Nee, precies...quote:Op maandag 14 maart 2016 16:02 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op?
Aparte opmerking...
Waar zit het verschil in qua humor tussen Nederlanders en Turken?quote:Op maandag 14 maart 2016 10:12 schreef zG. het volgende:
Kijk, ik kan het ook niet zo vinden met Nederlanders. Daarmee bedoel ik dat het bij mij een beetje begint te kriebelen als ik te lang in aanraking met ze ben aan één stuk door, want de humor is ondragelijk, de kijk op zaken is anders, het kost me simpelweg moeite om te lang sociaal te doen. Het is echter wel zo dat ik de persoon zelf beoordeel, ik blijf 'open' voor nieuwe personen, zonder ze al meteen negatief te zien (door eerdere ervaringen).
Jij vind mij raar ik vind jou dom/zwak.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, precies...
Jouw opmerkingen hier zijn niet apart.
Mijn god zeg wat een rare mensen hier soms![]()
En je ziet nog steeds je hypocriete houding niet?quote:Op maandag 14 maart 2016 16:10 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Jij vind mij raar ik vind jou dom/zwak.
Geen goed argument beschikbaar dus persoonlijke aanval..
Het gaat niet om werken of niet. Ik ken ook veel hardwerkende allochtone Nederlanders en nietsnutten van autochs. Verschil in beleving zei ik tochquote:Op maandag 14 maart 2016 15:58 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Tnx voor de bevestiging![]()
(Btw meeste buitenlanders die ik ken werken vaak veel harder en voelen zich zelden te goed voor een baan. just saying)
Nee Leg eens uit ik ben nieuwsgierig?quote:Op maandag 14 maart 2016 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En je ziet nog steeds je hypocriete houding niet?
manmanman![]()
![]()
Ik irriteer me aan iets wat me ergertquote:Op maandag 14 maart 2016 16:15 schreef probeer het volgende:
Ik erger me steeds meer aan mensen die zich irriteren aan iets.
Nieuwsgierig? fucking dom eerder. Je kan je alles wel voor laten kauwen maar voor jou is het al te laat.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:14 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Nee Leg eens uit ik ben nieuwsgierig?
Nee. Iets waar je je aan ergert, irriteert je.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan iets wat me ergert
Goh zou het?quote:Op maandag 14 maart 2016 16:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee. Iets waar je je aan ergert, irriteert je.
Al dat incorrecte taalgebruik ... Wellicht is daarom onze sociale cohesie zo belabberd.
Lol mijn conclusie is dat je het antwoord op een simpele vraag niet weet, en vervolgens dat op mij afreageert. Ik ben vriendelijk ik Leg je mijn kijk op dingen uit en nu wordt je boos.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nieuwsgierig? fucking dom eerder. Je kan je alles wel voor laten kauwen maar voor jou is het al te laat.
Probeer het allemaal nog eens goed begrijpend te lezen en trek dan nog eens een conclusie.. en niet zo'n achterlijke.
Nederlandse humor is volgens mij vaak best wel plat en simpel. Nederlanders kennen weinig schaamte daarin.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar zit het verschil in qua humor tussen Nederlanders en Turken?
Boos? vriendelijk? wat een emoties haal je erbij zeg...quote:Op maandag 14 maart 2016 16:19 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Lol mijn conclusie is dat je het antwoord op een simpele vraag niet weet, en vervolgens dat op mij afreageert. Ik ben vriendelijk ik Leg je mijn kijk op dingen uit en nu wordt je boos.
Salty
Om eerlijk te zijn ... Dat is inderdaad iets wat ik pas sinds kort zelf goed doe, en sindsdien erger ik me er kapot aan.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goh zou het?heb je het wiel uitgevonden?
Nederlandse humor is ook niet voor iedereen hetzelfde. Ik stoor me ook vaak aan platte en simpele humor. Vind daarentegen ironische overdrijvingen en onverwachte woordspelingen vrij geestigquote:Op maandag 14 maart 2016 16:22 schreef alors het volgende:
[..]
Nederlandse humor is volgens mij vaak best wel plat en simpel. Nederlanders kennen weinig schaamte daarin.
Omdat jij dat zegt?quote:Op maandag 14 maart 2016 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boos? vriendelijk? wat een emoties haal je erbij zeg...
Maar primaAan het einde van de streep blijf jij dom.
Pas of sinds kort?quote:Op maandag 14 maart 2016 16:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn ... Dat is inderdaad iets wat ik pas sinds kort zelf goed doe, en sindsdien erger ik me er kapot aan.
Oké, bedankt. Ik zal voor je duimen, misschien dat je nog eens wat wijzer gaat worden.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:27 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Omdat jij dat zegt?
Oké jongen ik ben hypocriet en dom, jij je zin je hebt m harder nodig dan ik...
Dankje, nu erger ik me aan mijzelf. Ik ga gewoon niets meer zeggen nu. Het is toch een vrij waardeloos topic.quote:Op maandag 14 maart 2016 16:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Pas of sinds kort?
Snap wat je bedoelt. Soms gaan je ogen open en wil je je licht doen schijnen op de krochten der taalvervuiling. Keep up the good work
Ik ben halfsurinaams. Ik probeer niemand te veroordelen op zijn doen en laten maar als ik dan dit soort gejank lees dan denk ik, wat doe je hier nog. Lekker profiteren volgens mij.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:46 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Oftewel...
Heb je commentaar dan rot je maar op naar je eigen land.
Tappi moffoquote:Op maandag 14 maart 2016 16:55 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik ben halfsurinaams. Ik probeer niemand te veroordelen op zijn doen en laten maar als ik dan dit soort gejank lees dan denk ik, wat doe je hier nog. Lekker profiteren volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |