SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.
quote:Op maandag 14 maart 2016 09:54 schreef Vermecelli het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn het dit seizoen eigenlijk nog? Negan zal wel de cliffhanger worden gok ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3.quote:Op maandag 14 maart 2016 09:54 schreef Vermecelli het volgende:
Hoeveel afleveringen zijn het dit seizoen eigenlijk nog? Negan zal wel de cliffhanger worden gok ik?
Ik was er dus al mee bezigquote:Op maandag 14 maart 2016 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb het er maar even uitgegastmod, want ik vind 't ook niet echt handig dit soort TT's te doen DIRECT na de uitzending die mensen vaak pas (want werk) vanavond kunnen kijken. Een topic niet openklikken ivm spoilers is één ding natuurlijk, want gaan meelezen in een topic is natuurlijk stom als het een USA-topic is, maar in een TT vertellen wat er wel/niet gebeurt in de net uitgezonden aflevering is imho een stapje verder, want dan kun je op FOK! geen enkel topic van een serie die je via downloads volgt meer in je AT's hebben....
Dan sla ik wel een weekje over, kan ik zelf gaan headshotten. Ben alleen niet zo goed als Rick en Coralquote:Op maandag 14 maart 2016 11:34 schreef Discombobulate het volgende:
Beetje een filler ep, maar goed. Ik kan niet wachten tot Negan daadwerkelijk in beeld komt.
dat was allemaal toneelspel joh, had je dat niet doorquote:Op maandag 14 maart 2016 14:42 schreef Gezicht het volgende:
Goede ep. hoor, hielden de spanning er goed in. En waar komt deze softe Carol opeens vandaanhad me niet verbaasd als zij aan die paal werd geregen in plaats van die ginger.
Ik vermoedde dat ze weer het bange huisvrouwtje aan het spelen was zoals ze in het begin in Alexandria ook deed. Ze wordt daardoor 'onzichtbaar' een iedereen gaat haar zwaar onderschatten.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:42 schreef Gezicht het volgende:
Goede ep. hoor, hielden de spanning er goed in. En waar komt deze softe Carol opeens vandaanhad me niet verbaasd als zij aan die paal werd geregen in plaats van die ginger.
Maar daarna zag je ook dat het daadwerkelijk invloed op haar had en dat ze in een soort shock zat. Hopelijk verandert ze niet in die gast met die stok.quote:Op maandag 14 maart 2016 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat was allemaal toneelspel joh, had je dat niet doorDaardoor wilde die muts ineens wel ruilen en werd iedereen afgeslacht
Dit. Als je daar dat lijstje wat ze vorige keer aan het schrijven was daarbij denkt zie je wel dat ze er mee zit.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:17 schreef Angelof9 het volgende:
Ik denk dat ze zo overstuur raakte omdat ze wist dat ze die vrouwen moest vermoorden, en dat wilde ze niet. En hoe meer ze die vrouwen ging zien als ook maar mensen die alles doen om te overleven, hoe moeilijker het werd. Uiteindelijk deed ze wat ze moest doen, maar ze zit er wel mee.
Jep, ze lijkt het opeens ontzettend aan te dikken...quote:Op maandag 14 maart 2016 16:26 schreef sonnyspek het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die zich ergeren aan dat accent van Maggie?
Ah, dat lijstje was dus hoeveel mensen ze heeft vermoord? Ik snapte in eerste instantie helemaal niet wat dat was.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:26 schreef OMG het volgende:
[..]
Dit. Als je daar dat lijstje wat ze vorige keer aan het schrijven was daarbij denkt zie je wel dat ze er mee zit.
Bij Talking Dead legde de actrice het uit in de zin van "Carol is bang tot waar ze toe in staat is", waar ook wel wat in zit.
Ja.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:26 schreef sonnyspek het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die zich ergeren aan dat accent van Maggie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |