Dan moet je zelf maar een topic openen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:37 schreef Kopsterk het volgende:
Jongens waar is het Barca-Arsenal topic
Gaat niemand kijkenquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:37 schreef Kopsterk het volgende:
Geen tijd voor.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je zelf maar een topic openen.
Ga weg joh.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Geen tijd voor.
Jammer dat jij als mod zo weinig initiatief neemt zeg.
Geweldig. Dan kan een een OP'tje voor Barcelona-Arsenal er ook nog wel bij toch?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga weg joh.
Vanochtend heb ik deze hele OP lopen schrijven
VBL / [EL] Valencia - Athletic Bilbao // Manchester United - Liverpool #1
quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Geweldig. Dan kan een een OP'tje voor Barcelona-Arsenal er ook nog wel bij toch?
Sorry, ik kan het niet opbrengen om een OP te schrijven voor een wedstrijd die me echt geen moer boeit. De kwaliteit van mijn OP's voor de wedstrijden van de CL vorige week was dramatisch.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Geweldig. Dan kan een een OP'tje voor Barcelona-Arsenal er ook nog wel bij toch?
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:37 schreef Kopsterk het volgende:
Dit is niet het topic voor Barcelonaquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:46 schreef Anoonumos het volgende:
De opstelling van Arsenal is wel grappig
Oh is geen officiele
Kan zelf niks vinden bij Juve zelf, maar dit lijkt me wel een betrouwbare brontwitter:VTMStadion twitterde op woensdag 16-03-2016 om 19:47:54#Juventus: Buffon - Lichsteiner, Barzagli, Bonucci, Evra - Cuadrado, Khedira, Hernanes, Pogba, Alex Sandro - Morata. #bayjuv reageer retweet
Klopt dus.twitter:juventusfc twitterde op woensdag 16-03-2016 om 19:50:48#Juventus starting XI: Buffon, Lichtsteiner, Barzagli, Bonucci, Evra, Cuadrado, Khedira, Hernanes, Pogba, Alex Sandro, Morata. #BayernJuve reageer retweet
3-0quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Neuer - Benatia, Ribéry, Lewandowski, Costa, Alonso, Lahm (K), Vidal, Müller, Alaba, Kimmich
Robbengod niet aanwezig.
Hier Hansquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:50 schreef Bolasie het volgende:
Kan zelf niks vinden bij Juve zelf, maar dit lijkt me wel een betrouwbare brontwitter:VTMStadion twitterde op woensdag 16-03-2016 om 19:47:54#Juventus: Buffon - Lichsteiner, Barzagli, Bonucci, Evra - Cuadrado, Khedira, Hernanes, Pogba, Alex Sandro - Morata. #bayjuv reageer retweet
De Duitse uitzending start pas rond 20:20quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:52 schreef hafcfan het volgende:
Jammer dat jullie geen Italiaanse tv kijken
Das nog later dan SBS normaal. Hier al tijdje bezig. Ze geven allegri de schuld van de vele blessures.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Duitse uitzending start pas rond 20:20.
Vrijwel altijd start de Duitse zo laat, maar ze hebben altijd maar één analist dus ze bespreken twintig minuutjes wat en dan is het ook weer tijd voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Das nog later dan SBS normaal. Hier al tijdje bezig. Ze geven allegri de schuld van de vele blessures.
Ag beter dan sbs waar ze 4 minuten praten en de rest reclame is/ kut grappen met Wytsequote:Op woensdag 16 maart 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrijwel altijd start de Duitse zo laat, maar ze hebben altijd maar één analist dus ze bespreken twintig minuutjes wat en dan is het ook weer tijd voor de wedstrijd.
Mee eens inderdaad, wat de NOS deed was ook prima. Nu voel je je een soort van verplicht om ondanks de reclame al om 20:00 in te schakelen.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag beter dan sbs waar ze 4 minuten praten en de rest reclame is/ kut grappen met Wytse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |