Ik reageer alleen als het zinvol is in mijn ogen!quote:Op zaterdag 19 maart 2016 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Waarom reageer je nooit als iemand je wat vraagt..
Altijd lekker een uitsmijter maar ik vraag altijd de kaas meegebakken sinds ik em 2x kreeg dat ie niet meegebakken was zoals die van jou. Kaas gesmolten is toch lekkerderquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik reageer alleen als het zinvol is in mijn ogen!
Vanmiddag:
[ afbeelding ]
Voor de verandering eens geen bowl of iets aziatisch voor de lunch maar gewoon bovenstaand.
Daarna:
[ afbeelding ]
Acclimatiseren totdat de schemering inzette en het tijd was voor het avondeten.
Avondeten:
[ afbeelding ]
Geen mixed bowl maar een grote Sui Kau soep ( garnalen) i.c.m. een schaal Koe Low Haa alias licht gefrituurde garnalen in een zoetzure saus.
Daarna:
[ afbeelding ]
Wederom in de acclimatiseringsmode middels een chocolade shake,glas water uit de kraan,Zacapo XO rum en een paffert ter completering.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 19:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb het vanavond gemaakt, ziet er alleen wat anders uitMaar niet al te slecht voor de eerste keer.
Zo zo, keukenprins.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Bazenlunch/brunch!quote:
Volgens mij is dat een ander woord voor een bigass schnitzel.quote:
Klinkt heerlijk, uniekquote:Op zondag 20 maart 2016 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Meh elk ochtend zoveel lekkere dingen met fijne olijfolie en grof zeezout en boter. Noem het maar kazen, jams, vlees en zalm.
Avondeten 3 soorten gegrilde vis en 3 vlees. Onnoemelijk saladebuffet, altijd gamba, tonijn, garnalen. Prima allemaal, behalve patat, dat kunnen ze niet. Gelukkig zijn ze weer goed in canarische aardappelen
Goeie bolknak.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vanmiddag:
[ afbeelding ]
Voor de verandering eens geen bowl of iets aziatisch voor de lunch maar gewoon bovenstaand.
Daarna:
[ afbeelding ]
Acclimatiseren totdat de schemering inzette en het tijd was voor het avondeten.
Avondeten:
[ afbeelding ]
Geen mixed bowl maar een grote Sui Kau soep ( garnalen) i.c.m. een schaal Koe Low Haa alias licht gefrituurde garnalen in een zoetzure saus.
Daarna:
[ afbeelding ]
Wederom in de acclimatiseringsmode middels een chocolade shake,glas water uit de kraan,Zacapo XO rum en een paffert ter completering.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:19 schreef Iwanius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |