SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Voccar op 14-03-2016 18:50:40 ]![]()
Zou ik in de OP mogen?![]()
1
2[b] 9 april 2016 - [url=http://www.woldbergtrail.nl/]Woldbergtrail (Steenwijk)[/url][/b]
[*] DeLuna - 5km
1
2[b] 3 juli 2016 - [url=http://runforestrun.nl/rfr_swim/]RunForestRun & Swim (Gieten)[/url][/b]
[*] DeLuna - 1km & 10km❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mijn doel was eigenlijk gewoon lopen. Dit wedstrijdje is praktisch in mijn achtertuin en ooit heb ik daar mijn eerste wedstrijd gelopen, dus het is ook een soort traditie geworden. Gisteren redelijk ingehouden met drank, maar wel weinig slaap (2:30 to 8:19). Vandaag toch die kant op gegaan met vrouw en kinderen, die zich rond de start bij de educatieve boerderij met horeca en speeltuin wel zouden vermaken.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 15:00 schreef Vork het volgende:
[..]
heb je een doel met die loop überhaupt?
Ik loop morgen de Stevensloop, kortste afstand dus, maar ik wil wel knallen en eindelijk een keer meten en weten wat ik kan op zo'n afstand.
Omdat ik volgende week de circuitrun onder het uur wil lopen dacht ik even wat tempohardheid te proberen. Starten op 12km/u en kijken hoe lang dat 'relaxed' goed ging. Daarmee verbaasde ik mezelf, want ik trok het vrij gemakkelijk door. Mijn hartslag piekte aan het einde wel een beetje gek, maar ik bleef me ook toen fris en rustig voelen, dus ik denk eigenlijk dat het in de apparatuur zat.
De loop zelf ging door gebied wat ik goed ken, maar het rondje was weer net gewijzigd. Met betrekking tot de hoogtemeters was dit niet ongunstig. Ik had na 2 km een groepje lopers om me heen met hetzelfde tempo en onder een stralend zonnetje was het genieten. Bij de finish was mijn 10 km nog net niet vol, dus ik ben nog 20 meter zigzaggend tussen het publiek doorgerend tot ik het bevrijdende piepje hoorde.
Uiteindelijk binnen in 49:48 (officieel 49:35). Toch mijn derde tijd op de 10 km. Gewoon zomaar op een ochtendje in maart. Heb nu al veel zin in de circuitrun volgende week.
https://www.strava.com/activities/515704187Life is what you make it.![]()
Voor het volgende loopje van Rondje Mokum ingeschreven. Mag ik in de OP?
1
2[b] 12 juni 2016 - [url=http://www.gaasperplasrun.nl]Gaasperplasrun (Amsterdam)[/url][/b]
[*] Angel-A - 10 km![]()
Goede tip, LT. Ik heb ze gemaild. Het is trouwens logistiek misschien niet mogelijk. Start/finish is een eindje van de kleedruimte. Dat wordt nog moeilijk met wisselen.![]()
Mag ik erbij ? Afstand weet ik nog niet 100% zeker maar heb deze als eerste keus opgegeven
1
2[b] 3 april 2016 - [url=http://www.ekidenzwolle.nl/]Craft Ekiden Zwolle (Zwolle)[/url][/b]
[*] thelaudprince - 10 km (?)![]()
Dank je.quote:
Wie gaat er op 10 juli de Brooks 10K Champions Run lopen? Er staat alleen "naam - afstand" achter.![]()
Dan heb je goed doorgelopen en nog in een redelijk strak tempo ook. Beter dan mijn raceopbouw van vandaag iig.quote:Op zondag 13 maart 2016 21:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Mijn doel was eigenlijk gewoon lopen. Dit wedstrijdje is praktisch in mijn achtertuin en ooit heb ik daar mijn eerste wedstrijd gelopen, dus het is ook een soort traditie geworden. Gisteren redelijk ingehouden met drank, maar wel weinig slaap (2:30 to 8:19). Vandaag toch die kant op gegaan met vrouw en kinderen, die zich rond de start bij de educatieve boerderij met horeca en speeltuin wel zouden vermaken.
Omdat ik volgende week de circuitrun onder het uur wil lopen dacht ik even wat tempohardheid te proberen. Starten op 12km/u en kijken hoe lang dat 'relaxed' goed ging. Daarmee verbaasde ik mezelf, want ik trok het vrij gemakkelijk door. Mijn hartslag piekte aan het einde wel een beetje gek, maar ik bleef me ook toen fris en rustig voelen, dus ik denk eigenlijk dat het in de apparatuur zat.
De loop zelf ging door gebied wat ik goed ken, maar het rondje was weer net gewijzigd. Met betrekking tot de hoogtemeters was dit niet ongunstig. Ik had na 2 km een groepje lopers om me heen met hetzelfde tempo en onder een stralend zonnetje was het genieten. Bij de finish was mijn 10 km nog net niet vol, dus ik ben nog 20 meter zigzaggend tussen het publiek doorgerend tot ik het bevrijdende piepje hoorde.
Uiteindelijk binnen in 49:48 (officieel 49:35). Toch mijn derde tijd op de 10 km. Gewoon zomaar op een ochtendje in maart. Heb nu al veel zin in de circuitrun volgende week.
https://www.strava.com/activities/515704187![]()
![]()
De Stevensloop probeert volgend jaar het NK halve marathon binnen te halen.
Zou wel gaaf zijn. Maar met de Voerweg wordt het geen snel parcours.![]()
Leuk! Zie ik je daar waarschijnlijk wel. Met welk team doe je mee?quote:Op zondag 13 maart 2016 22:05 schreef thelaudprince het volgende:
Mag ik erbij ? Afstand weet ik nog niet 100% zeker maar heb deze als eerste keus opgegeven
[ code verwijderd ]
Wij missen er ook nog steeds eentje. Misschien loopt een loopmaatje van een collega mee, maar nog niet definitief.![]()
Ik had van iemand gehoord dat het mooi lopen was en dat het goed georganiseerd was. Dat laatste klopte ook wel, maar ik vond het parcours eigenlijk beetje tegenvallen.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:25 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat moet wel lukken lijkt mequote:Op zondag 13 maart 2016 22:33 schreef indepoeier het volgende:
[..]
Leuk! Zie ik je daar waarschijnlijk wel. Met welk team doe je mee?
Wij missen er ook nog steeds eentje. Misschien loopt een loopmaatje van een collega mee, maar nog niet definitief.![]()
Vegan Runners Nederland![]()
![]()
Team Goed Bezig! hier.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:38 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel lukken lijkt me![]()
Vegan Runners Nederland![]()
De 7H-organisatie doet het altijd heel goed, dus dat lijkt me een prima idee. Slechter dan Golazo is sowieso lastig.quote:Op zondag 13 maart 2016 22:25 schreef wyccie het volgende:
O, dan kom ik jompelenquote:Op zondag 13 maart 2016 20:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga overigens de Alkmaar City Run 10km lopen, in een bedrijfsteam, waar ik voor gevraagd was door AlohaDannyHopelijk hoef ik niet in hawaiirokje!
![]()
![]()
Maakt toch niet uit of het snel is?quote:Op zondag 13 maart 2016 22:25 schreef wyccie het volgende:
Zou wel gaaf zijn. Maar met de Voerweg wordt het geen snel parcours.
Bij een kampioenschap heb je gauw een tactische race, en de Voerweg kan dan bepalend worden. En de cpc is ook niet bepaald een super snel parcoursMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mag ik er ook in? En bij 28 april die foute code eruit halen?
1
2[b] 28 maart - [url=http://www.sportservicescholten.nl/wielenloop/]Wielenloop (Rosmalen)[/url][/b]
[*] mosselmossel - 5kmZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik ga die lopen Angel-Aquote:Op zondag 13 maart 2016 22:12 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Dank je.
Wie gaat er op 10 juli de Brooks 10K Champions Run lopen? Er staat alleen "naam - afstand" achter.![]()
Lijkt me een goed plan van de Stevensloop om te gaan voor het NK halve marathon.
Gister een heerlijke halve marathon gelopen. Na een enkel blessure en eigenlijk bijna geen training toch nog onder de 2 uur kunnen lopen. Het weer was ook geweldig, mooie dag dus!
Hallo allemaal, heb veel meegelezen hier de laatste tijd en nu is het maar eens tijd om wat meer te posten hier![]()
![]()
Hellooowz!!!quote:Op maandag 14 maart 2016 08:11 schreef Wh00pWh00p het volgende:
Lijkt me een goed plan van de Stevensloop om te gaan voor het NK halve marathon.
Gister een heerlijke halve marathon gelopen. Na een enkel blessure en eigenlijk bijna geen training toch nog onder de 2 uur kunnen lopen. Het weer was ook geweldig, mooie dag dus!
Hallo allemaal, heb veel meegelezen hier de laatste tijd en nu is het maar eens tijd om wat meer te posten hierSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Misschien wil Voccar hem even aanvullen in de OP?quote:
Het is een mooie route maar zo duur! ¤29,50, incl. t-shirt dan wel.![]()
Welkom, en blijf gezellig meeposten. Knap gelopen hoor, ik doe het je niet na in die tijd.quote:Op maandag 14 maart 2016 08:11 schreef Wh00pWh00p het volgende:
Hallo allemaal, heb veel meegelezen hier de laatste tijd en nu is het maar eens tijd om wat meer te posten hier
Forum Opties Forumhop: Hop naar: