Dan klopt het dus wel. Als de wedstrijd afgelopen was zou hij "Ajax won met 2-0" moeten zeggenquote:Op zondag 13 maart 2016 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Valse tussenstand. Wedstrijd is nog niet afgelopen.
Ik gok 13quote:Op zondag 13 maart 2016 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
is het foxie sinds zomer 2013 of 2014?
Eens.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:44 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Hans is de beste interviewer van EL.
Is niet voorbij gekomen in het interview wat FOX1 uitzond. Wellicht dat het in het uitgebreidere interview op de site staat, even kijkenquote:Op zondag 13 maart 2016 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Tag, wat gaf FdB als reden voor bank AEG
Schone scoort altijd een voldoendequote:Op zondag 13 maart 2016 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Tag, wat gaf FdB als reden voor bank AEG
Een keer.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:52 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe vaak gaat onze Poolse halfgod scoren vandaag?
Hans heeft het niet gevraagd. Vreemd dat GGMM dit de beste interviewer van FOX vindt.quote:
geen geweldige trainerquote:Op zondag 13 maart 2016 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat waren nog eens tijden met Bosz bij Heracles.
Een op een spelen in De Kuip, wat een gek.
Mooi dat je even meegelezen hebtquote:Op zondag 13 maart 2016 16:52 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zal niet over treinen of iets dergelijks beginnen.
Net op Radio1: Volgens een onderzoek, in opdracht van en uitgevoerd door Ajax, is slechts 3% van de lege plekken in het stadion door het vertoonde spelquote:
Mocht hij ooit eens trainer worden van Ajax, wat ik wel mooi zou vinden, dan zou ik niet opkijken van een 9-0 verlies tegen Real Madrid.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat waren nog eens tijden met Bosz bij Heracles.
Een op een spelen in De Kuip, wat een gek.
Ik geloof daar dus totaal niets van.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net op Radio1: Volgens een onderzoek, in opdracht van en uitgevoerd door Ajax, is slechts 3% van de lege plekken in het stadion door het vertoonde spel
Dit is een grapje.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net op Radio1: Volgens een onderzoek, in opdracht van en uitgevoerd door Ajax, is slechts 3% van de lege plekken in het stadion door het vertoonde spel
Bullshitquote:Op zondag 13 maart 2016 16:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
KNFBquote:Op zondag 13 maart 2016 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Ajax krijgt nooit pingels mee. Nazicomplot
Kleine nuance: dit ging alleen om de wedstrijd tegen AZ.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hugo Borst geloofde het ook al niet.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof daar dus totaal niets van.
Nope, helaas nietquote:
Als ze volgende week van PSV winnen , zal het wel weer vol zitten de volgende thuis wedstrijdenquote:Op zondag 13 maart 2016 16:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Noem dat maar klein.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kleine nuance: dit ging alleen om de wedstrijd tegen AZ.
Dan heb ik de stream iets te vroeg uitgezetquote:Op zondag 13 maart 2016 16:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kleine nuance: dit ging alleen om de wedstrijd tegen AZ.
Soort Celta de Vigo. Die speelden heel goede wedstrijden tegen Barcelona en Real, alsnog met 6-1 en 7-1 er van af, genot.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mocht hij ooit eens trainer worden van Ajax, wat ik wel mooi zou vinden, dan zou ik niet opkijken van een 9-0 verlies tegen Real Madrid.
Het lijkt mij niet verstandig nu een "je moeder" grap te maken. Tenzij je moeder een niet nader te noemen user hier gewend is, dan snap ik het welquote:
Die had ik al ingecalculeerd. Ik vind moeder grappen sowieso een beetje 2010, jammer dat sommige users daar in blijven hangen.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet verstandig nu een "je moeder" grap te maken
quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 16:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beter dan deze onzin , ajax wint toch wel man .
Users als je moeder?quote:Op zondag 13 maart 2016 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die had ik al ingecalculeerd. Ik vind moeder grappen sowieso een beetje 2010, jammer dat sommige users daar in blijven hangen.
nostalgie naar hun geboortejaar wellicht?quote:Op zondag 13 maart 2016 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die had ik al ingecalculeerd. Ik vind moeder grappen sowieso een beetje 2010, jammer dat sommige users daar in blijven hangen.
Ik zal eens in je moeder blijven hangenquote:Op zondag 13 maart 2016 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hoefde hem alleen maar in te koppen inderdaad.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal eens in je moeder blijven hangen
Goed duo zijn we welquote:Op zondag 13 maart 2016 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hoefde hem alleen maar in te koppen inderdaad.
Mijn god.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2016 16:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 maart 2016 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geloof daar dus totaal niets van.
quote:
Ajax dit seizoen in thuiswedstrijden: 11 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren (tegen PSV). Doelsaldo: 38 voor en 8 tegen (PSV heeft bijvoorbeeld 30 voor en 11 tegen).quote:
Ik niet eens enorm eigenlijk. Ajax heeft dat toch vaak wel op orde, en als ze vandaag winnen kunnen ze nog redelijk terugzakken ookquote:Op zondag 13 maart 2016 16:58 schreef Kopsterk het volgende:
Ik houd mijn hart vast voor de duels tussen Luuk de Jong en het nachtmerrie duo van der Hoorn en Viergever
Statistieken zeggen niet veel over het vermaakquote:Op zondag 13 maart 2016 16:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ajax dit seizoen in thuiswedstrijden: 11 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren (tegen PSV). Doelsaldo: 38 voor en 8 tegen (PSV heeft bijvoorbeeld 30 voor en 11 tegen).
Ja, maar de opzeggingen zijn toch van het voorgaande jaar.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ajax dit seizoen in thuiswedstrijden: 11 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren (tegen PSV). Doelsaldo: 38 voor en 8 tegen (PSV heeft bijvoorbeeld 30 voor en 11 tegen).
Volgens mij hebben ze onderzoek gedaan naar de seizoenkaarthouders van dit seizoen die niet kwamen opdagen tegen AZquote:Op zondag 13 maart 2016 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar de opzeggingen zijn toch van het voorgaande jaar.
Hoezo?quote:Op zondag 13 maart 2016 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]Ik moest hardop lachen om deze reactie.
Broekje uit?quote:Op zondag 13 maart 2016 17:02 schreef KingRoland het volgende:
Wat een aanval man man man ik lik mijn vingers erbij af
quote:Op zondag 13 maart 2016 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Een van de beste linkerbenen van Europa.
1. Messi
2. Milik
En dan een tijdje niets.
Hij is ook niet zo stijflinks als johan telkens beweertquote:
Johan Derksen heeft altijd wel wat te zeuren.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is ook niet zo stijflinks als johan telkens beweert. Schiet wel vaker met rechts
Moet alleen ook scoren in de topwedstrijdenquote:Op zondag 13 maart 2016 17:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Laat Milik gewoon altijd in de basis starten. Interesseert me geen ene tyfus of hij wel of niet goed is in het meevoetballen.
Steeds meer inderdaad, in het begin was het wel redelijk stijf maar hij wordt stukken beterquote:Op zondag 13 maart 2016 17:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is ook niet zo stijflinks als johan telkens beweert. Schiet wel vaker met rechts
Hij heeft zelfs een keer gescoord met rechts.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is wat lastig als je altijd op de bank zit in topwedstrijdenquote:Op zondag 13 maart 2016 17:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Moet alleen ook scoren in de topwedstrijden
Vorig jaar wel meerdere kerenquote:Op zondag 13 maart 2016 17:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een keer gescoord met rechts.
Nee dat gaat inderdaad meer om de subjectieve belevingen van mensen. Wat dat betreft heb ik een onderzoekje gevonden waarin slechts 3% van de wegblijvers aangeeft dat dit komt door het matige spel.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Statistieken zeggen niet veel over het vermaak
Dat is niet Miliks probleem. Juist van de bal af zeer goed te gebruiken.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:04 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Moet alleen ook scoren in de topwedstrijden
Als PSV kampioen wordt komt het omdat Riedewaldgod mist.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:05 schreef Tagliano het volgende:
Een fout van het duo Viergever-Hoorn, je verwacht het niet
En/of Tete, waardoor Veltman centraal zou staanquote:Op zondag 13 maart 2016 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als PSV kampioen wordt komt het omdat Riedewaldgod mist.
quote:Op zondag 13 maart 2016 17:05 schreef Kopsterk het volgende:
WTF DOEN DIE DEBIELEN VIERGEVER EN VAN DER HOORN
oké manquote:Op zondag 13 maart 2016 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Een van de beste linkerbenen van Europa.
1. Messi
2. Milik
En dan een tijdje niets.
quote:Op zondag 13 maart 2016 17:08 schreef KingRoland het volgende:
Younesgod zometeen met DE actie. Wacht maar af en quote dit maar voor later.
Hahahaquote:Op zondag 13 maart 2016 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens PSVCL wordt niet meer gescoord en wint ajax.
Was een nachtmerriequote:Op zondag 13 maart 2016 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi dat Ajax je zo imponeert dat je zelf over ze droomt.
Als 2-2 al een nachtmerrie is voor je, wat is dan een overwinning van ajax?quote:
Dan gaat ie weer zijn oude account: PizzaGeit gebruiken.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als 2-2 al een nachtmerrie is voor je, wat is dan een overwinning van ajax?
Je moet in de rust je was ophangen.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:12 schreef GGMM het volgende:
Help me er aan herinneren dat ik in de rust even mijn was ophang.
Is de wasmachine nu pas klaar?quote:Op zondag 13 maart 2016 17:12 schreef GGMM het volgende:
Okquote:Op zondag 13 maart 2016 17:12 schreef GGMM het volgende:
Nee, al iets eerder, maar ben het vergeten.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de wasmachine nu pas klaar?
Ja joh, kan jou het schelen.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, al iets eerder, maar ben het vergeten.
Maar uurtje kan nog wel toch :S
Zo 2010 dit soort grapjesquote:Op zondag 13 maart 2016 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook vannacht.
quote:Op zondag 13 maart 2016 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou jammer zijn als Gudelj geel pakt.
Lestienne schoot gisteravond ook.quote:
Was een mooi jaar.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helaas blijven sommige users in dat jaar hangen.
Wel een nuttige kracht hoor, ik word er alleen niet al te blij van.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb je ooit in hem gezien, Ratjetoe.
Hij deed een RvP-tjequote:Op zondag 13 maart 2016 17:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lestienne schoot gisteravond ook.
Raakte de bal niet.
quote:Op zondag 13 maart 2016 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zou jammer zijn als Gudelj geel pakt.
Die van Gudelj is ook slecht hoorquote:Op zondag 13 maart 2016 17:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Milik. Een van de slechtste rechterbenen van Europa.
Die spaart zich voor komende week,quote:Op zondag 13 maart 2016 17:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lestienne schoot gisteravond ook.
Raakte de bal niet.
Nooit de nuttigheid van hem gezien dit seizoen. Gedijt meer bij een AZ. Lekker lopen en draven.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel een nuttige kracht hoor, ik word er alleen niet al te blij van.
Je bedoelt Pico?quote:Op zondag 13 maart 2016 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie was ook alweer die user die zo mad zat te doen dat de scheids vanmiddag veel spelers van ajax een gele kaart aan zou smeren zodat ze geschorst worden tegen Psv?
De scheids die kaarten aansmeert?quote:Op zondag 13 maart 2016 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie was ook alweer die user die zo mad zat te doen dat de scheids vanmiddag veel spelers van ajax een gele kaart aan zou smeren zodat ze geschorst worden tegen Psv?
Pizzageitquote:Op zondag 13 maart 2016 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FM spelers weten![]()
Niet zeuren, dankzij hem en Sneijder de finale gehaald.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]Kut Robben, kan er nog chagrijnig om worden...
Had m liever niet gehaald dan weer een finale verliezen..quote:Op zondag 13 maart 2016 17:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet zeuren, dankzij hem en Sneijder de finale gehaald.
Spoilerquote:Op zondag 13 maart 2016 17:19 schreef KingRoland het volgende:
We wachten op de 2-1 die zometeen komt.
Door een penalty waarschijnlijkquote:Op zondag 13 maart 2016 17:19 schreef KingRoland het volgende:
We wachten op de 2-1 die zometeen komt.
Oh ik dacht dat jij zijn kracht, energie en fysiek wel waardeerde.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit de nuttigheid van hem gezien dit seizoen. Gedijt meer bij een AZ. Lekker lopen en draven.
Waarschijnlijk riepen er ook een hoop ajacieden dat PSV nog wel zou gaan scoren gisteren.quote:
Volgens het Ajax-onderzoek, zijn die mensen allemaal op wintersportquote:Op zondag 13 maart 2016 17:22 schreef Doublepain het volgende:
Het sneeuwt weer keihard in Amsterdam als je zo naar de lege tribunes kijkt.
Toch wel knap dat die wheelchair side altijd vol zit.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:22 schreef Doublepain het volgende:
Oh oke.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk riepen er ook een hoop ajacieden dat PSV nog wel zou gaan scoren gisteren.
quote:Op zondag 13 maart 2016 17:22 schreef Doublepain het volgende:
Misschien leven ze daar?quote:Op zondag 13 maart 2016 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch wel knap dat die wheelchair side altijd vol zit.
Die laten ze dan ook gewoon staan tot de volgende wedstrijd, de meeste hebben geen eens lucht in de banden joh.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch wel knap dat die wheelchair side altijd vol zit.
wel een wielklem?quote:Op zondag 13 maart 2016 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hebben nooit een lekke band.
Wielklem.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:24 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Die laten ze dan ook gewoon staan tot de volgende wedstrijd, de meeste hebben geen eens lucht in de banden joh.
Jeetje, iedereen moet me wel hebben vandaag zeg.quote:Op zondag 13 maart 2016 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom GGMM thuis blijft uit eigen veiligheid
Geen idee, vragen aan de keeper van AZ?quote:Op zondag 13 maart 2016 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staan ze fout geparkeerd dan?
Je bent de enige die hier nog post, de rest wacht op de 2-1quote:Op zondag 13 maart 2016 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, iedereen moet me wel hebben vandaag zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |