quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:10 schreef Dingest het volgende:
We zijn hier allemaal bejaarden - op Alfisti na dan
quote:Op maandag 24 november 2014 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, ik ben als sadistische klootzak geboren, dat is niet iets van de laatste jaren.
quote:Op maandag 14 maart 2016 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn foto's zijn niet zo mooi geworden als die van Duvel, maar staan wel online. Ook met een zoek de WaldoBij mij is ie alleen niet zo goed verstopt
Ik heb nog geprobeerd je lens te ontwijken, maar dat is een keertje mislukt dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Thanks voor het camoufleren.
hoe weet je dat? die zijn uiterlijk vrijwel identiek aan de Chevrolet en Dodge modellen uit die tijd?quote:Op maandag 14 maart 2016 12:16 schreef Alfisti het volgende:
@Lex: die takelwagen is in ieder geval op basis van een Ford Model A
Bij de andere mensen op de achtergrond is het niet na te gaan wie wie is, maar dit leek me wel ff op zn plaats jaquote:Op maandag 14 maart 2016 12:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb nog geprobeerd je lens te ontwijken, maar dat is een keertje mislukt dus.
Thanks voor het camoufleren.
quote:Op maandag 14 maart 2016 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
wel een geluk dat je gisteravond niet al van avatar was gewisseld, want dan had je nu een hondenkop gehad.
http://www.paul-wouters.nl/musea1.htmquote:Op maandag 14 maart 2016 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hoe weet je dat? die zijn uiterlijk vrijwel identiek aan de Chevrolet en Dodge modellen uit die tijd?
deze mag wel in de OPquote:Op maandag 14 maart 2016 11:55 schreef Sounddragon het volgende:
Eén of andere knakjosti postte door een slotje heen
Is al gefixt.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Link is deaud.
Denk dat je deze wou?
https://upload.wikimedia.(...)eluxtreinstellen.jpg
quote:Op maandag 14 maart 2016 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn foto's zijn niet zo mooi geworden als die van Duvel, maar staan wel online. Ook met een zoek de WaldoBij mij is ie alleen niet zo goed verstopt
Ik vind het prima foto's, leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Daar stond ie wel fatsoenlijkquote:Op maandag 14 maart 2016 13:00 schreef Anne het volgende:
Misschien kan iemand het linker-bordje lezen![]()
.
[ afbeelding ]
Jeh, grappig hoe men in 1917 tegen de toekomst van het automobiel aan keek, en nóg grappiger dat een hoop van de voorspellingen die ze toen deden nog aardig in de richting zaten ookquote:
die is vast van zaterdagquote:
Ja precies, zeker die eerste impressie ziet er echt goed uit, voor 1918quote:Op maandag 14 maart 2016 13:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, grappig hoe men in 1917 tegen de toekomst van het automobiel aan keek, en nóg grappiger dat een hoop van de voorspellingen die ze toen deden nog aardig in de richting zaten ook![]()
En ik weet bijna zeker dat ze de auteur toentertijd voor gek verklaarden
Meelopers zijn hetquote:Op maandag 14 maart 2016 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Waddefak is dat trouwens met dat user icons omwisselen? Zie je steeds vaker Fok!-wide. Niet doen. Erg verwarrend en diskriemieneert de alleenstaanden in de maatschappuij
Je hebt een punt.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Waddefak is dat trouwens met dat user icons omwisselen? Zie je steeds vaker Fok!-wide. Niet doen. Erg verwarrend en diskriemieneert de alleenstaanden in de maatschappuij
NEUKEN nooit meer werken!quote:
Jij krijgt een kind. Dan geldt: Werken, nooit meer neuken.quote:
Hadden wij niet iets afgesproken over alleen maar positief zijn en verhalen!quote:Op maandag 14 maart 2016 20:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij krijgt een kind. Dan geldt: Werken, nooit meer neuken.
Over kinderen ja. Niet over het niet bestaande-leven dat overblijft.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hadden wij niet iets afgesproken over alleen maar positief zijn en verhalen!
jij kan het wetenquote:Op maandag 14 maart 2016 20:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij krijgt een kind. Dan geldt: Werken, nooit meer neuken.
op je vrije dag?quote:
2quote:Op maandag 14 maart 2016 21:52 schreef lipje het volgende:
ploatjes vullâh gien goatjes
[ afbeelding ]
Wie van de drie
[ afbeelding ]
1.
of
[ afbeelding ]
2.
of
[ afbeelding ]
3.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Die schermpjes op fototoestellen zijn onbetrouwbaar!quote:
Lijkt wel een 250 GTO met een verkeerde grille.quote:Op maandag 14 maart 2016 21:52 schreef lipje het volgende:
Wie van de drie
[ afbeelding ]
1.
of
[ afbeelding ]
2.
of
[ afbeelding ]
3.
^^ datquote:Op maandag 14 maart 2016 21:58 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die schermpjes op fototoestellen zijn onbetrouwbaar!
En mensen wiens partner geen account op fok hebben.quote:Op maandag 14 maart 2016 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom je nu meequote:Op maandag 14 maart 2016 20:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Over kinderen ja. Niet over het niet bestaande-leven dat overblijft.
Newbiequote:
Zorgen dat ze met 18 het huis uit gaan?quote:
Die Fleshlight heeft heeft blijkbaar ook ineens een partner. Laffe tak.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En mensen wiens partner geen account op fok hebben.
ikquote:Op maandag 14 maart 2016 22:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
^^ dat
En wie was er met zijn red light aan het prutsen?
[ afbeelding ]
Gelukkig maakte ik er twee
Jij hebt wel praatjes ineens he blauwe.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die Fleshlight heeft heeft blijkbaar ook ineens een partner. Laffe tak.
Gelukkig zijn er ook nemen die daar niet aan meedoen.
Of is dat allemaal in het kader van steak & blowjob day?
Wat hangt er achter die tweede? Lijkt een beetje op een hondenkoptreinquote:Op maandag 14 maart 2016 23:12 schreef Paladijn het volgende:
Nee, die van lipje volgens mij - jij maakte er nog een opmerking over
Niet echt tijd gehad om nog andere foto's bij te werken, maar alvast een kleine selectie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondanks de open zijkant heeft dat ding dus gewoon airco ingebouwd in het dak zitten
Nee, een Koploper. Duh.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat hangt er achter die tweede? Lijkt een beetje op een hondenkoptrein
Excuus voor het gebruik van de verkeerde terminilogie, maar wat doet het achter een auto?quote:
Caravannetje spelen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Excuus voor het gebruik van de verkeerde terminilogie, maar wat doet het achter een auto?
Dat is toch een typisch Duits trekje als ze opeens macht krijgen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 06:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt wel praatjes ineens he blauwe.
Of de auto is een loc?quote:
Nou ja, trekker - oplegger is het sowieso. Als kampeerunit heet dit een fifth-wheeler. Verder weet ik het ook nietquote:
Wat het officieel is maakt op zich weinig uit, het ziet er erg tof uit!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, trekker - oplegger is het sowieso. Als kampeerunit heet dit een fifth-wheeler. Verder weet ik het ook niet
Wat een fakking uitslover ben je dan zegquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is geen camper, maar een mobiel kantoor. Uit je neus vreten tijdens het woon werk verkeer was niks voor de eigenaar, ARBEIT MUSS SEIN.
Hoor ik daar een gefrustreerd iemand die niet in de trein kon werken omdat ie geen zitplaats had?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een fakking uitslover ben je dan zeg
Ik kan anders niet wachten op autonoom rijdende auto's, kan ik onderweg ook doorwerken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Autorijden gedurende de werkdag geeft mij rust en verhoogt dus de productiviteit tijdens het werkquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kan anders niet wachten op autonoom rijdende auto's, kan ik onderweg ook doorwerken.Reizen kost me veel te veel van mijn productiviteit.
Ja, vaak wel, maar als ik een paar uur snelweg doe op weg naar een beurs of klant is het ook regelmatig irritant dat ik niet door kan gaan. Zou fijn zijn om de keus te hebben, zelf sturen of laten rijden.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Autorijden gedurende de werkdag geeft mij rust en verhoogt dus de productiviteit tijdens het werk
Al moet ik zeggen dat de rust hard minder is geworden, nu ik een merkimago hoog te houden heb. Dat bumperklever en lichten knipperen is best vermoeiend.
Nee, ik werk nooit in de trein, wat denk je welquote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoor ik daar een gefrustreerd iemand die niet in de trein kon werken omdat ie geen zitplaats had?
Je kunt toch met één hand werken en met de andere fappen? of heb je daar per se 2 handen bij nodig?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik werk nooit in de trein, wat denk je wel
Bij het fappen heb ik twee handen nodig ja. Waarom begin je daar over eigenlijk?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je kunt toch met één hand werken en met de andere fappen? of heb je daar per se 2 handen bij nodig?
Treinenfappertquote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij het fappen heb ik twee handen nodig ja. Waarom begin je daar over eigenlijk?
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat hangt er achter die tweede? Lijkt een beetje op een hondenkoptrein
Wat een bazenbakquote:
tijd is geldquote:Op dinsdag 15 maart 2016 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
was dat zo laat? T was wel na 2-enquote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:46 schreef Paladijn het volgende:
De reden dat BoJo trouwens zo slaperig was de eerste PTA ringmeet was omdat Alex een unieke brandweerauto voor de deur van ons hotel in Koln fotografeerde, waarna de politie bij het nabijgelegen S-bahn station boos ging vingerwapperen naar iemand die er stond te heien. Bojan was toen nog aan het werk en kwam pas later aan waarna hij ons na wat biertjes en schnitzels terug naar het hotel bobte na 12en terwijl hij ons 20x vroeg 'horen jullie het rammeltje ook?!?!'. Vervolgens bleken alle wegen afgezet, huilende mensen op straat en konden we pas om half vier het hotel weer in omdat een of andere prutser 65 jaar daarvoor zonodig wat bommetjes moest gooien.
Dus ik kan me zijn moeheid enigszins voorstellenVervolgens Anne/Tim/TF pas de volgende ochtend langs, die hebben de mooie rondrit in de omgeving van de ring gemist
heb je ze liever op USB?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:47 schreef Paladijn het volgende:
En ik kwam daar laatst nog een gouden dvd met foto's van Lipje van tegen, maar die ben ik ondertussen weer kwijt
Niet nodig, die zal hier ergens in de stapel op mijn bureau liggenquote:
Dat was bij paleis't Loo en eten bij de mcDrekquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:01 schreef ook_gek het volgende:
Ik weet onze meet nog wel Paladijn, met t0n, bojo, eddow, boink, stefanP enz. Lekker eten bij de chinees
Leuke meet was dat.
dat vroeg ik laatst ook, heb dit jaar weer een teamquote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:22 schreef Paladijn het volgende:
Is er al een PTA team trouwens?
http://managers.fok.nl/f1/f1-2016
Dat was in de vorige eeuw kerel, dat je daar nu nog op teertquote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:01 schreef ook_gek het volgende:
Ik weet onze meet nog wel Paladijn, met t0n, bojo, eddow, boink, stefanP enz. Lekker eten bij de chinees
Leuke meet was dat.
Klinkt als een serieus maagprobleem.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat was in de vorige eeuw kerel, dat je daar nu nog op teert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |