ik doe wel mee...maar we moeten een inzamelaar hebben ...om anonimiteit te garaderen ik doe zeker mee. Ik heb al een vrij herkenbare foto op mijn profiel . Maar we gaan full face pics hanterenquote:Op maandag 14 maart 2016 13:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
Als TS nu eerst hier zijn eigen hoofd foto hier neer pleert dan kunnen we daarna wel kijken of de rest het ook doet.![]()
daarom is het ook vrij en kan jij nu direct verder gaan elders ..veel plezierquote:Op maandag 14 maart 2016 13:49 schreef matthias24 het volgende:
ik vind het geen goed idee want somige users hier willen graag anoniem blijven.
dat zal straks gaan blijken en dat is het leuke . Leuk dat je enthousiast bent.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dacht dat zolderkamer autisten er allemaal hetzelfde uit zien.
idee is leuk.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:57 schreef martino2701 het volgende:
[..]
meen je dat serieus want het is toch een leuk idee ?
Ik kies c pleur lekker opquote:Op maandag 14 maart 2016 13:57 schreef martino2701 het volgende:
[..]
dat zal straks gaan blijken en dat is het leuke . Leuk dat je enthousiast bent.
AANMELDFORMULIER
a ik doe mee
b ik doe mee en ben fotoverzamelaar en topicstarter
zojuist mijn foto verstuurd naar tailfox, misschien zal hij dat willen bevestigen . Ik heb alleen wel aangegeven dat ik niet alleen met mijn kop wil en ga pronken dus er zijn medespelers nodig . Ik post dit in wat andere rubrieken.quote:
jup ontvangenquote:Op maandag 14 maart 2016 14:29 schreef martino2701 het volgende:
[..]
zojuist mijn foto verstuurd naar tailfox, misschien zal hij dat willen bevestigen . Ik heb alleen wel aangegeven dat ik niet alleen met mijn kop wil en ga pronken dus er zijn medespelers nodig . Ik post dit in wat andere rubrieken.
laten we een minimum van 8 stuks doen . Dan mag die van mij wel los. Doe jij ook mee ?quote:
waarom wil je foto's van mannen, ben je gay ofzoquote:Op maandag 14 maart 2016 14:35 schreef martino2701 het volgende:
[..]
is goed en stuur je dan een foto ???
oooww ik wil je niet teleurstellen sorry nee. Je kan ook zelf uit de kast komen zonder via dit. Wegwezen , flikker opquote:Op maandag 14 maart 2016 14:42 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
waarom wil je foto's van mannen, ben je gay ofzo
Sowww, TR gezet.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:44 schreef martino2701 het volgende:
[..]
oooww ik wil je niet teleurstellen sorry nee. Je kan ook zelf uit de kast komen zonder via dit. Wegwezen , flikker
zit ik aan je sinterklaas laat jij die staf zo glimmenquote:Op maandag 14 maart 2016 14:42 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
waarom wil je foto's van mannen, ben je gay ofzo
HAHAHAHAHHAHAHAH DEZE IS GARPIG MAN HAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHquote:Op maandag 14 maart 2016 14:45 schreef martino2701 het volgende:
[..]
zit ik aan je sinterklaas laat jij die staf zo glimmen
ik was op vergeten. Homos juist welkom die zijn makkelijker aan users te koppelenquote:Op maandag 14 maart 2016 14:44 schreef martino2701 het volgende:
[..]
oooww ik wil je niet teleurstellen sorry nee. Je kan ook zelf uit de kast komen zonder via dit. Wegwezen , flikker op
maar je hebt dus een schandehoofd of angst om je hoofd te tonen. Praat je zoveel onzin ?quote:Op maandag 14 maart 2016 14:47 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAH DEZE IS GARPIG MAN HAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAH
quote:
heb je 2 keer zelf gestemd verveeld persoonquote:Op maandag 14 maart 2016 15:18 schreef TUFKAL het volgende:
Poll: Is dit een goed idee?
• Nee
• Rot op
• Mwah
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 14 maart 2016 19:33 schreef martino2701 het volgende:
[..]
thanks voor je bijdrage
geef het volk brood en spelen
de rest is of lelijk of staat niet voor zijn teksten ...als het niet meer dan 8 zijn gaat de wedsrijd niet door en zal ik dit op het viva forum doenquote:Op maandag 14 maart 2016 22:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
hier alle users die mee doen
-martino2701
ik blijf het een onzinig idee van je vinden.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:14 schreef martino2701 het volgende:
[..]
de rest is of lelijk of staat niet voor zijn teksten ...als het niet meer dan 8 zijn gaat de wedsrijd niet door en zal ik dit op het viva forum doen
weet ik , je vermaakt je met kuifje in het dagelijkse leven. Maak je niet druk om je beperkingquote:Op maandag 14 maart 2016 22:59 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik blijf het een onzinig idee van je vinden.
oke Martina. de mazzel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:21 schreef martino2701 het volgende:
[..]
weet ik , je vermaakt je met kuifje in het dagelijkse leven. Maak je niet druk om je beperking
quote:Op maandag 14 maart 2016 18:00 schreef matthias24 het volgende:
[..]
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
JIJ BEN GELUKIG WEL HEEL GRAPIG FRED FLIKKERSTONED.![]()
![]()
![]()
*Gerard Joling gespotquote:Op maandag 14 maart 2016 18:00 schreef matthias24 het volgende:
[..]
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
JIJ BEN GELUKIG WEL HEEL GRAPIG FRED FLIKKERSTONED.![]()
![]()
![]()
dat hoop jij he, jij komt hier gewoon met een idee om foto's van mannen te krijgen en te kijken of er iets leuks bijzitquote:
ja en jij drinkt bier houd van voetbal . Kan je niet kleden ziet er onverzorgd uit bent kalend en hebt een vriouw die daar op aansluitquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:30 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
dat hoop jij he, jij komt hier gewoon met een idee om foto's van mannen te krijgen en te kijken of er iets leuks bijzit
die foto in jou FoBo is ook wel echt heel gay
laat jij eens een plaatje zien. Je bent een boer en lelijk en onzelfverzekerdquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:30 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
dat hoop jij he, jij komt hier gewoon met een idee om foto's van mannen te krijgen en te kijken of er iets leuks bijzit
die foto in jou FoBo is ook wel echt heel gay
haha jij bent gayquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:32 schreef martino2701 het volgende:
[..]
ja en jij drinkt bier houd van voetbal . Kan je niet kleden ziet er onverzorgd uit bent kalend en hebt een vriouw die daar op aansluit
ja gozer, denk dat. gelukkig weet ik wel beterquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:33 schreef martino2701 het volgende:
[..]
laat jij eens een plaatje zien. Je bent een boer en lelijk en onzelfverzekerd
televisie is net zo commercieel massakutzooi als jouw unieke netflix . By the way netflixers vinden het heel belangrijk de nadruk te leggen nee ik kijk geen tv ik heb netflix ?????quote:Op maandag 14 maart 2016 13:12 schreef martino2701 het volgende:
en denk dat het origineel is. Er zitten veel USERS op fok maar zonder gezicht. En dat is leuk...mopperen , lachen , narren of alleen maar schaapachtig meelezen dat mag ook. Ikzelf zeik graag op de frontpage.
Maar wat zal het leuk zijn dat USERS die het leuk vinden een foto opsturen van hun hoofd en dat we een topic maken met al die ingezonden fotos. En dat we dan de USER bij de foto moeten zoeken. Of denken welke onzin bij welke kop past.
Leuk heh. Wie gaat zich opofferen als de grote fotoverzamelaar en topic creator.
EVENTUEEL KUNNEN WE OOK EEN PRIJS BEDENKEN IN DE VORM VAN EEN BOEK, GELD...FOKABO voor life ( aangeboden door fok dan heh). Of een potje maken met een paar euros
![]()
Leuk of niet
BIJ MINDER DAN 8 AANMELDINGEN met aangeleverde pasfoto word de wedstrijd uitgesteld. Dit concept is gepatenteerd door MARTINO2701 en tailfox als hij dat wilt?
Tailfox wil jij dat ?
blijf in de waanquote:Op woensdag 16 maart 2016 13:42 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
ja gozer, denk dat. gelukkig weet ik wel beter
Al fapje gelegt op martino zijn picca?quote:Op maandag 14 maart 2016 22:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
hier alle users die mee doen
-martino2701
*ik heb hem niet eens geopend.quote:Op woensdag 16 maart 2016 18:49 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Al fapje gelegt op martino zijn picca?
partyflock wat is dat ???quote:Op woensdag 16 maart 2016 17:36 schreef matthias24 het volgende:
martino ik heb eens goed nagedacht.......... ik vind jou idee nu nog slechter dan dat ik dat voorheen vond.
sereus man dit gaat gewoon nergens over. ben je dat met me eens?
waarom ga je niet lekker met je domme idee naar Partyflock ofzo? die gasten daar zullen je vast liefdevol ontvangen (maar niet heus). en dan kan je vol enthousiasme gaan vertelen hoe geweldig jou idee is.![]()
![]()
![]()
hahaha ja leur je met anderen hun foto stumper...quote:Op woensdag 16 maart 2016 23:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
*ik heb hem niet eens geopend.
we kunnen rullen doen of ik stuur een foto van mezelf of van martino. jij kan kiezen
om klerelijers als jou geen ruimte te gevenquote:Op woensdag 16 maart 2016 23:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
*ik heb hem niet eens geopend.
we kunnen rullen doen of ik stuur een foto van mezelf of van martino. jij kan kiezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |