Je hebt zelf een cumbek!quote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef Pascalus het volgende:
Tijd voor de cumbek van Feyenoord![]()
HET KAN NOG!!!
Wat maar weer aantoond hoe geweldig ADO eigenlijk is.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
ADO behaalt dit weekend evenveel punten als de top 2.
quote:Op zondag 13 maart 2016 18:44 schreef KingRoland het volgende:
Als Ajax dit in de slotfase wist te winnen mocht GGMM 1 maand lang een UI voor mij uitkiezen. God mag weten welke hij had uitgekozen.
Ik dacht eerst aan Opper.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja hoor. Alsof jij zo'n geniale grap kan bedenken.
Dat moet jij toch wel weten, ik ben je grote inspiratiebron.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja hoor. Alsof jij zo'n geniale grap kan bedenken.
Dat is trouwens enige speler die geschorst zou mogen worden tegen PSV zonder dat het een verzwakking isquote:Op zondag 13 maart 2016 18:47 schreef Scrummie het volgende:
Die elleboog van van der Hoorn is echt donker rood man.
quote:
quote:
Matig dit, matig.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Alle grappen komen oorspronkelijk van Opper. Oppergod
Haal weg manquote:Op zondag 13 maart 2016 18:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helaas mijn weddenschap verloren.
Typisch.
Ik ga eerst even naar de woonkamer om met wat dingen te gooien. Denk aan tafels, stoelen en lampen.quote:
Denk niet dat Ajax er op achteruit gaat als hij geschorst zou zijn.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:47 schreef Scrummie het volgende:
Die elleboog van van der Hoorn is echt donker rood man.
Haha lampen.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga eerst even naar de woonkamer om met wat dingen te gooien. Denk aan tafels, stoelen en lampen.
Dat zal mij een zorg zijnquote:Op zondag 13 maart 2016 18:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Denk niet dat Ajax er op achteruit gaat als hij geschorst zou zijn.
Ik geef je de rust.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ga eerst even naar de woonkamer om met wat dingen te gooien. Denk aan tafels, stoelen en lampen.
Aggresief zijn omdat Ajax gelijk speeltquote:Op zondag 13 maart 2016 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Philips lampen wel te verstaan.
Kijk je geen FA?quote:Op zondag 13 maart 2016 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog even Dortmund afkijken. Wie kijkt er mee?
Nog niet, ik ga zometeen naar de woonkamer.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog even Dortmund afkijken. Wie kijkt er mee?
rustaaagquote:Op zondag 13 maart 2016 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nog niet, ik ga zometeen naar de woonkamer.
Ik kon hem ook maken, maar ik ben dit niveau van humor inmiddels ontgroeid.quote:Op zondag 13 maart 2016 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die had je natuurlijk niet zelf bedacht.
Ik ben ook teleurgesteld, maar niet op jou..quote:Op zondag 13 maart 2016 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in je.
Nee, maar smijten met lampen heeft geen nut. Daar sponsor je ze uiteindelijk nog mee ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |