SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
En oja, bij elk nieuw deel mag heel cliché een nieuw plaatje van Hilary Duff of ander even geefbaar chickie worden toegevoegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heeft hij nog niet, moet hij eerst voor ontgroend worden!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ome Geerd komt wel even langs.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft hij nog niet, moet hij eerst voor ontgroend worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Ik had dat schuurtje wel groter geschat, maar je kan er nog net je kont keren.quote:Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
quote:Op zondag 13 maart 2016 21:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ome Geerd komt wel even langs.De ontgroening is wel wat heftiger dan dat. Hij moet eerst door alle HC's die langer dan 2 maanden in dienst zijn uitgewoond eerdat hij een uniform krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat valt echt heel erg mee. 2,80 bij 1,90 is'tquote:Op zondag 13 maart 2016 21:22 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik had dat schuurtje wel groter geschat, maar je kan er nog net je kont keren.
Zeker zoals alles nu staat (Alles bij de deur) Heb je 1,40 bij 1,90 loopruimte over. Ik kan hier iig prima met 5 man chillen + bier![]()
![]()
Wel genoten van de tourquote:Op zondag 13 maart 2016 21:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat valt echt heel erg mee. 2,80 bij 1,90 is't
Zeker zoals alles nu staat (Alles bij de deur) Heb je 1,40 bij 1,90 loopruimte over. Ik kan hier iig prima met 5 man chillen + bier
Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Godver mn trein naar 020 heeft een half uur vertraging
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
NS struggels, leer er maar mee leven.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:28 schreef renwan het volgende:
Godver mn trein naar 020 heeft een half uur vertragingOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
30 minuten vertragingquote:Op zondag 13 maart 2016 21:28 schreef renwan het volgende:
Godver mn trein naar 020 heeft een half uur vertraging
En precies DAAROM moet je een rijbewijs gaan halen G
Moet er niet aan denken om in November naar Elton John te gaan met de trein![]()
![]()
Lukt het al een beetje met de heren liefde?quote:Op zondag 13 maart 2016 21:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
30 minuten vertraging
Moet er niet aan denken om in November naar Elton John te gaan met de treinOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lekker elke ochtend in de file staan onderweg naar je werkquote:Op zondag 13 maart 2016 21:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
30 minuten vertraging
Moet er niet aan denken om in November naar Elton John te gaan met de treinIk ga dan liever met de trein.
la-lalalalalaquote:Op zondag 13 maart 2016 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lukt het al een beetje met de heren liefde?![]()
Gewoon goed plannen. Routes binnendoor.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:33 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Lekker elke ochtend in de file staan onderweg naar je werkIk ga dan liever met de trein.
![]()
Tijdens mijn bezorgrondes weet ik ook altijd precies waar ik juist niet moet zijn om bepaalde tijdstippen en daar pas ik dan mijn route op aan. Gelukkig is dit mijn laatste maand, ben wel klaar met die kutzooiquote:Op zondag 13 maart 2016 21:36 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Gewoon goed plannen. Routes binnendoor.
Dat is wel beter, dat je er klaar mee bent.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Tijdens mijn bezorgrondes weet ik ook altijd precies waar ik juist niet moet zijn om bepaalde tijdstippen en daar pas ik dan mijn route op aan. Gelukkig is dit mijn laatste maand, ben wel klaar met die kutzooi
Bespaart een hoop ellende.![]()
Hoezo ellende?quote:Op zondag 13 maart 2016 21:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dat is wel beter, dat je er klaar mee bent.
Bespaart een hoop ellende.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Ja, nou ja, na 1,5 jaar word je dat koeriersrijden wel echt goed zat, hoor
Als je genoeg kilometers maakt dan krijg je er wel genoeg van inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:43 schreef Simterklaas het volgende:
Ja, nou ja, na 1,5 jaar word je dat koeriersrijden wel echt goed zat, hoorOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het grootste deel van de tijd ben je alleen maar in z'n 2 of 3 aan het rijden. Lekker stinken met die dieselquote:Op zondag 13 maart 2016 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je genoeg kilometers maakt dan krijg je er wel genoeg van inderdaad.
Zoals een echte baas betaamd lekker knallen met een diesel!quote:Op zondag 13 maart 2016 22:03 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het grootste deel van de tijd ben je alleen maar in z'n 2 of 3 aan het rijden. Lekker stinken met die dieselOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je kan nooit doorrijden, dat is het 'm nou juistquote:Op zondag 13 maart 2016 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals een echte baas betaamd lekker knallen met een diesel!
Ik vind diesel rijden altijd wel lekker. Lekker veel vermogen onderin het toerental.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:06 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je kan nooit doorrijden, dat is het 'm nou juistOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lekker intelligent persoonquote:Op zondag 13 maart 2016 22:07 schreef Simterklaas het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_r_in,_d_r_uit.html
30 minuten betaald niks doen, wat is het probleem?quote:Op zondag 13 maart 2016 21:30 schreef MrBradge het volgende:
[..]
30 minuten vertraging
Moet er niet aan denken om in November naar Elton John te gaan met de trein
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Bevalt je nieuwe leven?quote:Op zondag 13 maart 2016 22:15 schreef renwan het volgende:
[..]
30 minuten betaald niks doen, wat is het probleem?Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Heerlijk!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Heb je 'het' al gedaan?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
quote:Op zondag 13 maart 2016 22:51 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je 'het' al gedaan?Ja das lachen af en toe !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.![]()
quote:Op zondag 13 maart 2016 22:51 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb je 'het' al gedaan?Nog niet, moet nog even braaf zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom vader renwan ^O^
quote:Op maandag 14 maart 2016 00:27 schreef nattermann het volgende:
GEEEERD, ouwe rukkert!
Pils voor alle bazen![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
KutTT trouwens
Welkom vader renwan ^O^
Hee Roosje !!quote:Op maandag 14 maart 2016 05:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik had gisteren pannenkoeken gebakkert en veel gedronken en chips gegeten en ham-kaas croissants.![]()
Jij bent vroeg wakker!quote:Op maandag 14 maart 2016 05:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat is wel laat toen lag ik al platIk zwaai naar dieren.![]()
|Hoe is het Roosje?quote:Op maandag 14 maart 2016 05:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat is wel laat toen lag ik al platIk zwaai naar dieren.![]()
Op dit moment voel ik me goed, geen kater ondanks het vele zuipen en vreten.quote:En hoe is het met jou?
![]()
Goed, gewoon beetje zuipen en slapen en werken,Renwan is aspirant hc !!quote:Op maandag 14 maart 2016 05:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Op dit moment voel ik me goed, geen kater ondanks het vele zuipen en vreten.En hoe is het met jou?
quote:Op maandag 14 maart 2016 05:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goed, gewoon beetje zuipen en slapen en werken,Renwan is aspirant hc !!![]()
![]()
Gewoon donkere (zwarte) was bij elkaar en gekleurde was bij elkaar, en witte was bij elkaar. En handdoeken en beddengoed apart.quote:Op maandag 14 maart 2016 05:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe doe jij de was? Ben je een alles bij elkaar pleur wasser?![]()
quote:Op maandag 14 maart 2016 05:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Gewoon donkere (zwarte) was bij elkaar en gekleurde was bij elkaar, en witte was bij elkaar. En handdoeken en beddengoed apart.![]()
![]()
En keuken shit op 95quote:Op maandag 14 maart 2016 05:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Gewoon donkere (zwarte) was bij elkaar en gekleurde was bij elkaar, en witte was bij elkaar. En handdoeken en beddengoed apart.Ik zwaai naar dieren.![]()
Heb jij zwarte slipjes?quote:Op maandag 14 maart 2016 05:40 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Gewoon donkere (zwarte) was bij elkaar en gekleurde was bij elkaar, en witte was bij elkaar. En handdoeken en beddengoed apart.![]()
![]()
Zo hoog durf ik de was niet te zetten.quote:Volgens mij kan het niet hoger dan 90 bij mij maar de op één na hoogste temperatuur is 60.
![]()
![]()
Ik sorteer vrij veel, ondergoed en sokken op 60, beddengoed op 60, handdoekken op 60, en alle keuken shit 95.quote:Op maandag 14 maart 2016 05:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Zo hoog durf ik de was niet te zetten.Volgens mij kan het niet hoger dan 90 bij mij maar de op één na hoogste temperatuur is 60.
Gekomen, ik ook.boxers en sokken op 60quote:Op maandag 14 maart 2016 05:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee ik heb vooral gekleurde.Doe ik gewoon netjes op 60 graden.
Ik doe sokken eigenlijk altijd bij de 'gewone' wasquote:Op maandag 14 maart 2016 05:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gekomen, ik ook.boxers en sokken op 60![]()
![]()
W\at is bij jou gewone was?quote:Op maandag 14 maart 2016 05:51 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik doe sokken eigenlijk altijd bij de 'gewone' wasIk zwaai naar dieren.![]()
Die doe jij ook apart? Beddengoed en handdoeken?quote:Op maandag 14 maart 2016 05:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Gewone kleding zeg maar, behalve m'n ondergoedEn behalve beddengoed en handdoeken.
Ja meestal wel, handdoeken zijn vaak veel want gebruik er veelquote:Op maandag 14 maart 2016 05:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die doe jij ook apart? Beddengoed en handdoeken?En dan veel wasmiddel en wasverzachter er nij
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2016 05:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja meestal wel, handdoeken zijn vaak veel want gebruik er veelEn dan veel wasmiddel en wasverzachter er nij
![]()
![]()
Wanneer gaan we trouwen?quote:Op maandag 14 maart 2016 05:57 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja meestal wel, handdoeken zijn vaak veel want gebruik er veelEn dan veel wasmiddel en wasverzachter er nij
quote:Op maandag 14 maart 2016 06:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoeveel halve liters heb je al op?Ik zwaai naar dieren.![]()
Nee nog niet !!quote:Op maandag 14 maart 2016 06:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
All night long drinken dan lig je toch al plat op dit momentIk zwaai naar dieren.![]()
Boh, wanneer kan ik komen eten?quote:Op maandag 14 maart 2016 05:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik had gisteren pannenkoeken gebakkert en veel gedronken en chips gegeten en ham-kaas croissants.![]()
![]()
Sluikreclame!quote:Op maandag 14 maart 2016 06:47 schreef Geerd het volgende:
OP 01.41 Staat gewoon een DE koffie pak????![]()
Het zijn dan ook Belgen, die kennen DE ookquote:Op maandag 14 maart 2016 06:47 schreef Geerd het volgende:
OP 01.41 Staat gewoon een DE koffie pak????
Welkom vader renwan ^O^
Komend weekend zuip weekend bij roosjequote:
Pannenkoekeneetwedstrijdquote:Op maandag 14 maart 2016 11:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komend weekend zuip weekend bij roosje
Jij mag een pannenkoekeneetwedstrijd houden, tijdens een zuipwedstrijd zou je toch al binnen tien minuten onder de tafel gezopen worden!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
OOOOOHH SHOTS FIREDquote:Op maandag 14 maart 2016 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag een pannenkoekeneetwedstrijd houden, tijdens een zuipwedstrijd zou je toch al binnen tien minuten onder de tafel gezopen worden!Moeten zij weten![]()
Ik zuip een halve krat voordat ik ga pissen het 's ochtens.quote:
Klopt.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag een pannenkoekeneetwedstrijd houden, tijdens een zuipwedstrijd zou je toch al binnen tien minuten onder de tafel gezopen worden!Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Ja van die halve krat zou ik ook moeten pissenquote:Op maandag 14 maart 2016 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zuip een halve krat voordat ik ga pissen het 's ochtens.
Moeten zij weten![]()
Misschien zou het inderdaad een reden kunnen zijn.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja van die halve krat zou ik ook moeten pissenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Op mijn laatste stage was de andere stagiair een keer met de auto weggeweest, kwam 'ie terug, "ja, er heeft net bij een verkeerslicht een meeuw op gescheten". Heel die linkerkant onder de poepquote:
Eerder een reigerquote:Op maandag 14 maart 2016 15:00 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Op mijn laatste stage was de andere stagiair een keer met de auto weggeweest, kwam 'ie terug, "ja, er heeft net bij een verkeerslicht een meeuw op gescheten". Heel die linkerkant onder de poepIk zwaai naar dieren.![]()
Whehe net RL, 3 keer een team verslagen in 2v2 en telkens maar roepen dat elke goal lucky is!!!!!
Welkom vader renwan ^O^
Ik heb een blijde boodschap te melden![]()
Over negen maanden hebben we een baby borrel hier in het mooiste cafe ter wereld
1 april is nog even wachtenquote:Op maandag 14 maart 2016 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
Over negen maanden hebben we een baby borrel hier in het mooiste cafe ter wereld
Congratsquote:Op maandag 14 maart 2016 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
Over negen maanden hebben we een baby borrel hier in het mooiste cafe ter wereld![]()
![]()
Ow shit, heb de datum verkeerd staat, sorry never mind!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Welke koe is er drachtig?quote:Op maandag 14 maart 2016 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow shit, heb de datum verkeerd staat, sorry never mind!Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
oke hier gelooft niemand wat van hequote:Op maandag 14 maart 2016 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
Over negen maanden hebben we een baby borrel hier in het mooiste cafe ter wereld'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Ik geloofde hetquote:Op maandag 14 maart 2016 18:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
oke hier gelooft niemand wat van he![]()
![]()
zet DerRabbit zijn "Boh kijk mij eens player zijn ik heb elke nacht een andere chick"- gezwets eens tegenover ditquote:
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Hoe is het Paus ??quote:Op maandag 14 maart 2016 18:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
oke hier gelooft niemand wat van heIk zwaai naar dieren.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2016 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
Over negen maanden hebben we een baby borrel hier in het mooiste cafe ter wereld![]()
Heb ik jullie trouwens al verteld dat ik a.s. 29 februari 2017 ga TROUWEN!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 maart 2016 18:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]![]()
Heb ik jullie trouwens al verteld dat ik a.s. 29 februari 2017 ga TROUWEN!
Dit is een vreemde grapquote:Op maandag 14 maart 2016 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Over negen maanden zal er vast wel ergens in Nederland een baby geboren worden en als we dan een reden nodig hebben om te zuipenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2016 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over negen maanden zal er vast wel ergens in Nederland een baby geboren worden en als we dan een reden nodig hebben om te zuipen
Een reden om te zuipen is nooit kinderachtig gvdquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waarom moest je dat nu al verklappen ??quote:Op maandag 14 maart 2016 18:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]![]()
Heb ik jullie trouwens al verteld dat ik a.s. 29 februari 2017 ga TROUWEN!
Zodat wij als echte bazen al voorbereidingen kunnen treffen voor de grootste zuip week die er ooit is geweest.quote:Op maandag 14 maart 2016 22:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom moest je dat nu al verklappen ??Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gewoon koude pils en rose is genoeg !quote:Op maandag 14 maart 2016 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zodat wij als echte bazen al voorbereidingen kunnen treffen voor de grootste zuip week die er ooit is geweest.Ik zwaai naar dieren.![]()
Ik moet ook nog een aantal fusten gladiator regelen. En er moet nog een tweede barbaas gevonden worden!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Renwan helpt wel mee !!quote:Op maandag 14 maart 2016 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een aantal fusten gladiator regelen. En er moet nog een tweede barbaas gevonden worden!Ik zwaai naar dieren.![]()
Na wat zijn broertje me over hem verteld heb wil ik niet meer met hem achter dezelfde bar staan. Zometeen gebeuren er allemaal rare dingen in het bierhokquote:
Iflm aan der borstjes zitten zeker?quote:Op maandag 14 maart 2016 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Na wat zijn broertje me over hem verteld heb wil ik niet meer met hem achter dezelfde bar staan. Zometeen gebeuren er allemaal rare dingen in het bierhokIk zwaai naar dieren.![]()
Iedereen zit aan haar borstjes en sommige kletsen zelfs hun ballen tegen haar billenquote:
Ze zijn nog helemaal blauw van gisterenavondquote:Op maandag 14 maart 2016 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen zit aan haar borstjes en sommige kletsen zelfs hun ballen tegen haar billen
Godverdommequote:Op maandag 14 maart 2016 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen zit aan haar borstjes en sommige kletsen zelfs hun ballen tegen haar billenIk zwaai naar dieren.![]()
Ja, ze heeft vandaag de hele dag op een kussentje moeten zittenquote:Op maandag 14 maart 2016 22:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ze zijn nog helemaal blauw van gisterenavond
Heb jij nog nooit je ballen tegen haar billen gekletstquote:
Ik heb vandaag niet eens kunnen zittenquote:Op maandag 14 maart 2016 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ze heeft vandaag de hele dag op een kussentje moeten zitten
Nee man, ik mag niet achter de bar komenquote:Op maandag 14 maart 2016 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit je ballen tegen haar billen gekletstIk zwaai naar dieren.![]()
Ja sorry man, ik zal haar wel af en toe naar de wc sturen!quote:Op maandag 14 maart 2016 22:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee man, ik mag niet achter de bar komenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2016 22:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja sorry man, ik zal haar wel af en toe naar de wc sturen!![]()
![]()
En ze is natuurlijk aanwezig in een apart ingerichte hotelkamer wachtende op Geerd God tijdens het vrijgezellen weekendquote:
Even serieus jongens...
Stel je hebt een stijve en neemt iemand anaal. En gaat dan pissen.
Dan pis je dus letterlijk in iemand haar kont![]()
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Zo goed opgelet !!quote:Op maandag 14 maart 2016 23:02 schreef PausNicolaas het volgende:
Even serieus jongens...
Stel je hebt een stijve en neemt iemand anaal. En gaat dan pissen.
Dan pis je dus letterlijk in iemand haar kont
Geerdje is de Wa nog leuk?quote:'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
zal ik ifim een keer in de kont plassen?quote:'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Had ik wel gedaan.quote:Op maandag 14 maart 2016 23:05 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
zal ik ifim een keer in de kont plassen?Ik zwaai naar dieren.![]()
Ja shit man komt door jullie gescheld de hele tijd!quote:
Althans Mono en Robert'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Bij alle fetishes kan je bij der terecht!!quote:'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Kun je daar nog niet zo goed tegen ??quote:Op maandag 14 maart 2016 23:08 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja shit man komt door jullie gescheld de hele tijd!
Althans Mono en RobertIk zwaai naar dieren.![]()
Paus is nogal een gevoelige jonge, hij kan het niet zo goed hebben.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ndquote:vind ik niet nodig. En het is niks aan om elke minuut 30 berichten te krijgen met alleen maar kanker en aids etc.quote:'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Hij moet een keer goed in zijn kontje geplast wordenquote:Op maandag 14 maart 2016 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Paus is nogal een gevoelige jonge, hij kan het niet zo goed hebben.Ik zwaai naar dieren.![]()
Dat zal wel helpen. Het zal ook helpen met het accepteren van zijn ware geaardheid!quote:Op maandag 14 maart 2016 23:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij moet een keer goed in zijn kontje geplast wordenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Sja mij boeit het geen neuk,quote:Op maandag 14 maart 2016 23:11 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
nd
[..]
vind ik niet nodig. En het is niks aan om elke minuut 30 berichten te krijgen met alleen maar kanker en aids etc.Ik zwaai naar dieren.![]()
Welkom terug jongeman.quote:
Fristi zoals gewoonlijk?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
geilquote:Op maandag 14 maart 2016 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welkom terug jongeman.
Fristi zoals gewoonlijk?
laatst bij de wok met onbeperkt drinken nam ik 2 fristi's
Boefquote:Op maandag 14 maart 2016 23:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
geil
laatst bij de wok met onbeperkt drinken nam ik 2 fristi'sIk zwaai naar dieren.![]()
Dat klinkt als puur genieten!quote:Op maandag 14 maart 2016 23:19 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
geil
laatst bij de wok met onbeperkt drinken nam ik 2 fristi's
Hij moet gewoon iets vaker anaal vernederd worden door iflm met voorbind zonder glijquote:Ik zwaai naar dieren.![]()
Dat sowieso. Het is goed voor een puberend jonge man om af en toe snoeihard anaal vernederd te worden door ifim met een gigantische voorbind zonder glij. Het geeft toch de vrijheid om je ware gevoelens te uiten en toe te laten!quote:Op maandag 14 maart 2016 23:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij moet gewoon iets vaker anaal vernederd worden door iflm met voorbind zonder glijOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat sowieso. Het is goed voor een puberend jonge man om af en toe snoeihard anaal vernederd te worden door ifim met een gigantische voorbind zonder glij. Het geeft toch de vrijheid om je ware gevoelens te uiten en toe te laten!![]()
Als ifim komend weekend weer kan werken zal ik haar instrueren over de nieuwe gang van zaken in het café!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2016 23:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij moet gewoon iets vaker anaal vernederd worden door iflm met voorbind zonder glijemhhh ik ben geen tiener meer dus ook geen puber HAHAquote:Op maandag 14 maart 2016 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat sowieso. Het is goed voor een puberend jonge man om af en toe snoeihard anaal vernederd te worden door ifim met een gigantische voorbind zonder glij. Het geeft toch de vrijheid om je ware gevoelens te uiten en toe te laten!'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Zeggen alle tienersquote:Op maandag 14 maart 2016 23:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
emhhh ik ben geen tiener meer dus ook geen puber HAHAIk zwaai naar dieren.![]()
Maar je kunt vast nog wel het een en ander gebruiken om je ware gevoelens te accepteren en te uiten op een gezonde en natuurlijke manier!quote:Op maandag 14 maart 2016 23:50 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
emhhh ik ben geen tiener meer dus ook geen puber HAHAOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
wow dit is een heul goede foto!!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 14:14 schreef DerRabbit het volgende:
Eindelijk thuis dus effe fapje machen
[ afbeelding ]Moeten zij weten![]()
En nu zuipen als een baas!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:35 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ook eindelijk thuis. Sinds hele lange tijd weer een lange dag gehad (9-17u)Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb die goede foto's van hilary, alleen sommige mag ik niet posten van haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mag ik bijvoorbeeld niet posten
![]()
En dit was hilary toen ze zag dat Geerd eraan kwam.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee, ze wist wat haar te wachten stond.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ze wist wat haar te wachten stond.![]()
![]()
![]()
Jij zou ook zo kijken als je wist wat er ging gebeuren.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij zou ook zo kijken als je wist wat er ging gebeuren.![]()
![]()
Zij weet dat zij het kan handelenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
En dit was hilary toen ze zag dat Geerd eraan kwam.![]()
![]()
Boh heb IFIM anaal genomen'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 17:45 schreef DerRabbit het volgende:
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mag ik bijvoorbeeld niet posten![]()
![]()
Heb net nog met ifim gebeld en zij vertelde dat zij nog een anale maagd was.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Fuck. Zou ze een anale sessie aankunnen?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb net nog met ifim gebeld en zij vertelde dat zij nog een anale maagd was.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Ze is nog jong en ze is nog in de leer. De dag dat ze een anaal sessie aankan zul jij te horen krijgen!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:17 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Fuck. Zou ze een anale sessie aankunnen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
meh ik ga haar alleen anaal vernederen als een fokker anders hoeft het nietquote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze is nog jong en ze is nog in de leer. De dag dat ze een anaal sessie aankan zul jij te horen krijgen!'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Dan moet je helaas nummertje trekken, dat is de droom van iedere fokker tegenwoordig!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:25 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
meh ik ga haar alleen anaal vernederen als een fokker anders hoeft het nietOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik dacht dat ze anale maagd was???quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je helaas nummertje trekken, dat is de droom van iedere fokker tegenwoordig!'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Gaat goed met dat qouten!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 21:56 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze anale maagd was???
Er zijn al 450 mensen die haar anaal willen vernederen zodra ze er klaar voor is.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Van het weekend komt een kameraad langs.quote:
Gaan we nog ff de stad in maar moet nog ff kijken voor een leuke kroeg.
Ben niet echt bekendIk zwaai naar dieren.![]()
Lekker inzuipen thuis. Lam de stad in, dan komt het wel goedquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van het weekend komt een kameraad langs.
Gaan we nog ff de stad in maar moet nog ff kijken voor een leuke kroeg.
Ben niet echt bekend
Moeten zij weten![]()
Ja zoiets wordt het welquote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Lekker inzuipen thuis. Lam de stad in, dan komt het wel goedIk zwaai naar dieren.![]()
Komt ie ook uit Zwolle?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 23:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Had al een paar tips van Monopoly gekregenMoeten zij weten![]()
Het is hier altijd rustaaaahgquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:09 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wel rustig btw. Ik mis meestal die drukkere avonden hierIk zwaai naar dieren.![]()
Ja idd. Moeten meer vaste users bijkomenquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tijden van 3 topics op 1 avond zijn voorbij voor nu iigMoeten zij weten![]()
Of terug komenquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja idd. Moeten meer vaste users bijkomenIk zwaai naar dieren.![]()
gewoon meer gasten die meer zuipen!
Die vaten moeten leeg!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zuipen tot we kruipen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 00:37 schreef DerRabbit het volgende:
gewoon meer gasten die meer zuipen!
Die vaten moeten leeg!![]()
post heir al langerquote:Op woensdag 16 maart 2016 00:41 schreef MrBradge het volgende:
[..]
JAAAA WE HEBBEN ER EEN NIEUWE USER BIJ!!!!(she/her)![]()
10% gulpener in de banner
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2016 03:19 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dumpertreeten!!
Wie weet zitten we er deze keer wel in![]()
![]()
![]()
Geerd, wat doen al die onwetenden hier?quote:'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
quote:Neequote:Op woensdag 16 maart 2016 00:43 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Je moet hier wat regelmatiger gaan posten man. Dat is gezellig'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'![]()
Vanavond weer 3 gulpies achterover knallen #goedkoopbierwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Paus heeft iets te veel chocomel geklaptquote:
Fapje gemacht, nu lekker zuipen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Namiddag fapje gemacht, nu lekker verder zuipen!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
HoiOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Echt hequote:Op woensdag 16 maart 2016 19:12 schreef H0D3NPYL het volgende:
10 minuten blijft altijd veels te kortIk zwaai naar dieren.![]()
En, ben je al anaal genomen door je mentor?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Al verhalen gehoord over het snoepje uit den haag die pijpt met een zachte g?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hij kan alleen nog maar rondjes lopen in de 1e klasquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En, ben je al anaal genomen door je mentor?Ik zwaai naar dieren.![]()
Lekker toch, effe kwakje kwijt geraken en dan door met je werk!quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij kan alleen nog maar rondjes lopen in de 1e klasOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geerd fapt niet in de trein, Geerd wordt gefapt in de trein!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd fapt niet in de trein, Geerd wordt gefapt in de trein!
Moeten zij weten![]()
Geerd zou haar gedaan hebben!quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik moest laatst mijn OV kaart laten zien aan een 8/10 conductriceOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Geerd heeft als Opper HC het eerste recht om haar uit te wonen in zijn persoonlijke fap cave!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als Geerd de seksuele handelingen uit zou voeren zou ze het fijn vinden!quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
Maar wat seksuele handelingen onder werktijd zou wel leuk zijnOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja mee eenschquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd heeft als Opper HC het eerste recht om haar uit te wonen in zijn persoonlijke fap cave!Moeten zij weten![]()
Boh gekquote:Op woensdag 16 maart 2016 21:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
Maar wat seksuele handelingen onder werktijd zou wel leuk zijn
En als een barmhartige god staat hij sommige chicks af aan zijn trouwe volgelingen om als eerste hard genomen te wordenquote:![]()
Geerd
God
Bij deze geef ik Geerd 5 Geerdjesquote:
![]()
Welkom vader renwan ^O^
BOH!quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze geef ik Geerd 5 Geerdjes![]()
Ik heb repetitiebeelden online gezetquote:Op donderdag 17 maart 2016 00:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
Sing us a song, you are the pianoman.Is iets.
![]()
Was al ff bang voor een saaie Dumpert Reeten maar gelukkig kwamen marleen en melissa/e ?? Toch nog![]()
![]()
5 x gekomen
Marleenquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:12 schreef Geerd het volgende:
Was al ff bang voor een saaie Dumpert Reeten maar gelukkig kwamen marleen en melissa/e ?? Toch nog![]()
![]()
5 x gekomen
Zoals ze in die Tesla zat, fuck man. 40x gekomen, met liters.
![]()
Repetitiebeelden online gezet.
Zeer matig ge-edit, en zonder zanger is het lastig, maar ach
[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2016 01:15:37 ]![]()
Eerst hier posten en dan gelijk offline halenquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:15 schreef MrBradge het volgende:
Repetitiebeelden online gezet.
Zeer matig ge-edit, en zonder zanger is het lastig, maar ach
Zou marleen snoeihard gevenquote:Op donderdag 17 maart 2016 01:12 schreef Geerd het volgende:
![]()
5 x gekomen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: