quote:Op maandag 14 maart 2016 06:22 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hoeveel halve liters heb je al op?
Nee nog niet !!quote:Op maandag 14 maart 2016 06:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
All night long drinken dan lig je toch al plat op dit moment
Boh, wanneer kan ik komen eten?quote:Op maandag 14 maart 2016 05:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik had gisteren pannenkoeken gebakkert en veel gedronken en chips gegeten en ham-kaas croissants.![]()
![]()
Sluikreclame!quote:Op maandag 14 maart 2016 06:47 schreef Geerd het volgende:
OP 01.41 Staat gewoon een DE koffie pak????
Het zijn dan ook Belgen, die kennen DE ookquote:Op maandag 14 maart 2016 06:47 schreef Geerd het volgende:
OP 01.41 Staat gewoon een DE koffie pak????
Komend weekend zuip weekend bij roosjequote:
Pannenkoekeneetwedstrijdquote:Op maandag 14 maart 2016 11:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komend weekend zuip weekend bij roosje
Jij mag een pannenkoekeneetwedstrijd houden, tijdens een zuipwedstrijd zou je toch al binnen tien minuten onder de tafel gezopen worden!quote:
OOOOOHH SHOTS FIREDquote:Op maandag 14 maart 2016 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag een pannenkoekeneetwedstrijd houden, tijdens een zuipwedstrijd zou je toch al binnen tien minuten onder de tafel gezopen worden!
Ik zuip een halve krat voordat ik ga pissen het 's ochtens.quote:
Klopt.quote:Op maandag 14 maart 2016 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij mag een pannenkoekeneetwedstrijd houden, tijdens een zuipwedstrijd zou je toch al binnen tien minuten onder de tafel gezopen worden!
Ja van die halve krat zou ik ook moeten pissenquote:Op maandag 14 maart 2016 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zuip een halve krat voordat ik ga pissen het 's ochtens.
Misschien zou het inderdaad een reden kunnen zijn.quote:Op maandag 14 maart 2016 13:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja van die halve krat zou ik ook moeten pissen
Op mijn laatste stage was de andere stagiair een keer met de auto weggeweest, kwam 'ie terug, "ja, er heeft net bij een verkeerslicht een meeuw op gescheten". Heel die linkerkant onder de poepquote:
Eerder een reigerquote:Op maandag 14 maart 2016 15:00 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Op mijn laatste stage was de andere stagiair een keer met de auto weggeweest, kwam 'ie terug, "ja, er heeft net bij een verkeerslicht een meeuw op gescheten". Heel die linkerkant onder de poep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |