Laat ik dan mijn post even anders verwoorden.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was even in het buitenland.
Heb vandaag zelfs in het vliegtuig gezeten, ik weet hoe leuk je dat vindt.
Bedoel je niet Tim?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Mani89 en ik zijn groot fan van Mitchell de Cler. Achterlijntje halen en voorgeven die bal.
Die gaat nog wel een keer manisch uithalen jaquote:
Het ging echt vlekkeloos, ik dacht nog aan jou en hoezeer je zou genieten.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat ik dan mijn post even anders verwoorden.
Ik ben blij dat je nog leeft.
Elke wedstrijd een paar mooie assists op de grensrechter aan de andere kant.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Mani89 en ik zijn groot fan van Mitchell de Cler. Achterlijntje halen en voorgeven die bal.
Ik denk elke keer dat je jordiii bentquote:Op maandag 14 maart 2016 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groningen naar Feyenoord is een stapje hoger?
Rommedahl vond ik wel aardig, die ging nog door tot aan de parkeerplaats.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
Noem eens namen.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:34 schreef Caland het volgende:
In het Feijenoordtopic zijn er nog steeds lieden die Botteggin goed vinden omdat hij blijkbaar goed kan verdedigen.
Vannacht had ik toevallig een droom dat ik in een vliegtuig zat. Uiteraard met dodelijke afloop. Maar dit geheel terzijde.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het ging echt vlekkeloos, ik dacht nog aan jou en hoezeer je zou genieten.
Bedoel je dat ie aan de coke zit?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
René komt wat hoog in de concentratie over.
Ik weet zeker dat iedereen in dit topic al hun reizen per vliegtuig heeft overleefd.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vannacht had ik toevallig een droom dat ik in een vliegtuig zat. Uiteraard met dodelijke afloop. Maar dit geheel terzijde.
Er zijn ook nog mensen die Feyenoord goed vinden.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:34 schreef Caland het volgende:
In het Feijenoordtopic zijn er nog steeds lieden die Botteggin goed vinden omdat hij blijkbaar goed kan verdedigen.
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:35 schreef Doublepain het volgende:
Laten we het anders gaan vergelijk met Alba
Dat waardeert johannes_vermeer.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:35 schreef Doublepain het volgende:
Laten we het anders gaan vergelijk met Alba
Die was captain, wat is Dijks?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dijks speelt toch gewoon hartstikke goed dit seizoen. Veel beter dan ik had verwacht. Daarnaast stond vorig jaar Boilessen op die plek
LeicesterGodquote:Op maandag 14 maart 2016 20:36 schreef PSVCL het volgende:
Jammer dat ie terug is.
Zometeen lekker PL kijken!
Waarom mij zo afkraken?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat je jordiii bent
Ik plaats de posts postuum voor opperkleurder.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat iedereen in dit topic al hun reizen per vliegtuig heeft overleefd.
Vreselijkquote:Op maandag 14 maart 2016 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
follow the sun
Paxcon vindt dit niet leuk
Ben jij toevallig de Witte Bogarde?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:36 schreef Paxcon het volgende:
Overigens vond ik aad vorige week een ware toevoeging aan het programma
Gister mooie voorzet gegeven.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dijks speelt toch gewoon hartstikke goed dit seizoen. Veel beter dan ik had verwacht. Daarnaast stond vorig jaar Boilessen op die plek
Daar zitten we niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik plaats de posts postuum voor opperkleurder.
Speelde een Dijks van een wedstrijd.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die was captain, wat is Dijks?
PRECIES
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
follow the sun
Paxcon vindt dit niet leuk
Hij zou het zo gewild hebben.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zitten we niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.
Origineel is mooier dan deze oorwurm van een remix.quote:
Dit is humor waar GGMM om zou lachenquote:Op maandag 14 maart 2016 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Speelde een Dijks van een wedstrijd.
true truequote:Op maandag 14 maart 2016 20:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Origineel is mooier dan deze oorwurm van een remix.
Helaas, sorryquote:
Hoi vriendquote:Op maandag 14 maart 2016 20:40 schreef GGMM het volgende:
Als je een voetbalclub hebt ben je een voorbeeldfunctie.
- Johan Derksen.
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rook naar een elleboog
Gelukkig mag Mike wel meedoen
Hahah het is geen Toivonen hequote:Op maandag 14 maart 2016 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rook naar een elleboog
Gelukkig mag Mike wel meedoen
Hoe is het niet schorsen van Mighty Mike goed nieuws voor Ajaxquote:Op maandag 14 maart 2016 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ajax komt daar goed weg. Scheids durfde geen rood te geven.
Mis jij Stijn ook altijd op de maandagavond in dit topic?quote:
Ik vind dat hij zijn act om niet te kijken goed volhoudt.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mis jij Stijn ook altijd op de maandagavond in dit topic?
Het doet mij overigens wel deugd dat René aanwezig is
Lijkt me een vrij noodzakelijke regel.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:42 schreef Rabieluh het volgende:
Dat blijft toch zo´n oerdomme regel, de scheids heeft er wat mee gedaan dus kan er niks meer.
Hij kijkt JLquote:Op maandag 14 maart 2016 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat hij zijn act om niet te kijken goed volhoudt.
Hij keek vorige week wel.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat hij zijn act om niet te kijken goed volhoudt.
Ongelofelijk dat echt al mijn vrienden er zijnquote:Op maandag 14 maart 2016 20:44 schreef luckass het volgende:
Jullie maakten je vast zorgen, maar ik ben er gewoon
Ik had iedereen al geïnformeerd dat je iets later zou arriveren.quote:
quote:
Wat een ontvangst!quote:
quote:
quote:
Droom ik nu of zijn jullie alle 3 tegelijk aanwezig in een VI-topic?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je tompsv was.
Gelukkig maar van niet!
Nou t is wat he.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:43 schreef PSVCL het volgende:
Van Boekel de scheids die de meeste kaarten trekt was wel lief voor ajx afgelopen Zondag .
Dijks had gewoon geel moeten krijgen
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:44 schreef luckass het volgende:
Thanks, ik zie het jaquote:Op maandag 14 maart 2016 20:45 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik had iedereen al geïnformeerd dat je iets later zou arriveren.
Onlogisch en ik waren ongerust.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:44 schreef luckass het volgende:
Het doet me pijn dat ik niet mee genomen ben in de quotes.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een ontvangst!![]()
[..]
[..]
[..]
Droom ik nu of zijn jullie alle 3 tegelijk aanwezig in een VI-topic?
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een ontvangst!![]()
[..]
[..]
[..]
Droom ik nu of zijn jullie alle 3 tegelijk aanwezig in een VI-topic?
weddenschapje héquote:Op maandag 14 maart 2016 20:45 schreef luckass het volgende:
[..]
ik herkende je niet aan je UI, vriend Roland.
Nu welquote:Op maandag 14 maart 2016 20:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het doet me pijn dat ik niet mee genomen ben in de quotes.
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
weddenschapje hé
[..]
Nu welik had hem vlak na je post gemaakt.
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Ik val wel weer op een fijn moment binnen. Hans![]()
Nog twee vriendenquote:
LOLquote:Op maandag 14 maart 2016 20:48 schreef Caland het volgende:
Er hing een echte kampioenssfeer in de arena.
Voor de gelegenheid waren er ook weer heel veel mensen verkleed als stoeltje.
We waren allemaal ongerust.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow. Ik val wel weer op een fijn moment binnen. Hans![]()
Nu al indekken.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:48 schreef Zorro het volgende:
De Boer gaat al uit van verlies in Eindhoven
Die gaan we killenquote:Op maandag 14 maart 2016 20:48 schreef Zorro het volgende:
De Boer gaat al uit van verlies in Eindhoven
Hallo Johannes. Heb je mijn prachtige Botteghin fantopic al gezien?quote:
Ik mis niet vaak een topic van jou maar nu welquote:Op maandag 14 maart 2016 20:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hallo Johannes. Heb je mijn prachtige Botteghin fantopic al gezien?
Ja echt welquote:Op maandag 14 maart 2016 20:50 schreef Coco98 het volgende:
Maandag is toch wel de topdag van dit topic.
Nee, had ik gisteren al op. Vrijdag misschienquote:Op maandag 14 maart 2016 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
Gezellig weer![]()
paprikachips erbij, Roland zit vast aan de Lays naturel?
Dat komt omdat ik er op maandag nooit ben.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:50 schreef Coco98 het volgende:
Maandag is toch wel de topdag van dit topic.
VBL / Eric Botteghin Fantopic #1quote:Op maandag 14 maart 2016 20:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mis niet vaak een topic van jou maar nu wel
SNELLER DAN HET LICHT!quote:Op maandag 14 maart 2016 20:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik er op maandag nooit ben.
MAAR NU WEL!
Sorry.
quote:Op maandag 14 maart 2016 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Al ga ik na de reclame wel weer afhaken ben ik bang.
Die is afgehaakt na het Blue Hoteeeeellllllquote:Op maandag 14 maart 2016 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Die zal wel weer bij het ijshockey zitten
Ze was er aan het begin geloof ik.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
zal zometeen wel komen denk ikquote:Op maandag 14 maart 2016 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of als Nico er zit.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:53 schreef Pascalus het volgende:
Hans is het leukst op FOX als Gertjan er bij is.
Ijshockeyquote:Op maandag 14 maart 2016 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Div! We zijn compleet geloof ik?quote:Op maandag 14 maart 2016 20:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Die is afgehaakt na het Blue Hoteeeeellllll
Bizar dat RTL diegene dan niet in beeld brengtquote:Op maandag 14 maart 2016 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zat ook een mooi persoon naast.
Jij bent een BNW-god . Die worden hier wel hartelijk verwelkomd hoorquote:Op maandag 14 maart 2016 20:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje nieuw hier dus ga daar niet over
Mario Been was aanwezig. Ik zou overslaan.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou graag deze uitzending nog eens terugzien.
En een psycholoog, waarschijnlijk voor René, ik weet het niet meer zo goed.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mario Been was aanwezig. Ik zou overslaan.
hihiquote:Op maandag 14 maart 2016 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij bent een BNW-god . Die worden hier wel hartelijk verwelkomd hoor
Ik ook echt totaal niet meer. Behalve dan dat je een seconde na afloop je muntjes niet meer mocht inleverenquote:Op maandag 14 maart 2016 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En een psycholoog, waarschijnlijk voor René, ik weet het niet meer zo goed.
Bedankt Hans.quote:
Ik herinner me nog een meisje genaamd Jaimyquote:Op maandag 14 maart 2016 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook echt totaal niet meer. Behalve dan dat je een seconde na afloop je muntjes niet meer mocht inleveren
Dan zijn we compleet ja!quote:Op maandag 14 maart 2016 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jazeker. Die was hier als eerste vanavond
Oh ja. En dat ik had besloten om op de fiets te komen in 30 graden. Geen goed idee was dat.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een meisje genaamd Jaimy
Jetro had zichzelf vijf keer in zijn favoriete Champions League elftal gezet.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 21:00 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jetro had zichzelf vijf keer in zijn favoriete Champions League elftal gezet.
De grap is dat 5 spelers geen elftal makenquote:Op maandag 14 maart 2016 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jetro blijft Jetro. Hij wou zichzelf 5 keer opstellen, maar nu is het een grap.
Is toch gewoon een geintje, wat maakt dat nou uit.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jetro blijft Jetro. Hij wou zichzelf 5 keer opstellen, maar nu is het een grap.
Noem eens een.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:01 schreef Brammess het volgende:
Ajax komt volgend jaar door de vCL
Mits er een ormale trainer staat
Ligt aan de hoogte natuurlijk.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:01 schreef Pascalus het volgende:
"Als je een hond een bod geeft is afpakken het laatste wat je wil doen."
~ Wijsheden van Jetro, deel 15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |