreef Kaas- het volgende:
Je mag zogenaamd niet op andere mensen neerkijken, maar waarom zou je dat in hemelsnaam niet doen als je door dat Hema-topic bladert?
Hehe.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je niet op andere mensen neerkijken? Dat is praktisch 80% van mijn dagbesteding. Ook zonder dat debiele HEMA topic.
Mi gado.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:49 schreef Kaas- het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ljardenwinst-op.html__!!!
Nice.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:49 schreef Kaas- het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ljardenwinst-op.html__!!!
Shell maakt 200 miljoen euro winst (!) winst aan een systeem dat vervuiling zogenaamd tegen diende te gaan. Het is bijna grappig.quote:
Stientje heeft er al over getwitterd. Hopelijk zal ze ook de persoon zijn die met de Kamervragen komt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 11:51 schreef Rezania het volgende:
Daarom ook gewoon betalen voor iedere kg CO2 die ze uitstoten, in plaats van rechten en weet ik veel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |