abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160654992

Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.

Karakters

Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.
pi_160654998
Hoeveel afleveringen zijn het dit seizoen eigenlijk nog? Negan zal wel de cliffhanger worden gok ik?
pi_160655095
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 09:54 schreef Vermecelli het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn het dit seizoen eigenlijk nog? Negan zal wel de cliffhanger worden gok ik?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160656487
Beetje een filler ep, maar goed. Ik kan niet wachten tot Negan daadwerkelijk in beeld komt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_160656788
Carol's sigaret _O-
pi_160657090
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 09:54 schreef Vermecelli het volgende:
3.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_160657121
KAP MET DIE SPOILERS IN DE TT.

Ik word hier echt heel simpel van. Ik weiger dit topic op maandag overdag te openen zodat ik geen spoilers lees, maar ik weet dus nu al dat ik vanvaond geen Negan hoef te verwachten. Als je wilt spoilen op maandag voor de uitzending, prima, doe dat in het topic, maar gebruik de TT niet.

Als het wel mag van de mods; heb ik niets gezegd, maar geef dat even aan, zodat ik dit topic kan ontvolgen.

[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2016 12:11:01 ]
  Moderator maandag 14 maart 2016 @ 12:19:04 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_160657412
Ik zat een reply te typen om vervolgens de TT aan te passen, maar iemand heeft het ondertussen al gedaan zie ik :D Maar goed, spoilers in de TT doen we idd niet al heb ik geen idee wie die Negan is want ik heb nog geen 1 aflevering gezien van dit seizoen :P
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160657415
Ik heb het er maar even uitgegastmod, want ik vind 't ook niet echt handig dit soort TT's te doen DIRECT na de uitzending die mensen vaak pas (want werk) vanavond kunnen kijken. Een topic niet openklikken ivm spoilers is één ding natuurlijk, want gaan meelezen in een topic is natuurlijk stom als het een USA-topic is, maar in een TT vertellen wat er wel/niet gebeurt in de net uitgezonden aflevering is imho een stapje verder, want dan kun je op FOK! geen enkel topic van een serie die je via downloads volgt meer in je AT's hebben....
Ja doei.
  Moderator maandag 14 maart 2016 @ 12:19:52 #10
9859 crew  Karina
Woman
pi_160657430
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb het er maar even uitgegastmod, want ik vind 't ook niet echt handig dit soort TT's te doen DIRECT na de uitzending die mensen vaak pas (want werk) vanavond kunnen kijken. Een topic niet openklikken ivm spoilers is één ding natuurlijk, want gaan meelezen in een topic is natuurlijk stom als het een USA-topic is, maar in een TT vertellen wat er wel/niet gebeurt in de net uitgezonden aflevering is imho een stapje verder, want dan kun je op FOK! geen enkel topic van een serie die je via downloads volgt meer in je AT's hebben....
Ik was er dus al mee bezig ;) Tx anyways.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160657488
Dank beide!
  maandag 14 maart 2016 @ 13:13:50 #12
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_160658541
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 11:34 schreef Discombobulate het volgende:
Beetje een filler ep, maar goed. Ik kan niet wachten tot Negan daadwerkelijk in beeld komt.
Dan sla ik wel een weekje over, kan ik zelf gaan headshotten. Ben alleen niet zo goed als Rick en Coral :(.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 14 maart 2016 @ 14:42:37 #13
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160660441
Goede ep. hoor, hielden de spanning er goed in. En waar komt deze softe Carol opeens vandaan :') had me niet verbaasd als zij aan die paal werd geregen in plaats van die ginger.
Flesje bier
pi_160660499
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 14:42 schreef Gezicht het volgende:
Goede ep. hoor, hielden de spanning er goed in. En waar komt deze softe Carol opeens vandaan :') had me niet verbaasd als zij aan die paal werd geregen in plaats van die ginger.
dat was allemaal toneelspel joh, had je dat niet door :D Daardoor wilde die muts ineens wel ruilen en werd iedereen afgeslacht _O_
supermooie aflevering weer :D
pi_160660517
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 14:42 schreef Gezicht het volgende:
Ik vermoedde dat ze weer het bange huisvrouwtje aan het spelen was zoals ze in het begin in Alexandria ook deed. Ze wordt daardoor 'onzichtbaar' een iedereen gaat haar zwaar onderschatten.
  maandag 14 maart 2016 @ 14:54:55 #16
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_160660651
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

dat was allemaal toneelspel joh, had je dat niet door :D Daardoor wilde die muts ineens wel ruilen en werd iedereen afgeslacht _O_
Maar daarna zag je ook dat het daadwerkelijk invloed op haar had en dat ze in een soort shock zat. Hopelijk verandert ze niet in die gast met die stok.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 14 maart 2016 @ 15:03:55 #17
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160660781
Ik dacht in eerste instantie ook dat Carol zo speelde om die anderen in de tuin te leiden, maar waarom zou ze dan als ze die ginger onder schot heeft haar niet gewoon afknallen en in plaats daarvan een enorm risico nemen? Sowieso wat tegenstrijdig wat dat betreft: eerst zegt ze doe Maggie en d'r kind niks aan om vervolgens dat soort enorme risico's te nemen.
Flesje bier
  maandag 14 maart 2016 @ 16:17:43 #18
211083 Angelof9
I must go first
pi_160662131
Ik denk dat ze zo overstuur raakte omdat ze wist dat ze die vrouwen moest vermoorden, en dat wilde ze niet. En hoe meer ze die vrouwen ging zien als ook maar mensen die alles doen om te overleven, hoe moeilijker het werd. Uiteindelijk deed ze wat ze moest doen, maar ze zit er wel mee.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  maandag 14 maart 2016 @ 16:26:00 #19
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_160662320
Zijn er trouwens meer mensen die zich ergeren aan dat accent van Maggie?
pi_160662343
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 16:17 schreef Angelof9 het volgende:
Ik denk dat ze zo overstuur raakte omdat ze wist dat ze die vrouwen moest vermoorden, en dat wilde ze niet. En hoe meer ze die vrouwen ging zien als ook maar mensen die alles doen om te overleven, hoe moeilijker het werd. Uiteindelijk deed ze wat ze moest doen, maar ze zit er wel mee.
Dit. Als je daar dat lijstje wat ze vorige keer aan het schrijven was daarbij denkt zie je wel dat ze er mee zit.

Bij Talking Dead legde de actrice het uit in de zin van "Carol is bang tot waar ze toe in staat is", waar ook wel wat in zit.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_160666116
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 16:26 schreef sonnyspek het volgende:
Jep, ze lijkt het opeens ontzettend aan te dikken...
  maandag 14 maart 2016 @ 19:15:31 #22
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_160666310
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 16:26 schreef OMG het volgende:

[..]

Dit. Als je daar dat lijstje wat ze vorige keer aan het schrijven was daarbij denkt zie je wel dat ze er mee zit.

Bij Talking Dead legde de actrice het uit in de zin van "Carol is bang tot waar ze toe in staat is", waar ook wel wat in zit.
Ah, dat lijstje was dus hoeveel mensen ze heeft vermoord? Ik snapte in eerste instantie helemaal niet wat dat was.

Dan nog vind ik het raar. Tijdens de Wolves raid in Alexandria wilde ze die "gevangen" Wolf met dat lange haar toch nog zo graag omleggen dat ze met Morgan in gevecht ging.
Flesje bier
pi_160666395
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 16:26 schreef sonnyspek het volgende:
Ja.
Ook irritant dat ze de ene keer een extreem accent heeft en 10 minuten later in de aflevering opeens helemaal niet. _O-
pi_160666749
Trouwens, waarom zou je als Rick zijnde 'Negan' afmaken als er nog zo veel info te winnen is. Beetje een makkelijke aanname om er maar van uit te gaan dat dit het groepje was terwijl iedereen die The Walking Dead kijkt weet dat dit niet zo is.
  maandag 14 maart 2016 @ 19:33:58 #25
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_160666845
Rick _O_ Die wist dat er toch niks zinnigs uitkwam. ^O^
opgezegd@fok.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')