HAHAHAHAHHAHAHAH DEZE IS GARPIG MAN HAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAHquote:Op maandag 14 maart 2016 14:45 schreef martino2701 het volgende:
[..]
zit ik aan je sinterklaas laat jij die staf zo glimmen
ik was op vergeten. Homos juist welkom die zijn makkelijker aan users te koppelenquote:Op maandag 14 maart 2016 14:44 schreef martino2701 het volgende:
[..]
oooww ik wil je niet teleurstellen sorry nee. Je kan ook zelf uit de kast komen zonder via dit. Wegwezen , flikker op
maar je hebt dus een schandehoofd of angst om je hoofd te tonen. Praat je zoveel onzin ?quote:Op maandag 14 maart 2016 14:47 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHAHAHAH DEZE IS GARPIG MAN HAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHAHAHAH
quote:
heb je 2 keer zelf gestemd verveeld persoonquote:Op maandag 14 maart 2016 15:18 schreef TUFKAL het volgende:
Poll: Is dit een goed idee?
• Nee
• Rot op
• Mwah
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op maandag 14 maart 2016 19:33 schreef martino2701 het volgende:
[..]
thanks voor je bijdrage
geef het volk brood en spelen
de rest is of lelijk of staat niet voor zijn teksten ...als het niet meer dan 8 zijn gaat de wedsrijd niet door en zal ik dit op het viva forum doenquote:Op maandag 14 maart 2016 22:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
hier alle users die mee doen
-martino2701
ik blijf het een onzinig idee van je vinden.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:14 schreef martino2701 het volgende:
[..]
de rest is of lelijk of staat niet voor zijn teksten ...als het niet meer dan 8 zijn gaat de wedsrijd niet door en zal ik dit op het viva forum doen
weet ik , je vermaakt je met kuifje in het dagelijkse leven. Maak je niet druk om je beperkingquote:Op maandag 14 maart 2016 22:59 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik blijf het een onzinig idee van je vinden.
oke Martina. de mazzel.quote:Op woensdag 16 maart 2016 12:21 schreef martino2701 het volgende:
[..]
weet ik , je vermaakt je met kuifje in het dagelijkse leven. Maak je niet druk om je beperking
quote:Op maandag 14 maart 2016 18:00 schreef matthias24 het volgende:
[..]
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
JIJ BEN GELUKIG WEL HEEL GRAPIG FRED FLIKKERSTONED.![]()
![]()
![]()
*Gerard Joling gespotquote:Op maandag 14 maart 2016 18:00 schreef matthias24 het volgende:
[..]
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
JIJ BEN GELUKIG WEL HEEL GRAPIG FRED FLIKKERSTONED.![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |