Wisselend, soms liggen ze in de schuur soms netjes in de kast boven. Neem met wisselende temperaturen vaak 2 paar handschoenen mee.quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen last van.
Raar wel. Laat je je handschoenen in de schuur liggen?
Hebben al meer vorstdagen gehad in maart dan heel Januari bij elkaarquote:Op woensdag 16 maart 2016 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
Tis bijna voorjaar en we hebben het over winterkleding
quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:16 schreef kanovinnie het volgende:
Nu even iets echt belangrijks
Vanmiddag m'n tassen en bagagedrager ophalen
Zou het dezelfde zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
Celstraf geëist tegen Marktplaatsoplichter
WIFI in cel?quote:Op woensdag 16 maart 2016 14:50 schreef Fretwork het volgende:
Oow wacht, al 15 maanden in voorarrest.
En hier dan speciaal voor Kaas, de foto waarvan je wist dat die er eens zou komen...quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja maar daarna is het ook ineens over
Flikker op met die kut dumpert en geef ons de link naar het originele filmpje.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:41 schreef Leonos het volgende:
Filmpje voor jullie
http://www.dumpert.nl/med(...)_dopingcontrole.html
Dumpert doet meestal niet bronvermeldenquote:Op woensdag 16 maart 2016 19:44 schreef ratatat het volgende:
[..]
Flikker op met die kut dumpert en geef ons de link naar het originele filmpje.
Stel je voor dat ze inkomsten mislopen op hun gejatte content.quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dumpert doet meestal niet bronvermeldenSUKKEL
Wat bedoel je hiermee?quote:Op woensdag 16 maart 2016 19:10 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En hier dan speciaal voor Kaas, de foto waarvan je wist dat die er eens zou komen...
[ afbeelding ]
Mooi hé, dat Campa?
Overigens wel een beter, geschroefd, systeem dan dat zelfstellende Shimano.
Bij een Shimano systeem zit de schijf op een gekartelde spindel, dus meer materiaal aan de schijf en aan de as. En door de zijdelingse speling dus altijd aanlopen, al is het maar minimaal. Bij de Campa constructie wordt de schijf direct hard op de as gemonteerd, en de remklauw heel slim via een hulpstuk op de vork. Draai je bij het afstellen nooit die schroefgaten in de vork dol. Hooguit de draad in dat hulpstuk. Maar dat laatste had het prototype waar Van der Poel mee reed dit seizoen ook al, en maakte het afstellen al wat eenvoudiger. Alleen zijn die Shimano schijven natuurlijk über lomp vergeleken met dit stukje Italiaanse design. Al hebben ze wel heel erg dicht naast die Amerikaanse schijven gelegen, merknaam ff kwijt, waar Helen Wyman afgelopen seizoen mee reed.quote:
wahoo tickr ant+ en bluetooth werkt perfectquote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef Blik het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met bluetooth hartslagmeters voor op een smartphone? Ben eigenlijk op zoek naar een 2de hartslagmeter voor naast mijn Garmin edge, voor als ik samen met mijn vriendin fiets en we beiden een hartslagmeter willen gebruiken
Centaur toch?quote:
Thanks!quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:00 schreef MarcoD het volgende:
[..]
wahoo tickr ant+ en bluetooth werkt perfect
Werkt perfect moet ik zeggen, uiteraard wel enige verzendtijd:quote:Op woensdag 16 maart 2016 20:43 schreef Blik het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met bluetooth hartslagmeters voor op een smartphone? Ben eigenlijk op zoek naar een 2de hartslagmeter voor naast mijn Garmin edge, voor als ik samen met mijn vriendin fiets en we beiden een hartslagmeter willen gebruiken
Heb je ook een suggestie voor een goede iphone-houder voor op de fiets?quote:Op woensdag 16 maart 2016 21:00 schreef MarcoD het volgende:
[..]
wahoo tickr ant+ en bluetooth werkt perfect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |