Dan klopt het dus wel. Als de wedstrijd afgelopen was zou hij "Ajax won met 2-0" moeten zeggenquote:Op zondag 13 maart 2016 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Valse tussenstand. Wedstrijd is nog niet afgelopen.
Ik gok 13quote:Op zondag 13 maart 2016 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
is het foxie sinds zomer 2013 of 2014?
Eens.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:44 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Hans is de beste interviewer van EL.
Is niet voorbij gekomen in het interview wat FOX1 uitzond. Wellicht dat het in het uitgebreidere interview op de site staat, even kijkenquote:Op zondag 13 maart 2016 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Tag, wat gaf FdB als reden voor bank AEG
Schone scoort altijd een voldoendequote:Op zondag 13 maart 2016 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Tag, wat gaf FdB als reden voor bank AEG
Een keer.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:52 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe vaak gaat onze Poolse halfgod scoren vandaag?
Hans heeft het niet gevraagd. Vreemd dat GGMM dit de beste interviewer van FOX vindt.quote:
geen geweldige trainerquote:Op zondag 13 maart 2016 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat waren nog eens tijden met Bosz bij Heracles.
Een op een spelen in De Kuip, wat een gek.
Mooi dat je even meegelezen hebtquote:Op zondag 13 maart 2016 16:52 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zal niet over treinen of iets dergelijks beginnen.
Net op Radio1: Volgens een onderzoek, in opdracht van en uitgevoerd door Ajax, is slechts 3% van de lege plekken in het stadion door het vertoonde spelquote:
Mocht hij ooit eens trainer worden van Ajax, wat ik wel mooi zou vinden, dan zou ik niet opkijken van een 9-0 verlies tegen Real Madrid.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat waren nog eens tijden met Bosz bij Heracles.
Een op een spelen in De Kuip, wat een gek.
Ik geloof daar dus totaal niets van.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net op Radio1: Volgens een onderzoek, in opdracht van en uitgevoerd door Ajax, is slechts 3% van de lege plekken in het stadion door het vertoonde spel
Dit is een grapje.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net op Radio1: Volgens een onderzoek, in opdracht van en uitgevoerd door Ajax, is slechts 3% van de lege plekken in het stadion door het vertoonde spel
Bullshitquote:Op zondag 13 maart 2016 16:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
KNFBquote:Op zondag 13 maart 2016 16:53 schreef Smoofie het volgende:
Ajax krijgt nooit pingels mee. Nazicomplot
Kleine nuance: dit ging alleen om de wedstrijd tegen AZ.quote:Op zondag 13 maart 2016 16:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |