Nee, want waterdampquote:Op maandag 14 maart 2016 18:41 schreef imikethat het volgende:
Stekkerblok ondersteboven aan de muur vastmaken?
Bij de bouwmarkt? Morgen maar even op zoek.quote:Op maandag 14 maart 2016 18:46 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Nee, want waterdamp
Er zijn speciale badkamer wcd's te koop. Uiteraard dient alles voorzien te zijn van randaarde.
Stekkerblok zou ik iig niet doen, dan gewoon kiezen voor een dubbel stopcontact half opbouwquote:Op maandag 14 maart 2016 20:13 schreef FredvZ het volgende:
Je kan een een meervoudige wcd plaatsen. Of accepteren dat je niet alles tegelijk kan opladen of elders moet opladen.
Je kunt de huidige enkelvoudige prima vervangen voor een dubbel exemplaar met randaardequote:Op maandag 14 maart 2016 20:13 schreef FredvZ het volgende:
Je kan een een meervoudige wcd plaatsen. Of accepteren dat je niet alles tegelijk kan opladen of elders moet opladen.
Ik heb al bedacht dat ik gewoon 1 stekker van de tandenborstel in het stopcontact doe. Dat ding hoeft ook niet elke dag op de lader natuurlijk. Ook geen gekloot met stekkerblokken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:21 schreef Resistor het volgende:
Is het echt nodig dat je je tandenborstel en scheerapparaat iedere dag oplaadt?
Ik poets 2x per dag mijn tanden, en volgens mij doe ik zo'n 19 dagen met 1x opladen (afgelopen december mooi kunnen zien, de 1e de stekker er uit, en de 19e begon het 'batterij leeg' lampje te knipperen), en ongeveer een week met een opgeladen scheerapparaat.
Je zou natuurlijk ook zo'n splittertje kunnen gebruiken.
Dit. En scheren wil het beste met een mesje, dat niet opgeladen hoeft te wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:21 schreef Resistor het volgende:
Is het echt nodig dat je je tandenborstel en scheerapparaat iedere dag oplaadt?
Ik poets 2x per dag mijn tanden, en volgens mij doe ik zo'n 19 dagen met 1x opladen (afgelopen december mooi kunnen zien, de 1e de stekker er uit, en de 19e begon het 'batterij leeg' lampje te knipperen), en ongeveer een week met een opgeladen scheerapparaat.
Elektrisch vind ik veel fijner. Wil niet zo glad.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:29 schreef Barrah het volgende:
[..]
Dit. En scheren wil het beste met een mesje, dat niet opgeladen hoeft te worden
Fantastisch! Wij hebben een "medicijnkastje" en daarin heb ik een stekkerblok tegen de bovenkant geplakt. 2 el. tandenborstel én waterspuitding staan erop aangesloten!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hier een 5 voudig stekkerblok met usb op zijn kop onderaan spiegelkast gehangen
Tandenborstel,scheerapparaat,tandenflosser,fohn, en zelfs telefoon opladen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |