Ben bang dat je het zelf niet helemaal snapt.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:24 schreef Magemelvin het volgende:
Vóór.
Als iedereen zou snappen wat het associatieverdrag inhoudt, zouden er wel meerdere mensen voor stemmen. Volgens onderzoek dacht 73% van de tegenstemmers dat het ging om een opstap om Oekraïne in de EU te verwelkomen.
Oh ja? In tegenstelling tot de meesten, heb ik me er wél in verdiept.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ben bang dat je het zelf niet helemaal snapt.
Dan snap ik niet dat je tot de voor-stem conclusie komt. Heb je al een steek onder de gordel (zie de humor aub) in het boosheids topic gegeven dat ga ik nu niet meer doenquote:Op maandag 14 maart 2016 16:28 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Oh ja? In tegenstelling tot de meesten, heb ik me er wél in verdiept.
Wat houdt het volgens jou dan in? Handel?quote:Op maandag 14 maart 2016 16:24 schreef Magemelvin het volgende:
Als iedereen zou snappen wat het associatieverdrag inhoudt, zouden er wel meerdere mensen voor stemmen.
Hoezo, als je tegen meer asielzoekers en tegen geld naar de Grieken en tegen Rutte in het algemeen bent, dan moet je toch gewoon tegen stemmen?quote:Op maandag 14 maart 2016 16:24 schreef Magemelvin het volgende:
Vóór.
Als iedereen zou snappen wat het associatieverdrag inhoudt, zouden er wel meerdere mensen voor stemmen. Volgens onderzoek dacht 73% van de tegenstemmers dat het ging om een opstap om Oekraïne in de EU te verwelkomen.
Als je het niet snapt moet je ook tegen stemmen.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoezo, als je tegen meer asielzoekers en tegen geld naar de Grieken en tegen Rutte in het algemeen bent, dan moet je toch gewoon tegen stemmen?
Is dat je reden om tegen te stemmen?quote:Op maandag 14 maart 2016 17:35 schreef zG. het volgende:
Tegen; ik ben benieuwd wat Rutte en co. zullen doen als 'nee' wint..
Jep.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Is dat je reden om tegen te stemmen?
Poetin is je dankbaar voor je naïviteit.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:44 schreef zG. het volgende:
[..]
Jep.
Ik wil de wereld zien branden en op de graf van dat referendum dansen.
Dat er een conflict nog gaande is in Oekraïne en dat dat eerst mag opgelost worden is een tweede. En dat ik de EU niet vertrouw.
Al met al staan de voordelen leuk op papier, maar Nederland heeft zo weinig handel met Oekraïne nu, dat ik die handelsvoordelen niet overtuigend vind.
Dus ja, nee.
Ik ben ook tegen TTIP maar stem wel voor deze overeenkomst.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ben tegen de TTIP daarom stem ik tegen de wet tot goedkeuring van de associatieovereenkomst.
Putin erbij halen heeft hetzelfde effect als praten over pedofielen en terroristen wanneer het om privacy gaat: geen.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Poetin is dankbaar voor je naïviteit.
Ze komen al. En gaan weg met een enorme zak geld, de zogenaamde oprotpremie. Dan komen hun familieleden en vrienden. Ook om op te rotten met een paar ruggen.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:23 schreef Wespensteek het volgende:
Voor, ik denk dat er anders allemaal asielzoekers uit de Oekraïne hierheen gaan komen.
Volgens mij heeft Poetin heel veel te maken met de situatie in de Oekraïne en waarom de overgrote meerderheid van de mensen daar graag deze overeenkomst wil.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:47 schreef zG. het volgende:
[..]
Putin erbij halen heeft hetzelfde effect als praten over pedofielen en terroristen wanneer het om privacy gaat: geen.
En grappig dat je Putin erbij haalt, want in Syrië laten ze Putin zijn gang gaan. En zit de EU met de vluchtelingen. Beetje lekker afwachten.
Pfrt.
Dat is leuk voor die personen daar, maar dat is niet vanzelfsprekend ook in mijn belang. Leuk dat je me probeert bang te maken met Putin, maar dat verzwakt je juist.quote:Op maandag 14 maart 2016 17:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Poetin heel veel te maken met de situatie in de Oekraïne en waarom de overgrote meerderheid van de mensen daar graag deze overeenkomst wil.
Maar dat heb jij gemist kennelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |