ik doe wel mee...maar we moeten een inzamelaar hebben ...om anonimiteit te garaderen ik doe zeker mee. Ik heb al een vrij herkenbare foto op mijn profiel . Maar we gaan full face pics hanterenquote:Op maandag 14 maart 2016 13:41 schreef sjoemie1985 het volgende:
Als TS nu eerst hier zijn eigen hoofd foto hier neer pleert dan kunnen we daarna wel kijken of de rest het ook doet.![]()
daarom is het ook vrij en kan jij nu direct verder gaan elders ..veel plezierquote:Op maandag 14 maart 2016 13:49 schreef matthias24 het volgende:
ik vind het geen goed idee want somige users hier willen graag anoniem blijven.
dat zal straks gaan blijken en dat is het leuke . Leuk dat je enthousiast bent.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:18 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dacht dat zolderkamer autisten er allemaal hetzelfde uit zien.
idee is leuk.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:57 schreef martino2701 het volgende:
[..]
meen je dat serieus want het is toch een leuk idee ?
Ik kies c pleur lekker opquote:Op maandag 14 maart 2016 13:57 schreef martino2701 het volgende:
[..]
dat zal straks gaan blijken en dat is het leuke . Leuk dat je enthousiast bent.
AANMELDFORMULIER
a ik doe mee
b ik doe mee en ben fotoverzamelaar en topicstarter
zojuist mijn foto verstuurd naar tailfox, misschien zal hij dat willen bevestigen . Ik heb alleen wel aangegeven dat ik niet alleen met mijn kop wil en ga pronken dus er zijn medespelers nodig . Ik post dit in wat andere rubrieken.quote:
jup ontvangenquote:Op maandag 14 maart 2016 14:29 schreef martino2701 het volgende:
[..]
zojuist mijn foto verstuurd naar tailfox, misschien zal hij dat willen bevestigen . Ik heb alleen wel aangegeven dat ik niet alleen met mijn kop wil en ga pronken dus er zijn medespelers nodig . Ik post dit in wat andere rubrieken.
laten we een minimum van 8 stuks doen . Dan mag die van mij wel los. Doe jij ook mee ?quote:
waarom wil je foto's van mannen, ben je gay ofzoquote:Op maandag 14 maart 2016 14:35 schreef martino2701 het volgende:
[..]
is goed en stuur je dan een foto ???
oooww ik wil je niet teleurstellen sorry nee. Je kan ook zelf uit de kast komen zonder via dit. Wegwezen , flikker opquote:Op maandag 14 maart 2016 14:42 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
waarom wil je foto's van mannen, ben je gay ofzo
Sowww, TR gezet.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:44 schreef martino2701 het volgende:
[..]
oooww ik wil je niet teleurstellen sorry nee. Je kan ook zelf uit de kast komen zonder via dit. Wegwezen , flikker
zit ik aan je sinterklaas laat jij die staf zo glimmenquote:Op maandag 14 maart 2016 14:42 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
waarom wil je foto's van mannen, ben je gay ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |