Het zijn enge tijden.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:42 schreef GGMM het volgende:
Ik ben zó blij dat alles nu weer in orde is.Ik was echt ff in paniek hoor.
Stel je voor dat je wasmachine er mee stopte.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:42 schreef GGMM het volgende:
Ja, gelukkig is die bij mij niet aangesloten aan m'n televisie.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wasmachine er mee stopte.
Meidquote:Op zondag 13 maart 2016 19:42 schreef GGMM het volgende:
Ja of de TR knop.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wasmachine er mee stopte.
Jij hebt ons nogquote:Op zondag 13 maart 2016 19:42 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2016 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, gelukkig is die bij mij niet aangesloten aan m'n televisie.
Heb ik morgen nog chocolade? Heb ik nog wel cola?quote:
Cocu wel. Die bracht Lestienne.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
van Veen heeft ook echt nog geen flikker gebracht..
Jij bent vandaag net zo goed in vorm als TomPSV.quote:
Mooie video man van BVB.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doet ons(Davy en ik) denken aan dit moment
Wat een held.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doet ons(Davy en ik) denken aan dit moment
Ik heb wel plannen om te gaan, maar geen tijd. Misschien dat ik de laatste wedstrijd nog mee kan pakken en als Reus speelt pak ik dat lekker erbij. Het zal waarschijnlijk wel heel erg druk worden.quote:
Hoeveel had je er tijdens Ajax - NEC ?quote:Op zondag 13 maart 2016 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb soms wel 100 aanslagen per minuut.
Gaat je niet lukken man, kaarten zijn er bijna niet meer voor resterende wedstrijden.quote:Op zondag 13 maart 2016 19:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb wel plannen om te gaan, maar geen tijd. Misschien dat ik de laatste wedstrijd nog mee kan pakken en als Reus speelt pak ik lekker erbij. Het zal waarschijnlijk wel heel erg druk worden.
Zin in zondag, Paxje?quote:
Erg spannend, al verwacht ik een eenvoudige zege voor Vitesse.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:33 schreef Sked het volgende:
Een penalty stoppen is niet makkelijk.
Wat een briljante ingeving van Jeroen
[..]
Zin in zondag, Paxje?
Sinds Rob Maas de baas is bestaan simpele overwinningen niet meer voor Vitessequote:Op vrijdag 18 maart 2016 22:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Erg spannend, al verwacht ik een eenvoudige zege voor Vitesse.
Zij worden geacht nieuws te brengen, dat doen zequote:Op zaterdag 19 maart 2016 20:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb net een klacht ingediend bij NOS.nl over het plaatsen van live standen van eredivisiewedstrijden op hun website.
"Nieuws", ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Zij worden geacht nieuws te brengen, dat doen ze
De keepster van Nederlandquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:49 schreef Paxcon het volgende:
Zelfs het handbal van vanmiddag was leuker om naar te kijken
Puur toeval dat die twee bij Pauw zaten laatst denk ikquote:
Domme chicksquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Puur toeval dat die twee bij Pauw zaten laatst denk ik
Eensquote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
Ik heb zelden zo'n slechte voetbalzaterdag gezien als vandaag.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Puur toeval dat die twee bij Pauw zaten laatst denk ik
Suggereer jij matchfixing?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 23:03 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb nog nooit 4 verdedigers in 10 seconden zo veel fouten zien maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |